Gå til innhold

Er det mulig å bli så tussete? ;-D


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ingen å fortelle dette til, så må bare få det ut :D

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! Væææææææææææææææææ!

Er det mulig å bli så tussete???

Her kom jeg intetanende inn på bussen i dag. Idet jeg var i ferd med å sette meg på setet helt fremst så jeg et ansikt som virket litt kjent lengre bak i bussen, men halve ansiktet var skjult + solbriller. Før hjernen min hadde rukket å finne ut hvem dette kunne være - jeg holdt tross alt på med å sette meg og bussen startet - så hadde tydeligvis resten av kroppen oppfattet det. BAM hjerteklapp og jeg greide å kaste meg ned på setet før jeg hadde verdens største glis i ansiktet og trodde det var i ferd med å klikke for meg. Dama ved siden av var sikkert overbevist om at jeg måtte være gal, for jeg måtte ta meg sammen for å ikke krøke meg helt sammen, for magen min var full av sommerfugler. Og først etter å ha greid å trekke pusten igjen forstod jeg hvem det var. En jeg var fullstendig hodestups forelsket i for 12-14 år siden :blink:

Altså - hvordan er det mulig å reagere så sterkt, før jeg en gang har greid å plassere hvem bevisst hvem han var???

Det var som å hoppe rett inn i alle følelsene jeg hadde den gangen - tilværelsen ble plutselig gull- og rosafarget, hjertet holdt på å sprenge ut av brystet, umulig å holde et svært smil unna, tre hundre millioner sommerfugler i magen på en gang, skjelven i knærne. Er det mulig???

Jeg bor 1-1,5 time unna der jeg bodde den gangen, så hva p... gjør han på en lokalbuss her?? Iflg. google bor han fremdeles der han bodde før - ja, jeg har til og med googlet ham :flau:

Og jada, jeg er helt sikker på at det var ham, jeg snudde meg og dobbelsjekket, men fikk den helt store skjelven - jeg som normalt er trygg på meg selv og ikke hadde hatt problemer med å ta kontakt - og turde ikke gå bak til ham. Gikk av bussen foran, fremdeles helt totalt skjelven og "ute av meg sjæl".

Hjeeeeeeelp!!!!!! :blink:

Anonymkode: ca6a7...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En eller annen gang i fremtiden kommer jeg til å møte igjen min O Store Kjærlighet nr 2. Av en eller annen grunn har jeg to menn i mitt liv, og heldigvis er jeg gift med nr 1. Men jeg kommer aldri til å glemme nr 2, og den dagen jeg møter han igjen, kommer det til å bli slik du beskriver. 

Anonymkode: a6291...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

En eller annen gang i fremtiden kommer jeg til å møte igjen min O Store Kjærlighet nr 2. Av en eller annen grunn har jeg to menn i mitt liv, og heldigvis er jeg gift med nr 1. Men jeg kommer aldri til å glemme nr 2, og den dagen jeg møter han igjen, kommer det til å bli slik du beskriver. 

Anonymkode: a6291...0e9

Ja, det var bare så merkelig, den fysiske reaksjonen kom før jeg hadde rukket å forstå hvem jeg hadde sett. Helt pussig.

Og nå går jo tankene mine og lurer på om han er singel... :blink:  Og hva gjør han her? Kommer jo til å gå og kikke etter ham fremover...

Man møter noen få som setter ekstra spor i livet. Jeg har kysset både noen frosker og prinser i livet, men denne her... ingen har vært i nærheten av å være i nærheten av å være like god til å kysse som ham, den kjemien i kyssene våre var helt... :wub:

Det er godt du i hvert fall har nr. 1 :)

Anonymkode: ca6a7...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...