Gå til innhold

Noen som har erfaringer på nye KK ved St. Olav??


Kakklanes

Anbefalte innlegg

Hei !! Jeg er 2 gangsfødende med termin i juni, på grunn av svangerskapsdiabetes, får jeg ikke føde på OSS, som jeg gjorde sist. Må derfor til St. Olav, jeg lurer på om andre har er faringer ved å føde ved den nye fødeavdelingen og hvordan det er på barsel.... regner med at jeg må ligge der, ettersom både jeg og lillegutt må ha oppfølging etter fødselen på grunn av ev. komplikasjoner.

 

takker for svar !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei. Jeg og samboeren min ble førstegangs foreldre 2. april 2006. Vi fikk ei veldig positiv opplevelse av både erfaren jordmor og barnepleier. Du er heldig hvis du får jordmor Helene Falck ( svensk) som jordmor, hun er kjempeflink. Selve fødselen gikk unna på 4,5 timer, med god hjelp fra både min samboer og Helene. den nye føde/ barsel er veldig flott, kombinert internett, telefon og en drøss med tv kanaler over selve føde senga TOPPERS!!!!! så som sagt, du har ingenting å grue deg for når du skal føde i Trondheim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Helt enig! Jeg fødte mitt første barn i oktober 2006, og jeg ble veldig fornøyd. Jeg lå på barsel, og hadde det veldig bra. Det er selvfølgelig litt mer stress der, enn på hotellet, men de som jobber der var veldig snille. Små men koselige rom, med tv og internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...