Gå til innhold

Jeg reagerer på dette


sug lut

Anbefalte innlegg

Altså - "Du har reagert på dette"? Og så bare et tall. Jeg har ikke "reagert", jeg har likt. Kan vi få "liker" igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, sug lut skrev:

Altså - "Du har reagert på dette"? Og så bare et tall. Jeg har ikke "reagert", jeg har likt. Kan vi få "liker" igjen?

Hvor står jeg reagerer? jeg ser bare den vanlige liker knappen

Anonymkode: 467bb...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor står jeg reagerer? jeg ser bare den vanlige liker knappen

Anonymkode: 467bb...2d1

Knappen heter ingenting lenger. Den har tall i seg. Hvis jeg trykker på den kommer det en svart bar hvor man kan velge "liker. Gjør jeg det går tallet opp. Uten at man ser hvem som har trykket. For å se det må jeg trykke på den og da kommer en liste som heter "Se hvem som har reagert". Reagert? Virkelig? Nei, gi oss liker. Vi trenger ikke en klinisk reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Knappen heter ingenting lenger. Den har tall i seg. Hvis jeg trykker på den kommer det en svart bar hvor man kan velge "liker. Gjør jeg det går tallet opp. Uten at man ser hvem som har trykket. For å se det må jeg trykke på den og da kommer en liste som heter "Se hvem som har reagert". Reagert? Virkelig? Nei, gi oss liker. Vi trenger ikke en klinisk reaksjon.

Kommer liker hos meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, amandine skrev:

Kommer liker hos meg? 

Hjå meg kjem "like" når eg trykker, men når eg vil sjå kven som har likt innlegget kjem "se hvem som reagerte.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på sug luts siste svar over her så står det under "Amadine og Stjerne reagerte på dette" - der det før ville stått "...liker dette".

Da jeg så det første gang trodde jeg det var negativ reaksjon på det som stod, altså en ny funksjon med "liker ikke". Måtte lese svaret i den tråden jeg så det først en gang til før jeg forstod at "reagerte på" egentlig er "liker".

Hvorfor ikke kalle en spade for en spade?

Reagerte på blir dessuten veldig dårlig norsk og veldig upresist. Man kan reagere på utallige måter, skal man vite hvordan må man ha med et adverb, ellers er det rimelig intetsigende.

Anonymkode: 58293...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer. Pluss at man må klikke to ganger for i det hele tatt å like. Dvs "reagere".

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

Knappen heter ingenting lenger. Den har tall i seg. Hvis jeg trykker på den kommer det en svart bar hvor man kan velge "liker. Gjør jeg det går tallet opp. Uten at man ser hvem som har trykket. For å se det må jeg trykke på den og da kommer en liste som heter "Se hvem som har reagert". Reagert? Virkelig? Nei, gi oss liker. Vi trenger ikke en klinisk reaksjon.

Nå ser jeg hva du mener. Når noen reagerer tenker jeg ikke at det er positivt, synes det er bedre med liker

Anonymkode: 467bb...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sug lut skrev:

Stemmer. Pluss at man må klikke to ganger for i det hele tatt å like. Dvs "reagere".

Presisering: man må klikke to ganger fra mobil - førs på pila og deretter på "like" ved siden av. Fra pc går det direkte fra den grønne pila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, sug lut skrev:

Presisering: man må klikke to ganger fra mobil - førs på pila og deretter på "like" ved siden av. Fra pc går det direkte fra den grønne pila.

Aha!!  Damn jeg er blond. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ☆☆☆ skrev:

Hjå meg kjem "like" når eg trykker, men når eg vil sjå kven som har likt innlegget kjem "se hvem som reagerte.."

Men når du får "like" på skjermen må du trykke på den for å registrere den. Så sånn generelt: om noen har følt seg u-likt eller lite likt av meg siden sist er det fordi jeg har trodd det holdt å trykke én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skjønner hva dere mener. Skal undersøke etterpå om dette er noe jeg kan fikse eller om teknisk må på banen, må bare få kommet meg på en pc da det ikke er så lett på mobilen.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke finne noe på det så spørs om ikke teknisk må se på det. Dobbeltklikking skal det ikke være, språket kan jeg ikke love noe på om det må gjøres om på en avansert måte 🙂

Ann Christin, admin

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hvordan man endrer språk, så det kan jeg fikse. Men det andre må det en oppdatering av utseende (og dermed ny nedetid) til for å fikse. Prøver meg fram med å like innlegg i tråden for å få endra det, siden jeg må manuelt oversette på flere steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Yay, fikk det til! :nigo: 

Jeg reagerer ikke, jeg liker! Hurra! (Men nå må jeg plutselig faktisk dobbeltklikke fra pc, det er rart, i går holdt det med én gang. Må klikke to ganger på samme knapp, dvs den grønne med pil i. Fra mobil må jeg først klikke på den grønne knappen, så på "like" på det svarte feltet som da kommer opp.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Det med å dobbeltklikke kom som en bug under oppdateringen, såvidt jeg skjønte. Problemet er at vi må ta ned forumet igjen for å fikse det, så vil gjerne time det sånn at flere ting kan fikses samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt greit med dobbeltklikk, eg har pølsefingrar og er stadig i skade for å like dei mest hårreisande tullete innlegga utan intensjon om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, sug lut skrev:

Jeg reagerer ikke, jeg liker! Hurra! (Men nå må jeg plutselig faktisk dobbeltklikke fra pc, det er rart, i går holdt det med én gang. Må klikke to ganger på samme knapp, dvs den grønne med pil i. Fra mobil må jeg først klikke på den grønne knappen, så på "like" på det svarte feltet som da kommer opp.)

Jeg kan bare se at du har reagert, ikke at du har likt. Men jeg kan like selv, så problemet er vel egentlig bare halvveis løst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mamman til to gutter skrev:

Jeg kan bare se at du har reagert, ikke at du har likt. Men jeg kan like selv, så problemet er vel egentlig bare halvveis løst...

Så rart, nå står det "X, Y og Z likte dette" hos meg, ved siden av nummeret i den grønne knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Så rart, nå står det "X, Y og Z likte dette" hos meg, ved siden av nummeret i den grønne knappen.

Det gjer det ikkje hjå meg, kun eit nr. Og når eg klikkar får eg framleis opp "se hvem som reagerte på dette".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sug lut skrev:

Så rart, nå står det "X, Y og Z likte dette" hos meg, ved siden av nummeret i den grønne knappen.

Veldig rart, for hos meg er det en grønn pil ved siden av nummeret og ingen navn,men når jeg trykker på pila, kommer det opp "disse reagerte på dette " og så navnene. Men hvis jeg på pila det, så kan jeg like innlegget...

Jeg er forresten på mobil, så kanskje det er derfor. 

Endret av mamman til to gutter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Det gjer det ikkje hjå meg, kun eit nr. Og når eg klikkar får eg framleis opp "se hvem som reagerte på dette".

 

33 minutter siden, mamman til to gutter skrev:

Veldig rart, for hos meg er det en grønn pil ved siden av nummeret og ingen navn,men når jeg trykker på pila, kommer det opp "disse reagerte på dette " og så navnene. Men hvis jeg på pila det, så kan jeg like innlegget...

Jeg er forresten på mobil, så kanskje det er derfor. 

Ser det er sånn på mobilen, ja. På pc-en er det i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart det er forskjell på mobil og pc! Det skal oppføre seg likt, siden siden skal tilpasse seg. Jeg kan søke litt til og se om jeg finner flere glemte "reagerer". Var det tidligere sånn at dere fikk opp navnene på mobil også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...