Gå til innhold

Egen YouTube-kanal...er det aldersgrense på det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min 5 klassing har lyst på egen YouTube kanal hvor han legger ut høydepunkter fra fotballkamper (godt over gjennomsnittet interessert i engelsk fotball 😏).

Jeg kan for lite om dette. Er det aldersgrense, eller totalt «upassende» for en 11 åring som vil legge ut fotballhøydepunkter etc?

Jeg trenger rett og slett tips og informasjon fra de av dere som kan noe mer om dette før jeg evt sier nei/ja til dette.

Anonymkode: d8e73...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp vært 7 praksis i en 5 klasse, og der hadde de fleste egen YouTube-kanal. Har ikke 5. Klassing selv, så jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort, men så lenge du følger med på hva som skjer tror jeg ikke det er helt galskap! 

Anonymkode: 0c2ca...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig å ha det, og hans idé hørtes jo helt uskyldig ut. Jeg hadde sagt ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel 13-års grense på det?

Men mange 5.klassinger som har....

Anonymkode: f0adc...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 5. klassing har nedtelling til han er 13. Ser mange av kompisene hans har egen kanal, men jeg syns det er galskap å la dem bli opptatt av likes og eventuelt la dem håndtere negative kommentarer på nett så tidlig. De må håndtere dette en eller annen gang, men så lenge jeg kan forhindre dette, gjør jeg det. 

Anonymkode: bf6e0...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min på 11 har det, er ikke noe farlig i det hele tatt, men er 13 års grense

Anonymkode: d0bb7...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...