Gå til innhold

SMSen til Navarsete


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er politianmeldt. Hva tror du det betyr????

Anonymkode: 74ea1...f6b

Rett skal være rett, det ble politianmeldt nå på onsdag. Frem til nå nylig har partiet stått for alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror såklart at han som eier mobilen juger. Klart han var til stede da de skrev, og klart alle satt og fniste sammen da de sendte den. Han ror som faen i dag, men det er jo fordi en 6 måneder lang metoo-kampanje plutselig gjør dette litt mer ugreit.

Anonymkode: 17f08...64e

Ja, akkurat det har jeg tenkt også. Jeg synes nesten det er så rart at alle skal finne den ene av dem som skrev meldingen, mens de ni andre liksom er helt uskyldige. Jeg klarer ikke se det for meg i det hele tatt, at én einstøing sendte den meldingen uten at en eneste en av de andre ga han «pepp» eller lo litt eller oppmuntra han. Det er jo umulig. Drittsekker lever ikke i vakuum, de henter næring i kompisgjengen sin. 

Og at ingen av de ni andre sier hvem det er og får en slutt på det, det klarer jeg heller ikke forstå. Kan de ikke bare si hvem det var, case closed?

De oppfører seg som flaue tiåringer tatt på fersken alle sammen. Jeg blir virkelig flau på deres vegne, og man trenger ikke være kvinne for å synes at de mildt sagt er kleine. Mannen her i huset blir flau på vegne av sitt eget kjønn. Er det mulig. 

 

Anonymkode: 88fdd...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er politianmeldt. Hva tror du det betyr????

Anonymkode: 74ea1...f6b

Det betyr at politiet nå skal vurdere om saken skal etterforskes. Du skriver at det "er brukt uendelige ressurser" på denne saken, men den ble anmeldt først i går eller i dag. Hva tror du har skjedd? At et svært team slapp alt de hadde i hendene og har jobbet dag og natt siden saken traff media?

Anonymkode: 7e9af...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du gidder å lese om saken så har hun selv sagt til media at det er pga dette. 

Skal du ta meg på noe, sett deg inn i saken først. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Her er det du som ikke skjønner

Anonymkode: 28fef...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kan ta deg på at du helt åpenbart er dum, som ikke begriper hvilken belastning en slik sak må være - ikke minst på grunn av slike personer som deg. Hun har vært syk tidligere, og dette kommer som en ekstra belastning. 

Anonymkode: 7e9af...692

OK, så du tror at du vinner en diskusjon med å karakteristikker? Den dumme er vel deg som ikke evner å diskutere saklig?

Prøv igjen. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det betyr at politiet nå skal vurdere om saken skal etterforskes. Du skriver at det "er brukt uendelige ressurser" på denne saken, men den ble anmeldt først i går eller i dag. Hva tror du har skjedd? At et svært team slapp alt de hadde i hendene og har jobbet dag og natt siden saken traff media?

Anonymkode: 7e9af...692

Herre. Siter meg riktig da, om du skal sitere. 

Les budskapet før du starter en krangel er mitt tips. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

OK, så du tror at du vinner en diskusjon med å karakteristikker? Den dumme er vel deg som ikke evner å diskutere saklig?

Prøv igjen. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Det er slett ikke usaklig å kalle en dum person dum. Og du er -som sagt - helt åpenbart dum. 

Anonymkode: 7e9af...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Optatium skrev:

Rett skal være rett, det ble politianmeldt nå på onsdag. Frem til nå nylig har partiet stått for alt. 

Og hva skjer når en sak anmeldes? De må bruke sine folk til å avgjøre hva det dreier seg om. Derav unødvendig ressursbruk. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herre. Siter meg riktig da, om du skal sitere. 

Les budskapet før du starter en krangel er mitt tips. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Var ikke deg jeg siterte :)

Anonymkode: 7e9af...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er slett ikke usaklig å kalle en dum person dum. Og du er -som sagt - helt åpenbart dum. 

