Gå til innhold

Får man solgt brukte sko?


Optatium

Anbefalte innlegg

Jeg har en haug sko etter datteren min fra da hun var 1-2,5 år. Det er støvler, sandaler, skoletter, overgangssko osv. Forholdsvis pent brukt, kostet en formue, og nestemann er gutt. Er det noen som kjøper det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg!! Arver ikke inngåtte sko, bortsett fra pensko etc som er knapt brukt.

Tenk deg selv å låne venninna di sine sko som garantert har en annen fotform enn deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt bort skoene fra den alderen gjennom Facebook-grupper. Tenker st det kanskje er bedre å ha litt brukte kvalitetsko som passer, enn å ikke å ha råd til sko i det hele tatt.

Anonymkode: eda14...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett sko som selges/gies bort på facebokgrupper relativt ofte. Joggesko/støvler som er relativt mye i bruk må du kanskje gi bort. Andre typer sko, pensko og lignende. som er brukt et par ganger kan du sikkert få solgt for 50-100. De vokser jo fort i den alderen, så vil tro at mange av skoene er veldig lite brukt?

Anonymkode: dfb7f...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får du.

Jeg har solgt mange par barnesko til 50 og 100 kr per par.

Ta gode bilder og legg ut👍😊

Anonymkode: 7965e...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper alltid nytt til mine barn, synes de skal få gå de til selv.

Men det er slett ikke alle som tenker som meg, og du får lett solgt dem på facebook/Finn om du ikke tar for mye for dem.

Anonymkode: 272df...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene er fra en periode i livet da de ikke akkurat er tungt gått inn. Mye vognsitting og ikke akkurat lange gåturer. 

Jeg har vært i en posisjon der jeg har hatt råd til å kjøpe nytt, men må kanskje revurdere etterhvert. Ville helt klart kunne kjøpt brukte sko til aå små barn. 

Takk for svar, jeg prøver å legge ut☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god råd,  men har kjøpt støvler brukt i de minste størrelsene. Finsko også 

Men så er jeg så gæren at jeg kjøper sko til meg selv på bruktbutikk 🤪

Anonymkode: c23ad...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å selge etter sesong har jeg funnet ut. 

Det skal litt til å bli kvitt vintersko og skisko nå. I oktober/november, derimot... 

Anonymkode: 7965e...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som pensko og lignende, som er brukt 2 ganger, kan man fint selge, men sko som er brukt daglig, hadde jeg ikke solgt.

Ene året vokste sønnen min 3 sko størrelser på en sommer, så noen av skoene rakk han å bruke en gang, eller ikke i det hele tatt, de ble solgt.

Anonymkode: d20d7...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er lurt å selge etter sesong har jeg funnet ut. 

Det skal litt til å bli kvitt vintersko og skisko nå. I oktober/november, derimot... 

Anonymkode: 7965e...d5d

Det var det jeg tenkte også. La ut sandaler, joggesko og støvler nå, så holder jeg igjen vinterskoene til høsten igjen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi kjøper ofte brukte sko,sparer masse penger på det.

Anonymkode: 6c93f...f2b

Det skjønner jeg! Jeg selger nå sko til 4-600kr for en 100lapp hver seg. De er pent brukt og i god stand, er egentlig et røverkjøp med tanke på hvor lite de er brukt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du..Her ser eg mange kjøpe og selger brukte sko.spesielt i den alder.

Det har ingen ting med dårlig råd å gjere. Men er tull å kjøpe alt nytt 

Anonymkode: ae475...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgt masse sko gjennom tiden, sist tjente jeg 600 kr ,så det går an

Anonymkode: e0099...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...