Gå til innhold

Dagens syteinnlegg. Lei av å være gravid


Lille krøll

Anbefalte innlegg

Må bare blåse ut litt. 

Er så lei av å være dårlig. Er gravid uke 15, spyr, halsbrann, hodepine og føler meg dårlig konstant. Går på afipran og det hjelper faktisk men tar ikke vekk noen symptomer. Så fort jeg gjør noe mer enn å ligge på sofan blir det enda verre. 

Står opp om morgenen, spiser frokost og leverer i bhg, ligger på sofan hele dagen, henter i bhg, har noen krefter til å gjøre hyggelige, omtrent stillesittende ring med min datter og er helt slutt utover kvelden. Nå begynner det å bli ubehagelig i muskler og ledd...... 

Er så forbannet lei av å føle meg dårlig. 

Ferdig med å sutre nå tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det er ikke alltid en fryd, nei. Og ikke så mye annet å gjøre en  å holde ut og benytte de kreftene du har til små fine ting. Symp til deg, glad jeg ikke skal gjøre det mer, men jamen glad jeg holdt ut også,  når jeg ser på ungene mine.  Vær glad det går mot sommer, mindre klær på både deg og bhg-barnet og generelt enklere med alt. Når er termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste trøsten jeg har er at det er verdt det til slutt. 

Og at du kommer til å glemme hvor fælt det var. 

Hilsen ei som har kasta opp flere ganger daglig i 3x40uker,  men nå tenker "det var jo ikke sååå ille?" 😂

 

(Litt som når den første ria kommer med barn nr 2, 3... og man tenker  SKITT, det var så vondt ja 😂)

Anonymkode: e485f...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, sug lut skrev:

Huff, det er ikke alltid en fryd, nei. Og ikke så mye annet å gjøre en  å holde ut og benytte de kreftene du har til små fine ting. Symp til deg, glad jeg ikke skal gjøre det mer, men jamen glad jeg holdt ut også,  når jeg ser på ungene mine.  Vær glad det går mot sommer, mindre klær på både deg og bhg-barnet og generelt enklere med alt. Når er termin?

Termin er 16 oktober. 

På mine bedre dager teller jeg bare ned, men jeg vet ikke helt hva jeg teller ned til 😅

har bare øyene på prisen som kommer 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Lille krøll skrev:

Termin er 16 oktober. 

På mine bedre dager teller jeg bare ned, men jeg vet ikke helt hva jeg teller ned til 😅

har bare øyene på prisen som kommer 😍

Det er en flott tid å få barn på! Du er ikke overdiger i sommervarmen, og du slipper å finne (og ikke minst få på deg!) vinterklær i størrelse flodhest. Ikke er det tjue kuldegrader når nyfødten kommer hjem heller, så du blir ikke innestengt. Hold ut, det blir bra til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

valgt dette selv, og ikke noe og klage over.... 

Anonymkode: 37269...fd5

Har du noen ide om hvor inni natta kjedelig du er i hver eneste tråd?

Anonymkode: f9011...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All min sympati! Husker jeg kastet opp 5-6 ganger daglig i de første 16 ukene, og jeg avsluttet alltid spyingen med å gråte ned i toalettskålen 😂 Fryktelig! Som de andre påpeker, så er det verdt det. Men det er et faenskap å komme seg igjennom. Hold ut ❤️ Om noen mnd er det allerede historie 😉

Heier på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...