Gå til innhold

Å bli fjernet fra en facebookgruppe...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen til søsteren min og min samboer har aldri hatt god kjemi. De er rett og slett veldig ulike. Selv om vi bor i samme by møtes de nesten aldri.

Mannen til søsteren min skal feire bursdagen sin om noen uker og både jeg og samboer ble invitert. Det var et arrangement på en facebookgruppe. Jeg sa muntlig jeg skulle komme, men at det ikke var sikkert min samboer skulle komme siden han må være hjemme med 3-åringen vår om vi ikke får barnevakt. 

Nettopp oppdaget jeg at mannen til søsteren har fjernet samboeren min fra facebook-arrangementet  (gruppa), noe jeg synes er veldig merkelig.

Skal jeg late som ingenting eller ta det opp med mannen til søsteren min eller søsteren min ?

Anonymkode: 370bf...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt det opp med ham, om ikke for annet enn at du slipper å gruble på det i evigheter. 

Anonymkode: 5b32e...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel tolket det som at samboeren din ikke kommer, og dermed fjernet ham fra arrangementet? Hvis samboeren din ikke skal gå, hadde jeg bare latt det passere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke brydd meg to døyter om. Han er jo invitert og det kan være tusen årsaker til at han ble fjernet fra siden. 

Anonymkode: 7ab38...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er vel helt innafor? Han skal jo ikke gå...

Anonymkode: 6e478...f20

Hvis de ikke får barnevakt. Så innafor er det ikke.

Anonymkode: fa8ef...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt flash back til barneskolen av hele denne tråden, for å være helt ærlig. Utrolig hvor mye drama voksne mennesker kan lage over Facebook. 

Anonymkode: 7ab38...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg inviterer og folk lar være å svare i evigheter,  så tar eg opprydningen sjølv. De som har sagt de ikkje kommer setter eg på skal ikke. Greit å ha noenlunde oversikt over kor mange en blir og kor mange som kanskje kjem.

Anonymkode: c3db8...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis de ikke får barnevakt. Så innafor er det ikke.

Anonymkode: fa8ef...134

Bruker man for lang tid på å svare så er det vel helt vanlig at hosten rydder i gjestelista... Når man planlegger et selskap så må man vite antall gjester med tanke på innkjøp, antall stoler Og lignende. Helt innafor.

Anonymkode: 6e478...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis de ikke får barnevakt. Så innafor er det ikke.

Anonymkode: fa8ef...134

Jeg sa at han skulle komme hvis vi fikk barnevakt, men at jeg ikke kunne svare på det enda . Hvorfor har han sånn behov for å fjerne samboer fra arrangementet?

HI

Anonymkode: 370bf...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg sa at han skulle komme hvis vi fikk barnevakt, men at jeg ikke kunne svare på det enda . Hvorfor har han sånn behov for å fjerne samboer fra arrangementet?

HI

Anonymkode: 370bf...611

For å rydde i gjestelista mtp innkjøp og annen planlegging.

Anonymkode: 6e478...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruker man for lang tid på å svare så er det vel helt vanlig at hosten rydder i gjestelista... Når man planlegger et selskap så må man vite antall gjester med tanke på innkjøp, antall stoler Og lignende. Helt innafor.

Anonymkode: 6e478...f20

Nei, det er ikke greit å "rydde" i gjestelista når de veit at det avhenger av barnevakt om han kommer eller ikke. 

Anonymkode: fa8ef...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke greit å "rydde" i gjestelista når de veit at det avhenger av barnevakt om han kommer eller ikke. 

Anonymkode: fa8ef...134

Så, hva skal jeg si?

HI

Anonymkode: 370bf...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så, hva skal jeg si?

HI

Anonymkode: 370bf...611

Ikke noe. Dette er ikke barneskolen.

Anonymkode: 6e478...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det nesten er mer barneskole over alle som må kommentere at dette er barneskolementalitet. Selvfølgelig så lurer du jo på dette. Det er jo ikke som om han har avlyst. Det at dere ønsker å prøve å finne en barnevakt er jo en god grunn til å la han stå litt til på lista. Ville spurt søsteren min om jeg var deg. Hva er greia med at de fjerne han før han har svart? Blir jo ikke noe bedre forhold av det i hvertfall. Siden de er på facebook kunne de jo evt sendt en pm å hørt da

Anonymkode: f7c91...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er det siden arrangementet ble opprettet og hvor lenge er det til feiringen? Det er vesentlig for å kunne svare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ordnet barnevakt, da? Om ikke, hadde jeg bare latt mannen være hjemme og latt det hele skli. Om dere derimot har ordnet barnevakt, skriver du bare følgende på eventsiden: Nå gikk barnevakten i boks, så da kommer både jeg og samboeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sa at han skulle komme hvis vi fikk barnevakt, men at jeg ikke kunne svare på det enda . Hvorfor har han sånn behov for å fjerne samboer fra arrangementet?

HI

Anonymkode: 370bf...611

Enig med deg. Jeg syns det er tåpelig at han har fjernet svogern sin. Bedre at han står på lista enn ikke. Han som skal ha festen klarer å ha oversikt selvom det er uvisst om mannen din kommer altså. 

Anonymkode: f0d18...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så, hva skal jeg si?

HI

Anonymkode: 370bf...611

Hvorfor har du fjerna ****** fra fb gruppa? 

Det er det du skal si.

Anonymkode: fa8ef...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så, hva skal jeg si?

HI

Anonymkode: 370bf...611

Ikke noe. Mannen din skal få fingeren ut, og svare på egne vegne, av respekt for vertskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn nå ut av dette med barnevakt først.

Når man inviterer til noe er det mange som må undersøke barnevakt, det er forståelig. Men når svaret på det trekker ut i uker pleier jeg å tolke det som at de ikke kommer.

Anonymkode: bebbf...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...