Gå til innhold

Barnehage hele dagen ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har ei venninne som jobber 2 dager i uka. En dag tidlig og en dag fra 17.00. Men hver eneste dag leverer hun gutten i barnehagen på sekundet de åpner 7.15 ! Uansett om han er halvsyk eller Samma hva. Kjenner at jeg får litt avsmak av hele dama. Hvorfor gjør folk sånn ? 

Anonymkode: d4891...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men hvorfor jobber hun lite og hva gjør hun når ungen er i bhg? Hvis hun er syk og likevel bare hviler/sover har ungen det bedre i bhg. 

Anonymkode: aeb0c...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen er småsyk ! Mora koser seg hjemme. Ikke noe i veien med henne. Men gutten smitter de andre barna i barnehagen hele tiden. Kjenner jeg ikke klarer være venn med henne. 

Anonymkode: d4891...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at ungen er småsyk er jo ikke greit og levere i bhg, men hvis barnet er helt frisk så har det ingenting og si om moren jobber eller ei, barn har godt i bhg så lenge de er i form :)

Anonymkode: 51daf...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

har ei venninne som jobber 2 dager i uka. En dag tidlig og en dag fra 17.00. Men hver eneste dag leverer hun gutten i barnehagen på sekundet de åpner 7.15 ! Uansett om han er halvsyk eller Samma hva. Kjenner at jeg får litt avsmak av hele dama. Hvorfor gjør folk sånn ? 

Anonymkode: d4891...e18

Hva vil hele dagen si? Fra den åpner til den stenger?

Anonymkode: 5e98d...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi 

Har du egentlig noe med det å gjøre ?

Jeg er ufør. Sender barna i bhg hver dag. Før leverte jeg kl 9, men fikk beskjed om at de burde komme til frokost kl 8 Barna ble tryggere av det. Så de sitter på med faren kl 7.15.

De elsker frukten de får kl 14.30 - 15.15. Så de er i bhg hele dagen og elsker det. 

Anonymkode: f1618...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi 

Har du egentlig noe med det å gjøre ?

Jeg er ufør. Sender barna i bhg hver dag. Før leverte jeg kl 9, men fikk beskjed om at de burde komme til frokost kl 8 Barna ble tryggere av det. Så de sitter på med faren kl 7.15.

De elsker frukten de får kl 14.30 - 15.15. Så de er i bhg hele dagen og elsker det. 

Anonymkode: f1618...0cf

Barnehagen ba deg levere en time før, så de blir nå levert nesten 2 timer før? Logisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mora er litt rar har vel gutten det mye bedre i barnehagen med lekekamerater og voksne som er utdannet til å jobbe med barn

Anonymkode: e5789...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, LME1001 skrev:

Barnehagen ba deg levere en time før, så de blir nå levert nesten 2 timer før? Logisk.

Hvorfor lider de av å være der hele dagen fordi om moren er ufør? Vi jobber, og dattera vår på 4 er i barnehagen fra 7 om morgenen til 15.45. Hun storkoser seg der, elsker barnehagen, og er ikke utslitt etterpå. Hun er blid og glad og har mye energi igjen.

Snart skal jeg få en baby til og dermed skal jeg være i permisjon. Kunne ikke drømme om å ha henne mye kortere dager i barnehagen når hun trives så godt der. Siden mannen min drar forbi barnehagen på vei til jobb kl 7, er det enklere at han leverer da enn om jeg skal dra med babyen ut og fram og tilbake. Hun våkner mellom 5.30 og 6 hver morgen og er klar til å dra i barnehagen lenge før vi drar. Hun står ved døra med sko og sekk og gleder seg masse. Når vi kommer dit løper hun rett bort til huska eller noe annet og har knapt tid til å si hadet. Hun har flere gode venner der og forteller oss masse gøy fra barnehagen når vi henter henne. 

Så om jeg har en fridag innimellom er jeg (gisp!) så slem at jeg gjerne lar henne være igjen på det forferdelige stedet der hun tydeligvis mistrives så utrolig, mens jeg får unna en masse som trengs å gjøres i hus og hage.

 

Anonymkode: e5789...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg får litt avsmak av alle som sitter og overvåker andres liv. 

Anonymkode: b4bbc...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...