Gå til innhold

Vil Norge ha disse og henne tilbake?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, selvfølgelig vil vi ikke det. Hun er jo heller ikke norsk i utgangspunktet. Dessverre har norske politikere surra Norge inn i et ufattelig reglement, som gjør at hun nok kommer tilbake uansett hva det norske folk vil.

Anonymkode: 68b8b...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er norsk statsborger må vi vell ta ansvaret for henne uansett om vi vi liker det eller ikke. Det var ikke fristende å få Moland tilbake heller,men som norsk statsborger har man noen rettigheter.

Anonymkode: 3ed45...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is krigere bør få samme straff som ABB for ingen av dem bør få gå løs her i landet.

Anonymkode: 7807e...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stakkars barna 😢 

Elllers er jeg enig i at de ikke må få gå fritt. Det er farlige mennesker med mange liv på samvittigheten. 

Norske barn plikter vi å hente ut, 

Anonymkode: 0f840...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

https://www.aftenposten.no/verden/i/a2xLvA/Norske-Aisha-Shezadi-skrot-av-livet-i-IS-staten--na-kan-hun-bli-returnert-til-Norge

 

Nei hun flyttet og reiste frivillig . La hun finne seg et annet sted. 

Anonymkode: 8c85d...9ba

"La hun finne seg et annet sted"??? 😂😂😂

Er det ikke dødsflaut å ha gått minst ti år på norsk skole og ikke beherske helt grunnleggende grammatikk i morsmålet?

Anonymkode: 76eef...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

"La hun finne seg et annet sted"??? 😂😂😂

Er det ikke dødsflaut å ha gått minst ti år på norsk skole og ikke beherske helt grunnleggende grammatikk i morsmålet?

Anonymkode: 76eef...361

 Norsk er ikke mitt morsmål. 

Anonymkode: 8c85d...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis hun er norsk statsborger må vi vell ta ansvaret for henne uansett om vi vi liker det eller ikke. Det var ikke fristende å få Moland tilbake heller,men som norsk statsborger har man noen rettigheter.

Anonymkode: 3ed45...e06

Moland kom tilbake i en kiste. Du tenker kanskje på French?

Anonymkode: c7fb3...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi vil kanskje ikke det. Men det finnes sikkert familie her som sitter og er fortvilet og vil ha henne tilbake. Og så er det jo sånn at noen ganger må vi, enten vi vil eller ikke, i alle fall om hun er norsk statsborger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel norsk statsborger, så vidt jeg har skjønt, og da kan vi vel ikke forvente at noen ANDRE skal ta i mot henne? Hvem skulle det være? 

Er ellers enig i at barna har rettigheter på linje med alle andre norske barn. 

Anonymkode: 97ebf...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, selvfølgelig vil vi ikke det. Hun er jo heller ikke norsk i utgangspunktet. Dessverre har norske politikere surra Norge inn i et ufattelig reglement, som gjør at hun nok kommer tilbake uansett hva det norske folk vil.

Anonymkode: 68b8b...532

Mener du at Norge ikke skal samhandle med andre land? Tror ikke vi klarer oss alene er oppe i nord, uten å samabeide med andre. Jeg tror ikke du hadde klart å gjøre dette bedre!

Anonymkode: 30ef9...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

 Norsk er ikke mitt morsmål. 

Anonymkode: 8c85d...9ba

Og hvorfor vil vi ha DEG her, da? 

Anonymkode: 359d4...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mener du at Norge ikke skal samhandle med andre land? Tror ikke vi klarer oss alene er oppe i nord, uten å samabeide med andre. Jeg tror ikke du hadde klart å gjøre dette bedre!

Anonymkode: 30ef9...de0

Jo, dersom det norske folk hadde fått bestemme, hadde det uten tvil vært bedre. F.eks. var det klart flertall mot Schengenavtalen i 1994.

Anonymkode: 68b8b...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det vil JEG IKKE. og samlikne henne og moland blir også 100% feil

Anonymkode: 3107b...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil og vil..

Vi tok imot French og to av kokainsmuglerne fra Bolivia, hvorfor ikke henne også?

Anonymkode: 6052b...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil og vil..

Vi tok imot French og to av kokainsmuglerne fra Bolivia, hvorfor ikke henne også?

Anonymkode: 6052b...3f2

De var  oppfordrer ikke til drap og kvinne undertrykkelse 

Anonymkode: 8c85d...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De var  oppfordrer ikke til drap og kvinne undertrykkelse 

Anonymkode: 8c85d...9ba

Å spre kokain til kunder er da sterkt bidragende til dødsfall. 

Anonymkode: 359d4...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Moland kom tilbake i en kiste. Du tenker kanskje på French?

Anonymkode: c7fb3...b1b

Sikkert. Husker aldri hvem som var hvem av dem.

Anonymkode: 3ed45...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er irrelevant hva man vil. Andre norske borgere har like mye rett til å flytte hjem, som du og jeg har til å oppholde oss her (større, om det skulle være slik at du ikke er statsborger).

De kurdiske myndighetene har selvsagt helt rett når de påpeker at det ikke er deres ansvar å skulle håndtere en skokk suspekte kvinnemennesker og uforsørgede barn av andre nasjonaliteter.

Anonymkode: 10d27...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette kvinnen som fikk et barn med Arfan Batti, og dette barnet ble slått i hjel av neste ektemann i Raqqa?

Mener det er hun... historien hennes er flettet inn i historien om de to søstrene som reiste til Syria i boken «to søstre» av Åsne Seierstad.

Om hun blir returnert håper jeg hun blir pågrepet og siktet for både tilslutning til en terrororganisasjon og for å sette barnet sitt i  fare. Gutten var vel halvannet år da hun tok ham med INN i en krigssone de fleste normalt oppegående rømmer FRA....

Anonymkode: 9da55...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert. Husker aldri hvem som var hvem av dem.

Anonymkode: 3ed45...e06

De ble imidlertid begge dømt for drap.

Anonymkode: 359d4...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...