Gå til innhold

Er det noen som kan anbefale en solkrem til ansiktet, som passer til blandingshud?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som ikke er så fet? Jeg synes at mange av solkremene til ansiktet er det :(

Anonymkode: 5fda8...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cliniderm er ikke fet, synes jeg. Liker også godt Rudolph Care og Dermalogica.

Anonymkode: e13b6...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cliniderm sin ansiktssolkrem er veldig god. Trekker raskt inn og blir «borte». Beskytter godt, og gir fuktighet uten noe av den klissete-solkrem-følelsen. 

Cliniderm sin vanlige solkrem, den som er til hele kroppen, fungerer også godt til ansiktet. Jeg varierer mellom den til ansiktet og den til kroppen, kjøper med ulik faktor, og bruker begge deler i ansiktet. 

Har atopisk hud, og reagerer på mye, men tåler denne.

Anonymkode: 0ca5a...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ansiktshud tåler så langt ingen solkremer, får masse kviser. Det som har fungert greit, selv om det er kjedelig å sminke seg på ferie, er Estee Lauder Day wear foundation med faktor 30 (tror den finnes i 50 også). Av en eller annen grunn tåler huden min helt fint denne. Bruker L’Oreal sin BB Cream med faktor 20 om det ikke er sterk sol (blir lett brent så trenger som regel høy faktor). Har også brukt mineralpudder med faktor. I varmere strøk har caps vært redningen. 

Anonymkode: 8c3bb...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :) Her var det flere jeg ikke har prøvd før

Hi

Anonymkode: 5fda8...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klairs sin. Eneste som jeg ikke svir i øynene av. Har prøvd flere forskjellige.

Anonymkode: 82a24...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste blandingshund, ikke blandingshud. Det var mye morsommere. Ble egentlig litt skuffet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.boots.no/product/lrp-anthelios-ac-lett-solkrem-spf-30-50-ml-produkt922567

 

eneste som jeg ikke får uren hud av, eit Obagi - men den er rådyr. Jeg ønsker høy faktor, BB cream med faktor er ikke nok for meg. jeg bruker det over denne

Anonymkode: 442b5...80c

Hmmm, jeg brukte den i fjor, synes ikke den trakk så gpdt inn og var litt feit. Men den jeg har her, står det ikke Anti-brilliance/Anti-shine på

Hi

Anonymkode: 5fda8...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...