Gå til innhold

Bmi 31,9 og hylles på kg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Post der nå hvor ei dame på 168 og 90 kilo hylles for sin timeglassfigur ( som noen mener hun ikke har ) men seriøst? Er ikke det mye overvektig ? Noen sier det er normal vekt . Faktisk mange. Blir vi blinde på overvekt etterhvert nå fordi mange blir større og større? 

Anonymkode: cddf6...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ca samme bmi, og føler meg feit. Det er ikke normal vekt selv om det er ganske mange i den kategorien, men du har rett i at man blir blind på overvekt i samfunnet ettersom det er blitt flere overvektige.

Anonymkode: 0836a...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er 168 og ca 25 kg mindre, men er slett tynn. Det er mye. 

Anonymkode: a49c4...f39

*ikke tynn*

Anonymkode: a49c4...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare slutt! Vi er ikke "blinde" for noe som helst. Du har sikkert noen skavanker du også som du gjerne vil at folk skal peke ut for deg siden du sikkert ikke er klar over de selv?

Anonymkode: 73e0c...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte hva? Jeg stilte et spm . Jeg lurer faktisk? Jeg har ingen bruker der på kg så har aldri skrevet noe der men ble veldig forundret over hvor mange som kalte henne timeglass( noe jeg trodde betydde en bryst, midje og hofte ratio forskjell?  El bestemte mål?) ikke litt smalere midje en stor rumpe og så er det liksom timeglass. Jeg lurte på hvordan så mange kunne svare hun var normal både utifra bmi men også bilde hun la ut. 

Anonymkode: cddf6...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samfunnet er blindt for overvekt desverre.

Anonymkode: f97e3...2e1

Hvor kommer denne myten fra?

Jeg har hatt fedme, overvekt og vært slank. Jeg kan love deg at samfunnet på ingen måte er blind for overvekt. 

Når det er sagt så har folk alltid kommet i ulike størrelser så sant det ikke var hungersnød. At alle var tynne før er bare tull. Flere var tynne og slanke før, men på langt nær alle. Jeg liker f.eks vintageklær fra 50 og 60-tallet og har fått høre at jeg nok ikke ville klare å finne klær i min størrelse (44) fordi alle var tynne da. Jeg finner faktisk mye.

Anonymkode: 0b485...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Atte hva? Jeg stilte et spm . Jeg lurer faktisk? Jeg har ingen bruker der på kg så har aldri skrevet noe der men ble veldig forundret over hvor mange som kalte henne timeglass( noe jeg trodde betydde en bryst, midje og hofte ratio forskjell?  El bestemte mål?) ikke litt smalere midje en stor rumpe og så er det liksom timeglass. Jeg lurte på hvordan så mange kunne svare hun var normal både utifra bmi men også bilde hun la ut. 

Anonymkode: cddf6...b56

Gikk inn og så, hun så definitivt ikke ut som 90 kg og har nok smal nok midje til å kvalifisere til timeglass sammenlignet med hoftene. Fordelingen av overvekten gjør også at hun ikke ser ut til å ha farlig bukfett. Bmi er ikke er godt mål for individer, men en sånn kropp med så høy vekt er nok ikke gjengs.

Hun ser faktisk helt fin ut, så da lurer jeg på hvorfor det provoserer deg at folk syns hun er fin som hub er?

Anonymkode: 0b485...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye å dra på, uansett hvor godt proporsjoner hun er. Jeg er selv heldig og legger på meg på de rette stedene. Er 171 og veier for øyeblikket 85. Det er likevel tungt for hofter og knær, særlig når man har bikka 40. 😂

Anonymkode: 2bf9a...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Atte hva? Jeg stilte et spm . Jeg lurer faktisk? Jeg har ingen bruker der på kg så har aldri skrevet noe der men ble veldig forundret over hvor mange som kalte henne timeglass( noe jeg trodde betydde en bryst, midje og hofte ratio forskjell?  El bestemte mål?) ikke litt smalere midje en stor rumpe og så er det liksom timeglass. Jeg lurte på hvordan så mange kunne svare hun var normal både utifra bmi men også bilde hun la ut. 

Anonymkode: cddf6...b56

Leser du hva du selv skriver? Du lurer på hvordan så mange kan skrive at hun er normal?? Hva vil du folk skal skrive da? Du er freakfeit, skam deg? Og nei, du må ikke ha 90-60-90 for å ha timeglassfigur - du må ha nettopp figur som et timeglass. 

Anonymkode: 73e0c...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi feite alltid måtte skjemmes over kroppen vår fordi dere synes vi burde det? 

