Gå til innhold

Hvordan er det å bo på Gulset i Skien?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å flytte dit, langveisfra :) Er det greit kollektivt tilbud der, og hva med butikker,treningssenter etc? 

Hvor lang tid tar det feks kollektivt å komme seg til Skien sentrum? :) 

Anonymkode: 3d461...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gulset i Skien er fint nok det. Skole, barnehager, butikker. Treningssenter er jeg mer usikker på. M2 bussen går ofte og det tar vel 10-15 minutter til sentrum. Ville dog ikke bosatt meg på Maihaugen for der er det mye kriminalitet og dop og sånn. Men ellers er det fint der 😊

Anonymkode: ed5a1...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Maihaugen, hvor er det? Finner det ikke på kartet :) Noen spesifikke gater det er snakk om?

Anonymkode: 3d461...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen spesiell grunn til at du vurderer akkurat Gulset? Bor selv i Skien, men et stykke fra Gulset. Skulle jeg bosatt meg der, ville jeg satset på et av de større enebolig-områdene som feks Einaren. Å holde seg unna Maihaugen er et godt tips. Ellers er det mange andre områder i Skien jeg ville valgt før Gulset, som feks Borgestad/Borgåsen/Menstad, eller eventuelt Rising, Venstøp...

Anonymkode: 8db2a...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som svarte først, jeg selv bor på Klyve og trives uendelig mye her. Oppigjennom så har jeg flyttet mange steder, men ender alltid tilbake her. Jeg synes selv det er et fantastisk sted og bo, men jeg vet også at andre ikke ville bodd her. Her er det stille og rolig, barne og ungdomsskole, barnehager, butikker, frisør. Og jeg bor liksom midt imellom både Skien og Porsgrunn og bussen går hvert 20min i begge retninger. 

Anonymkode: ed5a1...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rising og venstøp har ikke de aller beste bussforbindelsene. Da jeg bodde på rising gikk bussen 2 ganger om dagen. Tror det har blitt bedre nå, men fortsatt ikke det beste. 

Anonymkode: ed5a1...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gulsett er flott. men ikke maihsuge  hokd deg til gulsettkåsa, einaren og den siden med dyreklinikken. 

Anonymkode: 22835...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...