Anonymkode: 7e9af...692

Og du konkluderer åpenbart så lett fordi?

Kaaanskje fordi du åpenbart ikke tok poenget mitt. Igjen, du vinner ingenting. Ferdig å diskutere med deg nå. Meningsløst å diskutere dette når saken er langt mer interessant. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det betyr at politiet nå skal vurdere om saken skal etterforskes. Du skriver at det "er brukt uendelige ressurser" på denne saken, men den ble anmeldt først i går eller i dag. Hva tror du har skjedd? At et svært team slapp alt de hadde i hendene og har jobbet dag og natt siden saken traff media?

Anonymkode: 7e9af...692

Nå må du holde orden på anonymkodene her 😜 jeg er den som skrev det opprinnelige innlegget, men det er ikke meg du svarer.

Anonymkode: 0b920...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner at dette er et grovt overtramp, og må ha vært veldig belastende for Navarsete. Det er latterlig å skrive noe slikt, og helt tydelig som en måte å psyke henne ned på.

Samtidig, frustrerer det meg, at politiet henla saken da jeg ble voldtatt, med langt flere bevis og en tydelig gjerningsmann...samtidig som jeg ser uendelige ressurser bli brukt på denne saken. 

Anonymkode: 0b920...381

Politiet henla saken min også 2 ganger. Klagde på begge henleggelsene, saken ble gjenopptatt begge gangene og til slutt ble han dømt. 

Har du en advokat som kan ordne opp for deg? Hvis du bor i Oslo kan du kontakte dixi, du kan få gratis advokathjelp gjennom dem. 

Anonymkode: 88fdd...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen som ville ha fitta hennes. Ville tolket det som en spøk om jeg var hu.

Anonymkode: 6b253...a32

LOL. Men tror kanskje det har vært noen som har stjelt mobilen til denne karen og sendt det som tulle melding, også etter å ha sendt den har de slettet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldste trikset i boka. Skal du rakke ned på en kvinne så fokuserer du på hennes utseende eller pulbarhet. I barneskolen erter de Petter med å si at han er forelsket i upopulære Petrine.

På ungdomsskolen er Siv en løs hore. 

Hvis en kollega sendte meg en slik melding ville det absolutt ikke vært morsomt. Og hvis det i tillegg var en kollega jeg er i konflikt med, så er det åpenbart trakassering 

Anonymkode: bb530...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og du konkluderer åpenbart så lett fordi?

Kaaanskje fordi du åpenbart ikke tok poenget mitt. Igjen, du vinner ingenting. Ferdig å diskutere med deg nå. Meningsløst å diskutere dette når saken er langt mer interessant. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Det forandrer likevel ikke min oppfatning av deg.

Anonymkode: 7e9af...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint å se at så mange støtter Naversete og ser alvoret i denne saken, flau over kvinneligere politikere som bagatelliserer i media. Kvinner skal ikke tåle slikt uansett stilling eller posisjon i samfunnet, håper politiet tar saken på alvor og det blir en advarsel til andre som tror de bare kan slippe unna.

Anonymkode: 2615a...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en av mine kolleger hadde sendt meg en slik melding ville han fått sparken. Jeg ville også politianmeldt det, selv om det selvfølgelig ville blitt henlagt. Man skal ikke tåle slikt som dette. Det er klart at disse ti mektige mennene satt sammen, fniste og skrev meldingen (i alle fall mange av dem). Det er så barnslig og nedrig. Det er ikke Navarsete som tok det opp igjen nå. Det kommer opp igjen pga. #metoo - og det er helt på sin plass. Dette er trakassering og det er absolutt ikke ok.

Anonymkode: 95909...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at Borten Moe visste om dette. Og det er klart at dette var en oppfølger av hans kampanje for å knuse Navarsete. Han er fullstendig uegnet til å ha noe form for lederverv.

Anonymkode: 5e9b8...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...