Gå til innhold

Kjæreste som skriver med andre damer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, har en kjæreste som jeg ble sammen med i mai 2017 han er verdens snilleste kjæreste, men så begynte jeg å få misstanker om att det var noe han sjulte på tlf sin, han tok alltid opp tlf når jeg reste meg fra sofan og viste aldri hva han gjorde på tlf når jeg var tilstede. Jeg konfronterte han med dette og han sa de ikke var noe han gjorde galt på tlf, han hadde ingenting å sjule, etter 6 månder sammen så dro vi på hyttetur, jeg sto å lagde mat på kjøkkenet og han satte på stua å dreiv med tlf jeg lurkikket og så det var ett bilde av han selv på chatten, da han gikk ut får å hente ved så lurte jeg meg inn på tlf får å se å der hadde han skrevet med en annen dame, han hadde skrevet tenker på deg å sendt bilde av seg selv.. ødela hele hytteturen min, vi snakket om det å han så meg inn i øynene å fortalte att dette var ikke sånn som de så ut og han var ensom, 3 dager senere fant jeg vanlige meldinger på tlf hans der han hadde skrevet med ei dame som var 15 år eldre med barn og hele pakka der han lurte på når de skulle kose sammen, planla tid og sted og lurte på om hun ville ha sex, han virket desperat på medling til henne, dette fant jeg ut 1 mars og han hadde skrevet til henne på valentines dagen da jeg hadde laget en fin gave og disket opp med ett herremåltid.. han fortakte att han hadde skrevet med 4 damer siden jul. Han sa da vi snakket om det på hytta att de ikke var flere. Løy meg rett i ansiktet

nå i senere tid så stoler jeg ikke på han får jeg har vært borti mye utro skap tiligere å dette vet han om, vi har snakket om dette mye etter jeg fant dette ut, men når en person kan sitte å lyve meg rett i ansiktet å si sannheten etter jeg har funnet ut enda verre ting så vet jeg ikke, han sitter på tlf 24 timer i døynet når jeg er på jobb å nesten ikke i det hele tatt når vi er sammen.. noen som har gode råd? Klarer ikke glemme det som skjedde selv om han sier det kun er meg i livet hans å han har sluttet med dette tullet.. går det ant å stole på en person som har gjort slik etter 6 månder i ett forhold? 

Anonymkode: 4ca71...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nei nei.. Dette er ikke bra. Et feiltrinn kunne kanskje gått an, med fullstendig anger og alle kort på bordet. Men å holde på slik. Dette er ikke liv laga, og du fortjener mye bedre. 

 

 

Anonymkode: e1818...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde snakket om å få barn sammen og nå er det hus og barn og hund som blir mye snakk om. Jeg sa til han att en gang til bare jeg hører att det har skjedd så er det slutt..

han skreiv til meg minutter før å etter meldingene med dem damene att han elsket meg å savnet meg å slik, så nå når han skriv det å er pålogget facebook så mye så vet jeg ikke om han lyver enda en gang til, kanskje det er domt av meg å lese om utroskap å andres historie men ei som svarte ei anna ei att slike menn klarer ikke legge bort dette på dagen.. å da lurer jeg på er det tilfelle på alle menn som holder på slik?

Anonymkode: 4ca71...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi hadde snakket om å få barn sammen og nå er det hus og barn og hund som blir mye snakk om. Jeg sa til han att en gang til bare jeg hører att det har skjedd så er det slutt..

han skreiv til meg minutter før å etter meldingene med dem damene att han elsket meg å savnet meg å slik, så nå når han skriv det å er pålogget facebook så mye så vet jeg ikke om han lyver enda en gang til, kanskje det er domt av meg å lese om utroskap å andres historie men ei som svarte ei anna ei att slike menn klarer ikke legge bort dette på dagen.. å da lurer jeg på er det tilfelle på alle menn som holder på slik?

Anonymkode: 4ca71...418

Det spiller ingen rolle om det finnes andre menn som er slik. Noen er slik og andre ikke. Spørsmålet er om du kan leve med det? For meg ville det vært en dealbreaker.

Han har bevist at han ikke kan stoles på. Hvor mange flere bevis trenger du?

Anonymkode: f9f97...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er han fremdeles kjæresten din? Sånne folk er ikke noe å spare på. 

Anonymkode: 1f594...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er han fremdeles kjæresten din? Sånne folk er ikke noe å spare på. 

Anonymkode: 1f594...d60

Det lurte jeg og på. Han er søppel og hi fortjener bedre

Anonymkode: 4cf4e...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi hadde snakket om å få barn sammen og nå er det hus og barn og hund som blir mye snakk om. Jeg sa til han att en gang til bare jeg hører att det har skjedd så er det slutt..

han skreiv til meg minutter før å etter meldingene med dem damene att han elsket meg å savnet meg å slik, så nå når han skriv det å er pålogget facebook så mye så vet jeg ikke om han lyver enda en gang til, kanskje det er domt av meg å lese om utroskap å andres historie men ei som svarte ei anna ei att slike menn klarer ikke legge bort dette på dagen.. å da lurer jeg på er det tilfelle på alle menn som holder på slik?

