Gå til innhold

Så deilig!


Piri

Anbefalte innlegg

Å få et eget forum for oss med litt eldre barn!

 

Jenta mi er 12,5 og jeg er 31. Var ikke fyllt 19 da jeg fikk henne. Hun er "tidlig ute" med alt, så jeg kan nok trygt si at jeg har en tenåring i huset:) Hvor gamle er tenåringene deres og hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min er 13 år og jeg er 30. Fikk han veldig tidlig, men heldigvis, så langt har han stort sett vært veldig grei. Er nå gravid med barn nr. 2 med mann nr. 2 (tok litt lang tid å finne den rette:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største snuppa mi er snart 17 år, så komme de to små på 18 mnd og 3 mnd. Selv er jeg 36 år, så fikk barn som 20-åring, 35-åring og 36-åring. Kjempestas her gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 39, og tenaaringene mine er 14,17 og 19. Han paa 19 har flyttet for seg selv (var litt mye "barn" her for han =) Han oensket litt fred, tror jeg...hehe. Naa "laaner" han 7 aarige broren sin innimellom. Da tar han han med seg paa pizza restaurant, eller noe spille spill sammen med han.

Koselig aa se hvordan oeynene til 7 aaringen lyser opp naar broren skal hente han.

Han kan glede seg i ei hel uke, dersom han vet at paa fredag skal ***** hente han!

Han har en enda stoerre bror som bor i Norge som er 21 aar gml.

 

Deilig med store barn, selv om jeg ogsaa nyter babytiden med minstemann som er nesten halvaaret naa.

Naar man har store barn. vet man hvor fort den babytiden forsvinner....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dette var deilig! Må bare være fink å huske på dette forumet da vet dere;-) jeg har 3 gutter, en sur tenåring som er 13 og blir 14 til høsten, en 9 åring og en snart 2 åring. Selv blir jeg 35 i neste mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år, og har tvillinger på 14, pluss ei jente på 12 =) regner henne som tenåring og jeg, for av og til kan det virke sånn =S

også har jeg ei lita ei på 3 og en i magen =)

 

Beundrer deg, Northernlights, som har en sønn i Norge.. for du bor i USA skjønte jeg... selv om han er "voksen" må det vel bli langt? =O Gruer meg litt til mine "små" skal ut i verden jeg =\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Bra å komme tilbake fra påsken til dette, nå gjelder det bare å få den inn på rullemenyen over fora.

Jeg har ikke helt tenåring, men rett før - og ei lita snelle på snart tre i tillegg. Min pre-pubertale gutt henger akkurat og pendler mellom relativt ukomplisert gutt og tenåringsmonster, så det er fint å få dette forumet - men skulle vi ikke hatt et for 8-12 år også, for å dekke dette mellomrommet der de er litt av alt, og uendelig mye voksnere enn åtteåringene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere andre.Godt med ett eget forum for oss med tenåringer.

Har en jente på 15 og det merkes. Itillegg har jeg en gutt på 12, en gutt på 2 og en gutt på 3 mnd.

Så det blir travle dager...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir førti i november... og har jenter på 16, 14 og 11, samt en liten gutt på seks uker. En snodig verden om dagen, med tenåringer og baby samtidig... Rart, men fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg har en stedatter på 15,5, en gutt på 3,6 og minstemann på 8 mnd.

Vi river og sliter i håret mange ganger over tenåringen som selvfølgelig er den vakreste og søteste jenta som fins:-) Hun bor her i 2 uker om gangen. Jeg har "lånt" henne siden hun var litt over året.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende med et forum for oss med tenåringer.

 

Jeg har tre gutter, en på 14, en på 11 og minstemann blir 6 i sommer.

Grei spredning, med mange utfordringer. Er liv i huset til alle tider.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

HAr en datter på 12, en jente på 2 og en jnte til i magen!! Jeg er 26. VAr bare 14 da jeg fikk Eldstemann... Men datteren min synes bare det er fint at hun har en ungdommelig mor som hun kan snakke om alt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år, Har en jente på 12, jente på snart 10, gutt på snart 8 og jente på 6. Venter en jente i august, med samme mann utrolig nok.Merker at 12 åringen er på vei inn i puberteten ja. Om noen år har vi 4 tenåringer og en liten førsteklassing. Det blir spennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 og har 2 jenter på 13 (snart 14) og 10 + at jeg har 2 tvillinggutter på 6 1/2 mnd. Kan tro de blir skjemt bort at de to jentene.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gutter på 17,15 og 13. I tillegg har jeg 2 små: gutt på snart 5 og jente på 7,5 mnd. Er selv 37 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...