Anonymkode: e6b51...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun hadde flat mage da og ingen bukfedme. Si hva dere vil om tjukke rumper og lår, det er uansett ikke like helseskadelig.

Anonymkode: b1826...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett bilde det snakkes om. En link hadde gjort seg.

Jeg er like høy og veier 70 kilo. Og det er ti kilo mer enn nødvendig, selv om jeg er «heldig» med at det legger seg på de rette stedene. Ser ikke tjukk ut, men er jo egentlig litt tjukk...

Anonymkode: d93b1...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sett bilde det snakkes om. En link hadde gjort seg.

Jeg er like høy og veier 70 kilo. Og det er ti kilo mer enn nødvendig, selv om jeg er «heldig» med at det legger seg på de rette stedene. Ser ikke tjukk ut, men er jo egentlig litt tjukk...

Anonymkode: d93b1...fe5

Du ser ikke tjukk ut og har normal bmi, men mener likevel du er tjukk?

Anonymkode: 0b485...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du ser ikke tjukk ut og har normal bmi, men mener likevel du er tjukk?

Anonymkode: 0b485...593

Overvektig er nok mer riktig.  Måan kan være overvektig selv om fettet legger seg på de rette stedene.😊

Anonymkode: eba2d...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Overvektig er nok mer riktig.  Måan kan være overvektig selv om fettet legger seg på de rette stedene.😊

Anonymkode: eba2d...856

Bmi blir jo under 25.

Anonymkode: 0b485...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du ser ikke tjukk ut og har normal bmi, men mener likevel du er tjukk?

Anonymkode: 0b485...593

Med klær på, som ikke er for tettsittende, ser jeg helt ok ut. Jeg er tjukk. Har en del ekstra. 60 kg er en mer passende vekt for min kropp. Jeg sa aldri at jeg var overvektig. Det betyr ikke at man er tynn. Min bmi er ikke langt fra overvekt, så slank er jeg ikke.

Anonymkode: d93b1...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spurte hun om tips til hvor kjøpe klær, og hva skags klær til sin kropp, og la ut bilder. Jeg er ca like høy og veier like mye, jeg ser mye større ut enn henne, så det er vel mulig, mange ble imponert over hvor bra hun så ut, til å veie så mye.

Og hva mener du folk skal skrive, at hun er feit, overvektig? 

Anonymkode: ee64a...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå spurte hun om tips til hvor kjøpe klær, og hva skags klær til sin kropp, og la ut bilder. Jeg er ca like høy og veier like mye, jeg ser mye større ut enn henne, så det er vel mulig, mange ble imponert over hvor bra hun så ut, til å veie så mye.

Og hva mener du folk skal skrive, at hun er feit, overvektig? 

Anonymkode: ee64a...1ce

Jeg må innrømme at jeg trodde ut i fra hi sitt hovedinnlegg at denne personen hadde spurt om om hun veide for mye, var for tykk etc. Når du skriver at hun faktisk spurte om tips til hva slags klær til sin kropp, så synes jeg det er utrolig ufint av hi å fremstille det som noe annet her.

Anonymkode: 67a68...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare slutt! Vi er ikke "blinde" for noe som helst. Du har sikkert noen skavanker du også som du gjerne vil at folk skal peke ut for deg siden du sikkert ikke er klar over de selv?

Anonymkode: 73e0c...b25

Tull. Klart vi er blitt "vant" til overvekt. 50% av Norges befolkning er overvektig, meg selv inkludert.

HI: jeg er mye høyere enn den dama, veier også 90 kg, og burde egentlig miste 20 kg for å kalles slank. Så jeg gir deg rett. Hun er overvektig. 

 

Anonymkode: fb2eb...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal vi feite alltid måtte skjemmes over kroppen vår fordi dere synes vi burde det? 

Anonymkode: e6b51...a0f

Du skjemmes visst uansett, helt uten at noen synes du burde det. For i denne tråden har ingen bedt deg skjemmes. 

Jeg er også feit og skjemmes likevel ikke. It's all in the mind...

Anonymkode: fb2eb...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sett bilde det snakkes om. En link hadde gjort seg.

Jeg er like høy og veier 70 kilo. Og det er ti kilo mer enn nødvendig, selv om jeg er «heldig» med at det legger seg på de rette stedene. Ser ikke tjukk ut, men er jo egentlig litt tjukk...

Anonymkode: d93b1...fe5

Akkurat det samme som meg. 167 og 70 kg. Føler meg tung, og hadde hatt godt av å miste 10 kg.

Anonymkode: e78de...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...