Gå til innhold

Hei ! =) Jeg har 3 tenaaringer


Northernlights

Anbefalte innlegg

Saa jeg kommer sikkert nok til og stikke innom her.

 

De verste problemene jeg har hatt saa langt, er jenta mi som er 17 (blir 18 i sommer), og de problemene er naa paa "bedringens vei". Heldigvis.

 

"Ser du disse graa haarene som plopper fram her og der?" spurte jeg henne i fjor.

"ja....?"

"De har DU gitt meg!" sa jeg til henne

=)

 

Det er lys i andre enden av den enormt lange tunnellen!

 

klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Northernlights, jeg må alltid innom der jeg ser du har skrevet. Syns du har så mange fine svar :-) 3 tenåringer gjør jo gjerne litt av seg. Min erfaring så langt er også at jenta er den det blir mest med. Ikke problemer akkurat,men det så mange følelser og hormoner der syns jeg. Gutta er mer enkle. Enten er det galt eller så er det greit. Og når problemet er over, så er det over.

 

Klem tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også (snart) 3 tenåringer, har ei på 12, men hun kan være minst like krevende som storesøster på 14.. =S

 

Tror nok mine "småjenter" vil gi oss litt hodebry og frustrasjoner oppigjennom åra som kommer, men vi kommer vel oss gjennom det =) flott med tenåringsforum her, er ikke bare dte å bli mamma til en baby som er skremmende...husker da selv hvordan jeg var som tenåring, jeg var nok ikke bare lett å ha med å gføre... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...