Gå til innhold

Er du fornøyd med deg selv og kroppen din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er rimelig happy med meg selv 😊173 høy og noen kilo for mye og selvsagt dritpen 🌸 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selv om jeg ikke fikk lov av forumet å være fornøyd siden jeg er for feit til at jeg burde akseptere kroppen min 😂

Anonymkode: 3d166...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 174 cm og egentlig fornøyd med hva naturen har gitt meg, ganske pent ansikt, pene øyne, fine pupper, fin rumpe og lår med lite appelsinhud.

Men akkurat nå veier jeg minst 15 kg for mye, og de kiloene setter seg rundt magen, så jeg er ikke helt fornøyd før mesteparten av overvekten er borte.

Jeg bør veie mellom 65 og 72 kg et sted. Da er jeg litt rund i kantene, men det er helt ok, jeg trenger ikke være så mager som jeg var da jeg var ung.

Anonymkode: 20467...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jeg ikke.. Jeg er lei meg fordi jeg går enda en sommer i møte uten å kunne gå å bade på stranden med ungene mine:( 

Er 168cm, og 67kg, så jeg vet det er folk som er større enn meg, men den jævla spiseforstyrrelsen herjer i hodet mitt, igjen🙁

Anonymkode: 6faad...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg fornøyd, men har jobbet litt for det. Er 170 cm og 60 kg. Har timeglassfigur, thigh gap, pene øyne, fin munn og symmetriske trekk. Mye som ikke er så pent også, men det velger jeg å ignorere.

Anonymkode: a10ca...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jeg😊 Jeg har båret frem og født fem barn uten komplikasjoner. Jeg er aldri syk. Null strekkmerker. Former på de rette stedene. Elsker å være 40 og endelig innse at jeg alltid har vært pen😊

Anonymkode: 9c79b...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super fornøyd ☺️ 168 og 57 kg.

kjempe smal midje med breie hofter, fint ansikt og får alltid kompliment for hvor fint smil jeg har. Og alltid ser så glad ut. 

Men det er jo alltids noe skravanker her og der. Strekkmerker på mage etter 2 barn og mamma pupper 😅 

Anonymkode: d4cc0...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med meg selv sånn grunnleggende. Kroppen min er helt ok, den er bare litt ...gammel! For inni hodet er jeg ca 15 år yngre 😂😂😂

Anonymkode: 0bc07...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fornøyd egentlig :) 173 høy og veier 57 kg. Forholdsvis lite rynker fortsatt selv om jeg snart fyller 42. Fornøyd med både kropp og ansikt, og føler meg mye mer vel i kroppen min nå enn da jeg var yngre:)

Anonymkode: 0a3ec...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Fødte mitt 4 barn for ca 6 uker siden. Er 178 høy og 110 kg!!! Hater meg selv. Bleik, hengemage, henge rumpe, celulitter, masse føflekker, kviser og slapp kropp. Skal begynne og trene igjenn men føler jeg aldri blir fin ijenn😐😐 eneste positive er att jeg har fine blå øyne og ett langt tjukt bølgete hår. Yey... og i følge samboer en stramm og flott vagina til tross for 4 fødsler. 

Anonymkode: 0ca83...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med det meste. Jeg helt middels på det meste, ikke tynn, ikke tykk, ikke vakker, ikke stygg, ikke høy, ikke veldig lav, ikke supersporty og ikke sofagris. 

Jeg er til og med langt over gjennomsnittet hårete, og går på stranden med hårete legger og lår, bare på trass! 

 

Anonymkode: 33123...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å være fornøyd med egen kropp 😉 Går på stranda i bikini sammen med barna mine. Lærer dem at alle er fine uansett kroppsform, da må jeg begynne med meg selv 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske fornøyd med meg selv, men med en rygg som slettes ikke samarbeider må jeg nok si meg misfornøyd med kroppen min.

Hvordan den ser ut bryr jeg meg ikke så mye om, men at hver eneste bevegelse jeg gjør skal gi smerter føles kjipt.

#venterpåoperasjon

Anonymkode: 9e0c1...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er altfor tynn og spinkel, ser senete ut og med slapp hud og cellulitter, flat rumpe og ingen former. Rynkete hengemage med strekkmerker etter graviditetene. Er 165 og veier 48, 32 år

Anonymkode: 99945...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er veldig fornøyd med kroppen min. Trener jevnlig og er ganske sterk. Er 174 høy og veier 56 kg. Helt flat mage og ikke antydning til hengepupper. Før var jeg tynn-feit med lang og hengende rumpe. Så fin ut i klær, men ikke i bikini. En god motivasjon til å fortsette å trene et par ganger i uken😄 Har solskader i pannen, ellers er jeg fornøyd med utseendet ellers også.  35 år og to barn. 

