Gå til innhold

Hvor mange hadde du sex med da du var russ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

jeg hadde sex med 13, singel, men fant meg type på slutten av russetiden, med han siste jeg lå med, vi er idag gift :) med 3 barn, og han elsde kom 9mnd etter russetiden

Anonymkode: d129d...a4f

Hvem er faren da? Må jo være utrolig vanskelig å vite når du hadde sex med så mange så tett..,

Anonymkode: 0ddda...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er faren da? Må jo være utrolig vanskelig å vite når du hadde sex med så mange så tett..,

Anonymkode: 0ddda...4b3

Tenkte det samme. Hvordan vet du at det er samboeren din som er faren hvis du hadde sex med 13 forskjellige i russetiden, og ble gravid da??

Anonymkode: 1ebc3...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte det samme. Hvordan vet du at det er samboeren din som er faren hvis du hadde sex med 13 forskjellige i russetiden, og ble gravid da??

Anonymkode: 1ebc3...0a0

enkelt, hun vet egentlig ikke og han vet ikke om de 12 andre

Anonymkode: 5c6b8...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

jeg hadde sex med 13, singel, men fant meg type på slutten av russetiden, med han siste jeg lå med, vi er idag gift :) med 3 barn, og han elsde kom 9mnd etter russetiden

Anonymkode: d129d...a4f

Tretten ulike iløpet av 17 dager? 

Anonymkode: 55780...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

jeg hadde sex med 13, singel, men fant meg type på slutten av russetiden, med han siste jeg lå med, vi er idag gift :) med 3 barn, og han elsde kom 9mnd etter russetiden

Anonymkode: d129d...a4f

Hvem er far til den ungen da?

Anonymkode: 52712...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ 94. Ingen sex, mulig det var fordi jeg reiste hjem når jeg begynte å fryse. Jeg var mye kald. Dessuten var jeg nok litt prippen. Tror ingen i min klasse hadde seg med mange, hørte til sjeldenheten å pule rundt. 

Anonymkode: 2e6f8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er far til den ungen da?

Anonymkode: 52712...117

😂😂😂😂😂

Anonymkode: 2e6f8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tretten ulike iløpet av 17 dager? 

Anonymkode: 55780...aa8

Hun tenker sikkert på hele perioden man er russ. Det er jo fester før 1 mai også, selv om det er i mai det hele braker løst. Rssefestene starter på høsten når skolen starter og det er jo russetreff her og der i hele den perioden. 

Anonymkode: 9bd07...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par stk. Han ene gikk jeg i klasse med. Vi hadde sex innimellom gjennom 3.klasse

Anonymkode: faefd...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 stk på meg. To av de var medruss og hadde sex med de både i mai og på en tur før mai. Den tredje var ikke russ, men en vi havnet på nachpiel til 16 mai 🙈

Anonymkode: e9460...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex med mange 😢 Blant annet presidenten og flere i hovedstyret. Jeg var vel en person som ble som ansett som et lett bytte, og jeg husker jeg elsket oppmerksomheten. Men jeg skjemmes sååååå av det 😒😒😒

Anonymkode: 492e0...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2018 den 23.11, Anonym bruker skrev:

Ingen her heller. Men vi snakker 1992, den gang man fikk dårlig rykte av å ha one night stands.

Anonymkode: d772b...c67

De gode gamle dager..

Anonymkode: 4e1c4...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun en. Han var tre år eldre og kjæresten min. Eller, han gjorde det slutt i starten av russetiden. Jeg skulle egentlig ønske at jeg hadde sex med flere i russetiden. Slapp meg litt løs. Jeg var altfor prektig også møtte jeg mannen min. Like prektig nå altså men skulle ønske jeg hadde hatt en fri sex tid.

Anonymkode: c27bc...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...