Gå til innhold

Noen i samme båt??


Bella♡

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå 1 MA , 1 BO og 1 SA bak meg, og er nå gravid igjenn , uke 5+2 idag. Dro til legen og fikk graviditeten bekreftet 09.mai (uke4). Forutenom uteblitt mens har jeg hatt null svangerskapsymptomer. Søndag 13.mai (5+0)begynte jeg å blø. Det var som en normal menstruasjon med smerter. Etter 1-2 timer avtok både blødningen og smertene, og resten av dagen var det litt småblødning som fulgte med slimet som kom på papiret under dobesøkene. Dagen etter var det mest slim med brunt blod. Fikk time hos GYN som tok en innvendig ul. Han kunne ikke se noen ting. Han sa at han burde ha sett et svart hull som var plommesekken, men vi såg altså ingenting. Det kunne være at det rett og slett var for tidlig til å kunne se noe, så jeg har tatt hcg prøver som skal taes på nytt 18.mai. 

Så lurer jeg på; er det noen her som har vært i samme båt?? Jeg er jo innforstått med at alle mine faktorer taler imot oss, at det ikke gikk denne gangen heller! Men så leser man jo om andre som har fått tilnærmet samme beskjed som meg og som allikevel har sett en spire i senere UL. Blir gal av og gå å ikke vite!! Prøver å bare innfinne meg i at det er en abort, men så er det noe inni meg som vil tro at det kan være håp likavell.... 

Jeg går forresten fortsatt å småblør litt. Vil tro det er dette som kalles spotting..mest slim men med noen "tråder" av blod. Noen ganger friskt blod men mest gammelt blod. Har ikke hatt noen styrtblødning, og heller ingen koagler. Har heller ikke hatt menssmerter etter søndagen. 

 

Håper noen der ute kan gjøre meg klokere på hva jeg skal tro!

Endret av Bella♡
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...