Anonymkode: d50f8...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg er veldig fornøyd med kroppen min. Trener jevnlig og er ganske sterk. Er 174 høy og veier 56 kg. Helt flat mage og ikke antydning til hengepupper. Før var jeg tynn-feit med lang og hengende rumpe. Så fin ut i klær, men ikke i bikini. En god motivasjon til å fortsette å trene et par ganger i uken😄 Har solskader i pannen, ellers er jeg fornøyd med utseendet ellers også.  35 år og to barn. 

Anonymkode: d50f8...bf6

Hvor lenge har du trent før du så forskjell på rumpa og det «tynn-feite»?

Anonymkode: 99945...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge har du trent før du så forskjell på rumpa og det «tynn-feite»?

Anonymkode: 99945...7eb

Det tok ikke så veldig lang tid, kanskje 6 mnd? Trener 1-3 ganger i uken, og har gått over fra kondisjon til ren styrke. For en forskjell! Synes også styrke er mye morsommere fordi fremgangen er så mye større😊 Hele kroppen er forandret, mye fastere overalt og har langt bedre holdning med en sterkere rygg feks. I kg har jeg nok blitt tyngre, men kroppen er mye finere. Dessuten kan jeg spise omtrent hva jeg vil, selv om trening motiverer til å spise bra mat. Trener kort, ca 45 min hver økt men da trener jeg veldig tungt. Har gjort det sånn de siste 3-4 årene og blir ikke lei. Endelig funnet nøkkelen🙌🏻

Anonymkode: d50f8...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det tok ikke så veldig lang tid, kanskje 6 mnd? Trener 1-3 ganger i uken, og har gått over fra kondisjon til ren styrke. For en forskjell! Synes også styrke er mye morsommere fordi fremgangen er så mye større😊 Hele kroppen er forandret, mye fastere overalt og har langt bedre holdning med en sterkere rygg feks. I kg har jeg nok blitt tyngre, men kroppen er mye finere. Dessuten kan jeg spise omtrent hva jeg vil, selv om trening motiverer til å spise bra mat. Trener kort, ca 45 min hver økt men da trener jeg veldig tungt. Har gjort det sånn de siste 3-4 årene og blir ikke lei. Endelig funnet nøkkelen🙌🏻

Anonymkode: d50f8...bf6

Takk for svar :) jeg trener også styrke men får ikke ønsket resultat. Når du sier du trener tungt, hvor tungt er det i forhold til hva du løfter maks? Hvilke øvelser/hvor mange sett/repetisjoner?

Anonymkode: 99945...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar :) jeg trener også styrke men får ikke ønsket resultat. Når du sier du trener tungt, hvor tungt er det i forhold til hva du løfter maks? Hvilke øvelser/hvor mange sett/repetisjoner?

Anonymkode: 99945...7eb

Jeg trener i liten gruppe med en personlig trener som holder styr på hva jeg skal pushe meg på. Vi trener alle mulige slags øvelser og bytter på lett og tunge vekter i forhold til repetisjoner. Felles for alle timene er at jeg alltid går derfra og tenker at jeg ikke kunne løftet et gram til og at jeg alltid har gitt maks og at svetten siler. Hjelper veldig med en som pusher og roper at jeg klarer en repitisjon til😊 Så har egentlig ikke noe klart svar til deg, jeg bare stiller opp på timen og gjennomfører dagens program😅 

Anonymkode: d50f8...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en vanlig dag er jeg fornøyd. Men når sommerklærne skal fram så strever jeg med å være komfortabel. 

Pent ansikt - symmentrisk, pene øyne og passelig liten munn. Små og søte ører. Nesa er grei nok. Kroppen er ok nok. I vanlige klær så er det lett å tilpasse kroppen så de ekstra kiloene ikke fremheves. I treningstights er jeg fin. Ellers ingen strekkmerker, ingenting som henger eller cellulitter. Men har veldig små pupper, ikke så fornøyd med det.

Veier 69 kilo og er 167 centimeter høy. Får ganske mye oppmerksomhet fra menn. Men tror ikke det kun handler om utseende. 

Anonymkode: 6d9f0...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...