Gå til innhold

Worst case scenario


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En av mine foreldre er alvorlig syk. Jeg er gravid. Når jeg skal legge meg kommer tankene strømmende på, og i kveld dukket denne opp: 

tenk om forelderen min dør, og fødselen faktisk kolliderer med begravelsen? Det er vel ingenting jeg kan gjøre med det i så fall? 

Anonymkode: 43e34...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det de ingenting å gjøre med det. Men jeg håper du slipper den situasjonen og at forelderen din kommer seg gjennom dette og får møte barnebarnet sitt. Gode tanker til dere ❤️

Anonymkode: 8e697...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skulle gå så galt - hva tror du denne forelderen ville sagt til deg?

Jeg tror hun eller han ville sagt at ingenting kan endre det dere har betydd for hverandre, og at nå må du være en like god forelder for ditt barn og prioritere det nye barnet. Personen dør jo flere dager før begravelsen, så selve begravelsen er mest for at de gjenlevende skal få en markering på slutten. Den markeringen kan du gjøre på din måte senere om du skulle ønske det, selv om det ev. blir anderledes. Å ønske et nytt liv velkomment inn i familien er på et vis en slags heder til den som gikk bort også, viser at dennes gener lever videre i enda en ny generasjon.

Håper det går bra med forelderen din, tross alt. Og hvis ikke, takle det den dagen det kommer. Ta vare på dagene dere har og ikke ta noen sorger på forskudd <3

Anonymkode: 31aae...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis så galt skulle skje er det i tilfelle begravelsen som må utsettes... fødselen kan jo ikke det. Skjønner at du gjør deg mange tanker når livet møter døden sånn.

Håper at det går bra, og at babye får treffe begge besteforeldrene sine. ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

herregud :kari:

Anonymkode: cf7cc...59c

Hva er det? 

 

...Takk for svar, alle sammen. 

Hi 

Anonymkode: 43e34...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...