Gå til innhold

Bruder med tatovering ser bare billige og skitne ut


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og det å starte en tråd for å slenge dritt om andre er sexy og fint? 

Anonymkode: 9c9db...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske sikker jeg hadde danket ut deg som brud HI. Jeg så smashing ut, MED tatoveringen min😋 du oser av mindreverdighetskomplekser

Anonymkode: 41c73...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha gøyale DIB som lar seg terge av en 75 år gammel mann med DIRTY fantasier han forakter seg selv for å ha. 

Anonymkode: 5ae35...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå jeg gleder meg til å høre hva du mener om alle andre aspekter ved livet også. Det er bare så givende 😘

Anonymkode: 67034...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg ikke tatoveringer og kjoler er pent, men å kalle det skittent og billig er vel å dra det langt. 

Folk får gjøre - og kle seg - som de selv mener er best tenker jeg. Er nok ikke jeg som sitter på fasiten på hva som er bra og ikke ;)

Anonymkode: fb7e6...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Billige og skitne er de vel ikke. Men stygt er det. 

Anonymkode: a011d...b4f

Enig 😊

Anonymkode: 50f78...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De brudene jeg kjenner som har hatt tatoveringer har gjerne valgt en stil for hele bryllupet som gjør at tatoveringene passer veldig godt inn. Rocka kjoler, sminke og hår, hipt lokale, kult live-band, markblomster osv. Har ingen tatoveringer selv, men legger meg ikke borti hva andre gjør. :) 

Anonymkode: 4bc7f...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er dessverre enig. White trash-aktig.

Har man vært toskete nok til å ta tatovering før man gifter seg, må man i det minste ha tilstrekkelig smak til å finne en kjole som skjuler blekket.

Anonymkode: 90e05...fb1

Hvis man er så toskete at man tenke nedsettende om folk fordi de har en annen smak enn deg, så kan man i det minste la være å skrive det på nett. Mer white-trash enn dette finner man ikke!

Anonymkode: 19182...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi

Legger du ut bilde av deg selv i brudekjole ? Spent på hvordan du ser ut. Men det tør du vel ikke.

Anonymkode: 2cfc4...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med hi. En brud bør være sart og vakker, hun skal gli ned kirkegulvet, blek og vakker som et snøfnugg, ved siden av sin far før hun blir gitt til sin nye ektemann.

Hennes hvite kjole representerer hennes uskyldige sjel og sløret foran fjeset skjuler hennes rødmende unge kinn.

En voksen dame som har sin egen vilje og mening om hvordan hun vil se ut passer seg ikke. 

Anonymkode: ee4ee...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig med hi. En brud bør være sart og vakker, hun skal gli ned kirkegulvet, blek og vakker som et snøfnugg, ved siden av sin far før hun blir gitt til sin nye ektemann.

Hennes hvite kjole representerer hennes uskyldige sjel og sløret foran fjeset skjuler hennes rødmende unge kinn.

En voksen dame som har sin egen vilje og mening om hvordan hun vil se ut passer seg ikke. 

Anonymkode: ee4ee...b83

Ja, har du ikke nordisk hud må du ikke finne på å gifte deg i hvit kjole!

Anonymkode: c8923...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at det ser tacky ut med brudekjole og synlige tatoveringer, og hadde jeg hatt tatovering, ville jeg definitivt valgt en kjole som hadde skjult den. En venninne av meg hadde en nydelig ermeløs kjole og en svær piggtråd-tatovering rundt ene armen - det var ikke veldig lekkert for å si det sånn.

Har likevel til gode å se skitne bruder med tatovering, pelskant på kjolen, spagettistropper og kløft.

Anonymkode: 2ecd7...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min mening er at det ser tacky ut med brudekjole og synlige tatoveringer, og hadde jeg hatt tatovering, ville jeg definitivt valgt en kjole som hadde skjult den. En venninne av meg hadde en nydelig ermeløs kjole og en svær piggtråd-tatovering rundt ene armen - det var ikke veldig lekkert for å si det sånn.

Har likevel til gode å se skitne bruder med tatovering, pelskant på kjolen, spagettistropper og kløft.

Anonymkode: 2ecd7...c51

Nå er det jo også forskjell på tatoveringer. Forskjell på piggtråd-tatoveringer og f.eks en sommerfugl.

Selv er det mest harry bruder som har tatt spraytan og gjerne bleket håret før den store dagen.

Anonymkode: ee4ee...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig billig...? Nei nei!! Sexy!!!!!

D8473235-E111-449C-91EC-414672DAB948.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...