Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre ang fått plass


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått plass på gravid trening, kjempe kjekt. Men jeg har ikke mulighet til å delta hver gang pga har ikke barnehageplass til minste jenta.

Bør jeg si opp sånn at andre kan benytte det tilbudet? Har så lyst å delta selv, men er ikke all tid jeg får barnevakt 🙁🙁

Anonymkode: 4a4d8...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du bør delta når du kan. Kan du ikke få barnet til å sove når det er?

Anonymkode: ea4ad...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes du bør delta når du kan. Kan du ikke få barnet til å sove når det er?

Anonymkode: ea4ad...a12

Jeg burde sagt at det er trening for gravide i basseng. Og barnet som ikke har barnehageplass er 13 mnd, barnet kan ikke sove i vogn på bassengkanten.

Dette tilbudet er veldig attraktiv, med venteliste. Jeg har dårlig samvittighet med å ha plassen uten å bruke. Nå vet jeg at jeg ikke kan de neste 3 gangene 😢😢😢

Anonymkode: 4a4d8...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg burde sagt at det er trening for gravide i basseng. Og barnet som ikke har barnehageplass er 13 mnd, barnet kan ikke sove i vogn på bassengkanten.

Dette tilbudet er veldig attraktiv, med venteliste. Jeg har dårlig samvittighet med å ha plassen uten å bruke. Nå vet jeg at jeg ikke kan de neste 3 gangene 😢😢😢

Anonymkode: 4a4d8...0ee

Så burde jeg faktisk si det fra meg? 😔 jeg har barnehageplass fra høsten av og kan møte da. Ca 1 mnd kan jeg delta til høsten 

Anonymkode: 4a4d8...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har fått en plass du ikke kan bruke? Er dette noe du betaler for? Betaler du for det, så kan vel ingen si noe, men om det i det hele tatt er noen som helst effekt i å komme inn i en treningsgruppe 1 måned når de andre har holdt på i noen måneder, kan man jo lure på. Og gjør det at du ødelegger treningen for de andre fordi du da trenger ekstra hjelp som går utover de andre? 

Er dette en gratis plass som du opptar uten å bruke den, så synes jeg at det er umoralsk og egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yellow Brick Road skrev:

Du har fått en plass du ikke kan bruke? Er dette noe du betaler for? Betaler du for det, så kan vel ingen si noe, men om det i det hele tatt er noen som helst effekt i å komme inn i en treningsgruppe 1 måned når de andre har holdt på i noen måneder, kan man jo lure på. Og gjør det at du ødelegger treningen for de andre fordi du da trenger ekstra hjelp som går utover de andre? 

Er dette en gratis plass som du opptar uten å bruke den, så synes jeg at det er umoralsk og egoistisk.

Jeg ødelegger ikke for andre. Folk kommer og går ettersom folk har termin.

Man betaler egenandel. Symbolsk sum. Jeg kommer til å ikke kunne gå 3 av 9 ganger.. Jeg har allerede fått med meg 2 ganger. Det var veldig kjekt. Syns det er dumt å ikke kunne bruke plassen hver uke... dere er vell enig ?

 

Anonymkode: 4a4d8...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du ordner barnepass eller sier fra deg plassen.

Anonymkode: 68b72...32f

Det er 9 ganger igjen av treningen før jeg har termin. 3 av disse gangene har jeg ikke barnevakt 😔😔😔 

Frekt å beholde plassen?

Anonymkode: 4a4d8...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ødelegger ikke for andre. Folk kommer og går ettersom folk har termin.

Man betaler egenandel. Symbolsk sum. Jeg kommer til å ikke kunne gå 3 av 9 ganger.. Jeg har allerede fått med meg 2 ganger. Det var veldig kjekt. Syns det er dumt å ikke kunne bruke plassen hver uke... dere er vell enig ?

 

Anonymkode: 4a4d8...0ee

3 av 9 ganger er innafor, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er 9 ganger igjen av treningen før jeg har termin. 3 av disse gangene har jeg ikke barnevakt 😔😔😔 

Frekt å beholde plassen?

Anonymkode: 4a4d8...0ee

Det er jo viktige opplysninger du kommer med nå. I HI virker det som du nesten ikke kan noen av gangene. 6 av 9 ganger er innafor.  Da gir du bare beskjed dagen før. Det kan skje alle, barn blir syke, man blir selv syk, osv. Takk ja og gå de seks gangene.

Anonymkode: 68b72...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo viktige opplysninger du kommer med nå. I HI virker det som du nesten ikke kan noen av gangene. 6 av 9 ganger er innafor.  Da gir du bare beskjed dagen før. Det kan skje alle, barn blir syke, man blir selv syk, osv. Takk ja og gå de seks gangene.

Anonymkode: 68b72...32f

Så godt å høre. Ja. Var nok litt dårlig forklart i hi 😕😔

Anonymkode: 4a4d8...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

3 av 9 ganger er innafor, synes jeg. 

Så godt å høre 😍

Anonymkode: 4a4d8...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...