Gå til innhold

Når begynte ungene deres å gå alene til tannlegen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Datteren min er 14 og fjerna regulering for 2 år siden. Da gikk hun en gang alene på sjekk pga et møte jeg måtte på.  Tenker at neste gang hun skal til vanlig tannlege kan hun gå alene. 

Anonymkode: 587b1...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjører barna til tannlegen, og jeg vil gjerne følge med på tannhelsen til barna, så jeg har ikke planer om å be dem ta bussen. Hvis en av dem ber om å få gå alene skal de få lov til det, ellers følger vi. 

Anonymkode: 9b689...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi kjører barna til tannlegen, og jeg vil gjerne følge med på tannhelsen til barna, så jeg har ikke planer om å be dem ta bussen. Hvis en av dem ber om å få gå alene skal de få lov til det, ellers følger vi. 

Anonymkode: 9b689...700

Hvor gamle er barna dine da? 

En gang må de jo begynne å gå alene og det var det som var spørsmålet.

HI

Anonymkode: 3758f...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi kjører barna til tannlegen, og jeg vil gjerne følge med på tannhelsen til barna, så jeg har ikke planer om å be dem ta bussen. Hvis en av dem ber om å få gå alene skal de få lov til det, ellers følger vi. 

Anonymkode: 9b689...700

Er planen å gjøre dette til de er myndig? For du svarer jo absolutt ikke på det HI spør om. 

Anonymkode: 47f7e...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er fjorten og jeg følger fortsatt. Tenker å gjøre det i noen år til, tilbarnet ikke vil ha meg med.

Anonymkode: 2b9e3...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fulgt til rundt 14 års alderen. Men min mellomste er engstelig av seg, hun følger jeg ennå (snart 16)

Stesønn går alene 13 år. 

Det er vel ikke noe fasitsvar på det

Anonymkode: cd942...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går alene fra de er rundt ti, bortsett fra hun som hadde klønete plassert reguleringstannlege og mista for mye av skoledagen om vi ikke svippet henne tvers over byen. Det er virkelig ikke noen grunn til å holde store barn i lanken hos tannlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste fulgte jeg til han var 15. Da turde han ikke gå alene. Når han var 16-17 fikk jeg ikke være med, selv om jeg ønsket det.

Minsta spurte om å få gå alene når hun var 12 og bare skulle til undersøkelse

Anonymkode: 03601...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der. Jeg gikk alene til tannlege helt fra førsteklasse (på syttitallet) uten problemer, men tolvåringen min har ingen ønsker om å gå alene ennå selv om tannlegen er rett ved skolen. Det er heldigvis helt greit for meg å følge sålenge han vil!

Anonymkode: f29c1...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

De går alene fra de er rundt ti, bortsett fra hun som hadde klønete plassert reguleringstannlege og mista for mye av skoledagen om vi ikke svippet henne tvers over byen. Det er virkelig ikke noen grunn til å holde store barn i lanken hos tannlegen.

Holde lanken ??? Det finnes ikke en mellomting for deg faktisk? 

Virkelig uvanlig å sende en 10 åring alene til tannlegen.

Anonymkode: 39593...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...