Gå til innhold

Problemer både her og på kvinneguiden


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om denne tråden passer inn her, men siden dette forumet og kg har samme admin og eier prøver jeg her. Jeg kommer ikke inn på kvinneguiden. Det har hengt og hengt siden tidlig imorges, jeg kommer fortsatt ikke inn. Siden nekter å laste og prøver kjempelenge å laste uten at noe skjer. Der er vanvittig treigt her også, men her kommer jeg ihvertfall inn selv om siden bruker 100 år på å laste. Jeg er DRITTLEI alle problemene og håper dere finner problemet snart og får fikset opp i det. Dere kommer til å miste masse brukere og det er jo synd, for jeg trives veldig godt på begge forumene, spesielt kvinneguiden, men kjenner nå at min tålmodighet snart tar slutt. Når problemene varer i mange timer er det ikke morsomt lenger. Savner det gamle oppsettet deres, da var det svært sjeldent problemer. 

Anonymkode: ced24...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det her også! Tar har 100 år å laste opp siden,noe som fører til at jeg ikke gidder å bruke siden nå. Problemet er både på pc og mobil.

Anonymkode: dc184...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også, har prøvd både mobil, PC og nettbrett, ingenting funker. Skulle nesten tro jeg hadde blitt kastet ut uten å vite om det. :hoho: kommer fortsatt ikke inn på kvinneguiden og er så utrolig drittlei. Har vart i mange timer nå. Jeg skjønner ikke at det er mulig å lage et så dårlig forumoppsett som dette her. Det gikk raskere i 2002 på isdn-linje, liksom og var så godt som aldri problemer. 

Håper de får fikset opp i sirupen! :) 

Anonymkode: ced24...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@HanneMari Egmont håper dere får fikset dette. Kvinneguiden begynte å henge allerede i natt, men da skulle jeg uansett sove, så ikke så farlig og når jeg prøvde igjen imorges kom jeg ikke inn i det hele tatt. Bare hvit side som prøver å laste. Denne siden klarer ikke laste helt opp denne heller, men får skrevet innlegg for det. Vil dere beholde brukerne deres tror jeg dere må bytte programvare, for dette blir bare verre og verre. 

Anonymkode: ced24...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi vet det er mange som får feilmeldinger der. Jeg får det ikke, men mange moderatorer og brukere får det, teknisk er i gang med å prøve å finne ut hva feilen er. Det er mange som ikke har kommet inn i det hele tatt siden svært tidlig i morges. Sitter og chatter med teknisk nå mens de prøver å finne ut av det.

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Vi vet det er mange som får feilmeldinger der. Jeg får det ikke, men mange moderatorer og brukere får det, teknisk er i gang med å prøve å finne ut hva feilen er. Det er mange som ikke har kommet inn i det hele tatt siden svært tidlig i morges. Sitter og chatter med teknisk nå mens de prøver å finne ut av det.

Hanne Mari

Så flott at dere jobber med å finne ut av det. Tusen takk! :) jeg er som sagt en av de som ikke kommer inn i det hele tatt. Håper dere finner feilen og får fikset opp i det. 

Anonymkode: ced24...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det virker som det er mange som ikke kommer inn i det hele tatt, og vi får stadig flere henvendelser om det. Håper det løser seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Fra rundt klokken 01:30 den 22. mai har serverene som Foreldre-forumet kjører på vært rammet av et tjenestenektangrep, også kalt DDOS. Formålet med slike angrep er å ta ned tjenestene som angrepet rettes mot ved å levere masse trafikk til serverene.

Vi jobber med tiltak for å løse problemet. Ett av tiltakene har vært å sperre fullstendig for mye av den innkommende trafikken. Dessverre vil det tidvis ramme vanlige brukere som oppholder seg utenlands eller bruker tjenester som gir inntrykk av at de oppholder seg utenlands (VPN).

Foreldreforumet var dessverre nede i 16 timer i natt da det i en regel som ble nødvendig i går kveld ikke ble tatt høyde for at trafikken til foreldreforumet kommer fra noen andre kilder enn det trafikk til f.eks. Kvinneguiden-forumet gjør. 

Vi beklager problemene som angrepet forårsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har siden vært nede i over 24 timer, prøvde ikke kvinneguiden, men her fikk jeg bare opp meldingen som vises på bildet jeg legger ved.

Bruker ikke vpn, prøvde fra mobil, data og iPad. Ser ikke ut som noen andre har lastet opp et bilde, så tenkte kanskje det kunne være til hjelp? :)

A75A1B8D-2D2A-43FA-BE38-CE89F014ACEB.png

Anonymkode: 6c821...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hos meg har siden vært nede i over 24 timer, prøvde ikke kvinneguiden, men her fikk jeg bare opp meldingen som vises på bildet jeg legger ved.

Bruker ikke vpn, prøvde fra mobil, data og iPad. Ser ikke ut som noen andre har lastet opp et bilde, så tenkte kanskje det kunne være til hjelp? :)

A75A1B8D-2D2A-43FA-BE38-CE89F014ACEB.png

Anonymkode: 6c821...8f7

Jeg fikk opp det samme bildet, men de har jo vært utsatt for et angrep

Anonymkode: c7943...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det virkelig sirup her for meg, det tar en evighet å laste ny side

Anonymkode: c7943...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk opp det samme bildet, men de har jo vært utsatt for et angrep

Anonymkode: c7943...4cd

Ja, mente det ikke som klaging, bare lurte på om et bilde kanskje kunne være med på å vise hva brukerene får opp.

Men det er fortsatt sirup her, altså, tar flere minutter å komme inn på en tråd..

Anonymkode: 6c821...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fortsatt noen som har problemer da de åpnet for utenlandstrafikk i sta og det igjen stoppet opp pga angrep. Jeg vet de jobber med det, men hvor lang tid det tar å roe ned variere litt.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, mente det ikke som klaging, bare lurte på om et bilde kanskje kunne være med på å vise hva brukerene får opp.

Men det er fortsatt sirup her, altså, tar flere minutter å komme inn på en tråd..

Anonymkode: 6c821...8f7

Hehe, jeg mente ikke at du klaget. Bare at siden det var et angrep, så tenkte jeg kanskje at det ikke betydde noe hvilken sider vi fikk opp, my bad :)

Anonymkode: c7943...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, jeg mente ikke at du klaget. Bare at siden det var et angrep, så tenkte jeg kanskje at det ikke betydde noe hvilken sider vi fikk opp, my bad :)

Anonymkode: c7943...4cd

Haha, ikke så lett å lese alt rett, beklager min misforståelse :P

i dag får jeg opp dette hele tiden:

 

EA0B1E40-15AB-42C2-A55F-38C8CC63E4EC.png

Anonymkode: 6c821...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...