Gå til innhold

Klær til 17 mai tenåringsjenter (13-14 år)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva skal deres jenter gå med på 17 mai, og hvor kjøper de penklær? Tenker de er for store til festdrakt og vet ikke helt hvor jeg skal finne passende kjole når de er midt mellom barn og voksen. For store for barneklær og for små for voksenklær. Tips til butikker?

Anonymkode: 994f4...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en helt nøytral fin sommerkjole med en tynn jakke over feks dongerijakke

Anonymkode: 82084...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å høre med tenåringen? Jeg hadde fått dilla i den alderen hvis mora mi skulke kledd meg opp på 17. mai uten at jeg fikk ha dt ord med i laget...  Også kommer det jo helt an på hva slags type hun er? Dressbukse og bluse? Tights og lang genser? Kjole? Skjørt og topp? 

Men ellers synes jeg du kan sjekke ut Divided på hm. Der har de mye fint ungdomstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lot henne velge selv i den alderen. Tok henne med på kjøpesenter og kjøpte det hun selv ville ha. 

Anonymkode: 9ecb3...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så store jenter må få velge selv (til en viss grad). Du kan hvertfall ikke bare komme trekkende med noe. En fin kjole og en jakke over er veldig fint :) Hør hva de tenker selv. 

Men du må nok være med å bestemme litt om de har veldig spesielle meninger... ser hvert år jenter på 11-16 år som ser ut som små prostituerte... netting strømper, lilla leppestift, svarte rundt øynene, kjole hvor du ser trusekanten osv.... ikke greit med så mye selvbestemmelse heller...

Anonymkode: 58c3f...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo helt på ungen/ungdommen det. Mi på 12 år har i år blitt for stor til bunaden sin ( vest-Telemark ) og hun får ikke ny før hun er konfirmant.  Valget falt da på en rondastakk/rutaliv. Ikke spesielt dyr (kjøpt brukt) og hun kan ha den frem til hun konfirmeres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bunad. Hvis ikke hun hadde hatt det hadde det blitt en sommerlig kjole som kunne brukes til hverdags 

Anonymkode: a53f1...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min 13 åring, skal ha shorts, svarte joggesko og fargerik t skjorte ( som er penere ) og strømpebukser hvis det trengs

Anonymkode: 252d8...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...