GĂ„ til innhold

Hvordan vet man?đŸ˜©


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en indre krig med meg selv.Hvordan vet man at det er rette persn man er sammen med??

Jeg har holdt pĂ„ Ă„ gĂ„ en gang tidligere og nĂ„ streifer tanken igjen, men sĂ„ tenker jeg pĂ„ barnađŸ˜©Jeg har en annen mann(sjelevenn i mine Ăžyne)som har vĂŠrt kompisen min i alle Ă„r(fĂžr vi ble sammen)og vi har fĂžlelser enda og jeg bare vet pĂ„ en mĂ„te at han er den rette, men samtidig.....hvordan vet man helt??

Anonymkode: d7b30...1f5

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Man vet aldri.

Man tror man vet, men sÄ kommer det en dag....

Anonymkode: bbd3a...91b

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Aldri gÄ fra en for en annen.. fordi ingen er perfekt. Men er forholdet du lever i feil er det ikke sikkert det er rett Ä bli.. 

Anonymkode: 3076d...dbd

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SÄ du hadde fÞlelser for en mann du menge var sjelevenner din og valgte likevel Ä bli sammen med en annen Ä fÄ barn med han?

 

som man sÄr hÞster man. Du mÄ jo velge hva du vil gjÞre, men for barna dine sin del er det fint om du klarer Ä forsone deg med valget du har tatt og bestemmer deg helhjertet for Ä gÄ inn for forholdet men mannen din. I sÄfall bÞr du nok kutte kontakten med han du har fÞlelser for.

 

Enten det, eller sÄ mÄ du helhjertet gÄ inn for det motsatte. AltsÄ skille deg fra mannen din og bli sammen med «sjelevenner»

 

For det er dÄrlig gjort mot alle sÄnn du holder pÄ nÄ. Anbefaler deg Ä se NRK-serien Blank

Anonymkode: 02233...1b1

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en indre krig med meg selv.Hvordan vet man at det er rette persn man er sammen med??

Jeg har holdt pĂ„ Ă„ gĂ„ en gang tidligere og nĂ„ streifer tanken igjen, men sĂ„ tenker jeg pĂ„ barnađŸ˜©Jeg har en annen mann(sjelevenn i mine Ăžyne)som har vĂŠrt kompisen min i alle Ă„r(fĂžr vi ble sammen)og vi har fĂžlelser enda og jeg bare vet pĂ„ en mĂ„te at han er den rette, men samtidig.....hvordan vet man helt??

Anonymkode: d7b30...1f5

Du kommet til Ă„ angre hvis du gĂ„r. Det fins garantert noe feil med "drĂžmmemannen" ogsĂ„ 😉

Anonymkode: a1bd4...8e7

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kommet til Ă„ angre hvis du gĂ„r. Det fins garantert noe feil med "drĂžmmemannen" ogsĂ„ 😉

Anonymkode: a1bd4...8e7

StÞtter denne. Dine-mine-vÄre universet er definitivt ikke noe Ä trakte etter, du fÄr alle utfordringene du har nÄ pluss en hel brÄte i tillegg.

Anonymkode: fd332...af4

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg ble sammen med samboer pga han andre flyttet,men kom tilbake for noen Är siden.Jeg er egentlig ganske sliten av Ä vÊre her jeg er pga det er mye bagasje med samboer ogsÄ.Har heller aldri hatt de samme fÞlelsene for han dessverre...

Anonymkode: d7b30...1f5

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

StÞtter denne. Dine-mine-vÄre universet er definitivt ikke noe Ä trakte etter, du fÄr alle utfordringene du har nÄ pluss en hel brÄte i tillegg.

Anonymkode: fd332...af4

NÄ er det vel ikke snakk om utfordringene, men fÞlelsene.. Jeg og min samboer gikk fra hverandre da vi hadde vennskap men ikke fÞlelser, det angrer jeg ikke pÄ. Jeg hÄper og tror utfordringer blir enklere nÄr man er med den rette personen :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk for svar.Hvordan visste du at det bare var vennskap igjen?Jeg er litt redd pga "det trygge"selv om jeg innerst inne ikke ville ha giftet meg med han.

Anonymkode: d7b30...1f5

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar.Hvordan visste du at det bare var vennskap igjen?Jeg er litt redd pga "det trygge"selv om jeg innerst inne ikke ville ha giftet meg med han.

Anonymkode: d7b30...1f5

Det er veldig vanskelig Ä forklare. Men vi satt liksom bare igjen med vennskapet til slutt. Det var ikke noe spontant at vi fant ut av det, det var et tema over et par Är og vi prÞvde Ä finne tilbake til hverandre. Vi var Äpne om fÞlelsene vÄre hele veien og klart Ä gÄ fra hverandre med vennskapet i behold, heldigvis. Det trygge er en enkel plass Ä vÊre, men jeg har det utrolig masse bedre nÄ :) men dette er selvsagt veldig individuelt, men for meg/oss var dette det riktige. 

Beklager at jeg ikke utdyper mer, men det er veldig vanskelig Ä sette fingeren pÄ nÞyaktig hva det var.

Lykke til hvertfall! Ta et valg du kan stÄ for og fÞler er riktig - selv om du ender opp med mannen du har nÄ, sjelevennen din eller potensielt alene :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tusen takk NodiscđŸ™đŸŒ

Jeg synes det er et vanskelig valg pga barna.Jeg vil nok ende opp med Ă„ ha de mest, men vi mĂ„ flytte da.Han eier huset mest og jeg har ikke rĂ„d Ă„ sitte med det alene og betale han ut.Dvs at barna mister det de er vant til Ă„ vĂŠre😕

Jeg kjenner at jeg ikke har de fÞlesene for samboer, vil ikke ha sex heller da jeg ikke klarer Ä tenne pÄ han lengre...fÞler meg sÄ frekk som sitter her Ä skriver det, men jeg har ingen andre jeg kan prate med dette om.

Jeg fÄr ta tiden til hjelp, tenke grundig og ikke forhaste meg.Men det er ikke lett...

 

Anonymkode: d7b30...1f5

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk NodiscđŸ™đŸŒ

Jeg synes det er et vanskelig valg pga barna.Jeg vil nok ende opp med Ă„ ha de mest, men vi mĂ„ flytte da.Han eier huset mest og jeg har ikke rĂ„d Ă„ sitte med det alene og betale han ut.Dvs at barna mister det de er vant til Ă„ vĂŠre😕

Jeg kjenner at jeg ikke har de fÞlesene for samboer, vil ikke ha sex heller da jeg ikke klarer Ä tenne pÄ han lengre...fÞler meg sÄ frekk som sitter her Ä skriver det, men jeg har ingen andre jeg kan prate med dette om.

Jeg fÄr ta tiden til hjelp, tenke grundig og ikke forhaste meg.Men det er ikke lett...

 

Anonymkode: d7b30...1f5

Kjenner veldig til det. Det verste med hele bruddet var nÄr vi skulle fortelle det til barnet vÄrt, det er definitivt ikke lett. Send meg gjerne en privat melding om du Þnsker noen Ä snakke med det om :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...