Gå til innhold

Hvor mange hadde du sex med da du var russ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Spørsmålet går til dere som har vært russ og som var single i russetiden. Hvor mange hadde du sex med? Har inntrykk av at russetiden handler mye om nettopp det å ha sex, i hvertfall i dag. Jeg hadde bare mislykket forsøk på sex en gang i løpet av russetiden min (for altfor mange år siden). :)

Anonymkode: c0e01...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen. Er ikke av den typen som ligger rundt. Har bare hatt én partner og det er mannen min.

Anonymkode: 993f0...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Var russ i 06 og null sex var det definitivt. Hoho!

Blir russ igjen neste år og da er det vel mer sjans for at det blir noe på meg, siden jeg har samboer. 😅 (nå er jeg 32 år altså og skal såklart ikke være med på noe russefeiring. Med mindre jeg får spons på S-maxen 😂) 

Anonymkode: 01124...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Angrer på at jeg var så prektig, skulle bare kost meg litt mer mens jeg var ung og hadde det gøy. Klinte hele russetiden da, kanskje litt fingring her og der, men stoppa med det 🙈

Anonymkode: 31c31...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen her heller. Men vi snakker 1992, den gang man fikk dårlig rykte av å ha one night stands.

Anonymkode: d772b...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Var populær, men brukte tida på fest og fjas, ikke sex. 

Anonymkode: 80ba7...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Vet det var flere som heller ikke hadde sex i russetiden, både av guttene og jentene. Men selvfølgelig også en del av de som lå rundt, men de var det ikke så mange av. Flere hadde også kjærester.

Anonymkode: ecb1e...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen. For så mange år siden at jeg ikke kan telle på fire hender.. 😂😂 så lenge siden at en rekke one nightere ga deg navnet Paris etter tennisturneringen Paris Open.. Det var tider, det. I en annen verden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med kjæresten som jeg møtte natt til 1 mai:nigo:

Er det virkelig sånn at russen har seg rundt? merker at jeg synes det er utrolig tacky.

Anonymkode: 0e91e...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjæreste,  men hadde sex med 3. Uavhengig av hverandre,  og den ene var ei jente.

Anonymkode: 647cf...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2002, én, han var kjæresten min da. Ville ikke hatt med flere hvis jeg var singel. Det var litt for tidlig for at folk lå med flere, det skjedde mer av det da vi var 21-23.

Anonymkode: 402cb...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde sex med 13, singel, men fant meg type på slutten av russetiden, med han siste jeg lå med, vi er idag gift :) med 3 barn, og han elsde kom 9mnd etter russetiden

Anonymkode: d129d...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...