Gå til innhold

Hvordan håndtere mann som tror han har verdens største utstyr?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han tror at han er veldig stor... Når vi har sex spør han hele tiden om det gjør vondt, eller om han er for stor... og han sier det ikke som en "tenning"... Sannheten er at han er helt gjennomsnittlig, hvertfall ikke spesielt stor. Skulle faktisk ønske han var litt større noen ganger. Litt irriterende etterhvert at det alltid skal nevnes eller spørres om... han skal liksom ta hensyn til meg, selv om jeg av og til nesten får lite ut av det fordi han ikke er særlig stor.

Anonymkode: e50ff...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan hende han har vært bortpå ei som har "klaget" på str og at han ut i fra det har fått et urealistisk syn på sin egen størrelse?😅 Hvis dette er noe han stadig nevner, så ville jeg bare gitt klar beskjed om at "Nei! Du er slettes ikke for stor, kan du slutte å mase om det?". 

Anonymkode: 1b954...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han tror at han er veldig stor... Når vi har sex spør han hele tiden om det gjør vondt, eller om han er for stor... og han sier det ikke som en "tenning"... Sannheten er at han er helt gjennomsnittlig, hvertfall ikke spesielt stor. Skulle faktisk ønske han var litt større noen ganger. Litt irriterende etterhvert at det alltid skal nevnes eller spørres om... han skal liksom ta hensyn til meg, selv om jeg av og til nesten får lite ut av det fordi han ikke er særlig stor.

Anonymkode: e50ff...95f

Kanskje det er du som er litt stor da? Han er sikkert vant til at det butter hos andre?

Anonymkode: 67673...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje det er du som er litt stor da? Han er sikkert vant til at det butter hos andre?

Anonymkode: 67673...68b

D ekke kuken min som e førr litn, d e fetta di som e førr stoor😂😂

Anonymkode: 1b954...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje det er du som er litt stor da? Han er sikkert vant til at det butter hos andre?

Anonymkode: 67673...68b

Tja, det kan jo godt tenkes.... godt mulig andre hyler av smerte av en penis på 13-14 cm i lengde og normal tykkelse. 

Anonymkode: e50ff...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare sagt det til ham: "Nei, det har aldri vært et problem for meg. Du behøver ikke å spørre."

 

Anonymkode: a0325...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alle menn tror de har det største utstyret i verden...

Har hatt 2 samboere, og begge hadde/har helt greit utstyr, gidder ikke å sammenligne, da det ikke er viktig for meg, går heller ikke å husker på størrelser, men begge 2 snakket om størrelsen, og han første som jeg var samboer med når jeg var ganske ung, og hadde lite erfaring skrøyt stadig av størrelsen. Han fikk meg til å tro at han hadde størst utstyr i verden, men har vel vært borti lignende både før han, og etter han.

Min nåværende samboer skryter vel mest av forskjellen på slapp og erigrert, da det er ganske stor forskjell på det.

Anonymkode: c46fb...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere disse gutta? :legrine:Jeg har greit med erfaring og kan ikke huske å ha vært borti noen som skrøt av utstyret sitt, stort eller ei (eller forresten, et par har vel nevnt at de har stor kuk, men de var da også langt over snittet utstyrt). 

Det hender jeg lurer på om jeg lever i en alternativ virkelighet når jeg leser om en del av erfaringene damene her inne har med menn. Ellers er jeg bare i overkant skeptisk, jeg stikker om jeg bare så vidt lukter trøbbel/ser snurten av et rødt flagg; å skryte av et helt gjennomsnittlig utstyr ville muligens vært et sånt flagg. Ville tolket det som et tegn på usikkerhet, som er skikkelig usexy. Jeg kan fint date en mann på 1,65 med gjennomsnittlig penis om han bare har god selvtillit (som en del damer dessverre ikke akkurat hjelper til med å bygge opp).

Anonymkode: 35319...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leeeeer meg skakk. For en tåpelig mann. 😂😂😂😂

Hadde sagt, du har ikke sett så mange erigerte peniser i ditt liv. 

Anonymkode: 42b2f...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha! Huff, nei. En løsning kan jo slutte å ha sex med fyren? Noe så usexy😂

Anonymkode: 22bf5...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...