Anonymkode: 4ca71...418

Vil du virkelig ha barn med han?

Anonymkode: 4cf4e...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke vanlig at menn holder på sånn.

Tydelig at denne mannen vil ha både i pose og sekk, holder damer på gress via telefonen og har deg irl. Jeg hadde ikke ville hatt en sånn mann, og jeg har mange med meg på det, så slike menn sliter med å finne seg dame og gjør alt for å holde på dem.

Skjønner ikke hvorfor du vil ha en slik mann....

Anonymkode: 0b285...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er ikke vanlig eller greit. Han kommer aldri til å endre seg, han lyver og bedrar. Dette har ingen lykkelig slutt. Hadde avsluttet forholdet i dag.

Anonymkode: 6fbf2...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo glad i gutten, eneste som holer meg igjen der, har ett lite håp om att det ikke skjer igjen men de å stole på er problemet

Anonymkode: 4ca71...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ville aldri ha gått for meg. De første 6 månedene av et forhold skal jo være fantastisk, hadde en jeg ble sammen med sett mer på telefonen enn meg da så hadde jeg løpt en annen vei. 

Anonymkode: 9c780...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er jo glad i gutten, eneste som holer meg igjen der, har ett lite håp om att det ikke skjer igjen men de å stole på er problemet

Anonymkode: 4ca71...418

Er du ikke mer verdt enn dette?

Anonymkode: 4cf4e...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri klart å være sammen med en slik mann. Både fordi han ikke er ærlig mot meg, men også fordi jeg hadde mistet respekten for han, helt og fullstendig . Tror sjansen er stor for at han fortsetter på samme vis, blir vel bare mer påpasselig slik at du ikke oppdager det. Slutt å plage deg selv med usikkerhet, finn noe bedre.

 

Anonymkode: 5e999...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra det øyeblikket jeg hadde lest den meldingen til hun 15år eldre dama hadde det vært slutt. Det finnes ingen akseptabel forklaring på hvorfor han har sendt dette. Du er helt klart ikke nok for denne fyren. Og det er ikke fordi det er noe galt med DEG, men han trenger tydeligvis enten variasjon, spenning eller ekstremt mye bekreftelse. Skjønner ikke at du kaster bort tiden din på slikt tull og vås som HAN drar inn i livet ditt. For husk a dette har han selv skapt...

Anonymkode: a396a...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første halvåret-året er det året man er sammen hvor man normalt viser seg fra sin beste side. Du har fått den beste siden av ham nå. Den gjør det ulykkelig. Han er ikke til å stole på, han lyver helt bevisst til deg, han velger bevisst å gjøre ting han vet sårer deg, han respekterer deg ikke.

Når dere er på romantisk tur sammen føler han seg ensom og må ha kontakt med andre damer.

Dette er det aller beste du får av denne mannen. Du er tydeligvis ikke en person som synes det er greit med åpne forhold, hvor mannen kan gjøre hva han vil med andre damer - da er det eneste å gjøre å dumpe denne fyren.

Nå må du få mer selvrespekt! Han kommer aldri til å endre seg! Du har sett hans beste sider, det beste han ønsker å gi deg.

Dump ham!!!

Anonymkode: b793c...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til "verdens beste kjæreste"???

Har du så lave forventninger til en god kjæreste? At det er ok at han lyver deg rett opp i ansiktet, at han bevisst gjør ting som han vet sårer deg, som ikke respekterer deg. Mener du virkelig at verdens beste kjæreste vil gjøre dette?

I min verden er en god kjærest en jeg kan føle meg trygg på, en jeg kan stole på, en som ikke lyver til meg, en som respekterer meg, en som er fornøyd med å være sammen med meg, en som har omtanke for meg...

Anonymkode: b793c...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere hadde vært sammen bare 6 mnd når du tok han første gang, og har i grunn ikke vært sammen så lenge nå heller å du har tatt han på fersken flere gangen. Du kan være glad du ikke har barn og hus med denne fyren å det er bare å kvitte deg med han før dette kommer inn i bildet for denne typen er ikke interessert i å kun ha deg! Etter 6 mnd skulle han vært relativt nyforelsket å ikke hatt øyne for noen andre enn deg, ikke holdt på som han gjorde å gjør!

Anonymkode: ff992...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mangler jo grunnleggende respekt for deg selv som kjøper bortforklaringene og finner deg i det. Han respekterer deg ikke og elsker deg ikke når han holder på sånn.

Vil gå så langt som å si at du er en komplett idiot hvis du fortsatt vurderer å få barn med denne mannen. Dette blir ikke bedre, det blir bare verre. Han er helt klart på utkikk etter noe annet. Få deg en ryggrad og kom deg ut av dette nå! 

Anonymkode: de7e0...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han eier ikke respekt for deg, og i hvert fall ikke ærlighet. Dette er ikke noe å bygge et forhold på..., DUMP HAN!!! 

Ikke tro et sekund mer på han, hvorfor skulle du egentlig det?? Du har sett han skrive at han vil ha sex med andre, hva mer skal til for å gå fra han? Å se det "live"? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå opp for deg selv, kvinne!

Du kan ikke la andre behandle deg slik!

Anonymkode: 796c5...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...