Gå til innhold

Hva hadde du kjøpt om du arvet 3-4 millionær? 🍎


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke tenk på lån og slikt.

hva er det første du hadde kjøpt til DEG selv? ☺️

Anonymkode: 39415...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fornuftig: betalt ned hele huslånet, kjøpt nyere bil (og solgt den gamle), endelig bygget på huset, spart en del til pensjon, satt av en del til datteren vår.

Og så: reist på ferier (Japan, Sør-Korea, New Zealand, safari i Botswana), kjøpt masse Lego, dratt på spa og tatt alle behandlingene jeg hadde lyst på.

Til slutt: gitt det som ble igjen til familie/slekt/veldedighet.

Anonymkode: dea55...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 millionær? Hadde kjøpt bilær og båtær til alle guttæne i slekta! 

Anonymkode: 1dcc8...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo utopi å tenke at jeg skulle brukt den summen på meg selv, men jeg hadde reist en uke alene til syden. I morgen!

Anonymkode: 4ada3...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg investert de i bolig som barna mine senere kunne solgt når de trengte å kjøpe seg bolig selv.

Anonymkode: efb87...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde kjøpt meg trygghet. Og då blir det jo lån då. Hadde satt av til framtida. 

Så hadde eg kjøpt meg nytt kjøkken, laga til nytt bad, vaskerom, lagd nye soverom til ungane. (Då hadde eg og mannen hatt soveromsfløyen for oss sjøl. Eit rom kvar til kler, stort soverom og eige bad. 

Ny asfalt i innkjørselen og betongplate og basseng i hagen. 

Resten hadde eg fordelt på søsken.

Deilig å drømma!!!

..har faktisk ingenting eg ønske til bare meg ser eg. 

Anonymkode: 119f7...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fått bygd på/pusset opp det vi mangler i huset. Fiksa den ene bilen. Ig sikkert brukt litt på ferie sammen med familien. Men mesteparten ville jeg nok satt av til unga. 

Anonymkode: 0941e...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betalt ned boliglånet. Om det hadde blitt noe igjen hadde jeg bygd på huset, betalt ned billånet og lånet på hytta og kanskje studielånet eller spart. 

Anonymkode: 1efd6...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, og så hadde jeg villet ha flere barn. Vi har veldig lyst til å adoptere, men akkurat nå har vi ikke råd til det..

Anonymkode: 1efd6...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt et annet hus. Og en ny bil, den gamle har begynt å krangle. 

Anonymkode: 9dd6d...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange år som fattig ville jeg nok ikke brukt noe særlig annet enn helt nødvendig, et par bukser og noen få andre sommerklær. Og en flaske vin. Så ville jeg brukt noe penger for å reise til utlandet for å få behandling der. Men nesten alt ville bli brukt til å kjøpe meg et sted å bo. Trygghet, stabilitet og helse er viktigst.

Anonymkode: b9ab8...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tesla, sydenferie, og gått bananas på shopping til familien!!!

Anonymkode: a6a98...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mottok nettopp denne summen. Pengene gikk til nedbetaling av huslån, bil og studiegjeld. Nå har jeg 1,2 igjen, og de står foreløpig trygt på konto. 

Anonymkode: 65c72...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ser helt bort fra andre mennesker hadde jeg kjøpt bil og superstøvsuger og pc. Det er de tingene det er dårligst stilt med og som det er kjedeligst å bruke  penger på. Så hadde jeg betalt ut all gjeld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mottok nettopp denne summen. Pengene gikk til nedbetaling av huslån, bil og studiegjeld. Nå har jeg 1,2 igjen, og de står foreløpig trygt på konto. 

Anonymkode: 65c72...f47

Hvor fikk du dem av? 

Anonymkode: 577ad...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ny bil

- Reist mye 

-Satt av penger til barnet 

(selvfølgelig betalt gjeld) 

 

Anonymkode: 97db2...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 millioner er ikke så voldsomt mye. 

Jeg ville kjøpt et fi t bilde til minne om person en jeg arvet fra, betalt ned en del på huslånet og satt resten i fond med tanke på etablering for ungene og egen pensjon.

Anonymkode: e8af5...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fornuftig: betalt ned hele huslånet, kjøpt nyere bil (og solgt den gamle), endelig bygget på huset, spart en del til pensjon, satt av en del til datteren vår.

Og så: reist på ferier (Japan, Sør-Korea, New Zealand, safari i Botswana), kjøpt masse Lego, dratt på spa og tatt alle behandlingene jeg hadde lyst på.

Til slutt: gitt det som ble igjen til familie/slekt/veldedighet.

Anonymkode: dea55...abd

Og du mene du ville gått råd til alt dette for bare 3-4 mill? Hvor bor du egentlig? 

Anonymkode: 09b22...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...