Gå til innhold

Er det normalt å registrere ønskeliste til en 1 års dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk litt bakoversveis... Invitasjon til 1 års dag med notis om at det var registrert ønskeliste hos en av de dyreste barnebutikkene på Oslo vest... Er dette vanlig? Får mest lyst til å kjøpe noe helt annet! 

Anonymkode: 71813...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, er langt fra vanlig

Anonymkode: 73ea2...2e6

Takk! Jeg synes det faktisk er frekt for å si det rett ut. Bryllup er nå en ting, men selv til en konfirmasjon registrerer man ikke ønskeliste. Hva skal jeg gjøre? Er snakk om noen på mannens side, så vil jo ikke skape drama. Men har mest lyst til å dra til nærmeste lekebutikk og kjøpe en skikkelig lysende, bråkete leke...! 

Anonymkode: 71813...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man har registrert ønskeliste så trenger man selvsagt ikje kjøpe noe fra den. 

 

Jeg hadde kjøpt noe helt annet. Vi kjøper for 300kr til tante/onkelbarn. 

Anonymkode: f2480...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken butikk er dette, som gir mulighet til å registrere ønskeliste?! Høres helt sjukt ut.

Anonymkode: ef410...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frekt, vet ikke. Men fullstendig idiotisk. Litt høye på ungens vegne. 😂😂😂

Hadde kjøpt noe brukt og sagt jeg gjorde det for miljøet. 

Anonymkode: 33a37...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager, det høres ut som noe bare Hollywoodfruene kunne funnet på. Nesten ikke de en gang. Syns det hørtes veldig merkelig ut og jeg hadde nok kjøpt noe annet. Om de vil lage en ssk ut av det så er det de som driter seg ut, ikke du. 

Anonymkode: 331ae...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart, ikke vanlig i min familie ihvertfall

Ville gått i lekebutikken og kjøpt noe til ca 300 kr, f.eks fra Brio eller Fisher Price

Anonymkode: 38ec5...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig, men samtidig er det praktisk da, eller kunne vært praktisk om det var på en butikk hvor det gikk an å kjøpe noe i den prisklassen man har tenkt til å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guri malla, så idiotisk! 

Kjøp en Lego Duplo på f.eks. ToysRus. Bruk butikkens gavepapir. Ikke la deg styre av noen som tror de er noe. 

Anonymkode: ad55f...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glatt ignorert denne listen og gjort som jeg pleier, nemlig å kjøpe en leke på Ringo. F eks en ball, sandkasseleker, Eliasbåt, duploklosser, eller et eller annet 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke vanlig, og det hadde jeg glatt ignorert. Hvis det hadde vært til en butikk med normalpriser, så kunne jeg gjort det. Kan du gi noen eksempler på hva som står på listen hi, jeg ble litt nysgjerrig kjente jeg

Anonymkode: eab6f...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke vanlig, men en min datter ble invitert til i 3 års dag, hadde ønskeliste på invitasjonen. 

Anonymkode: 4e24d...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er normalt i deres omgangskrets. Ikke noe å lage en sak av. Kjøp akkurat det dere vil. Det er en ønskeliste, og ikke en handleliste. 

Anonymkode: a0fd5...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke vanlig, og det hadde jeg glatt ignorert. Hvis det hadde vært til en butikk med normalpriser, så kunne jeg gjort det. Kan du gi noen eksempler på hva som står på listen hi, jeg ble litt nysgjerrig kjente jeg

Anonymkode: eab6f...40f

Vet ikke, for jeg har ikke vært innom den aktuelle butikken. Og tenker nå at jeg dropper det, kjøper noe annet. 

Anonymkode: 71813...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...