Gå til innhold

ÅNEI! Tilbakefall av bulimi???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I fjor sommer (2017) avsluttet jeg 2 års lang terapi etter bahndling for spiseforstyrrelse. Dette fordi jeg skulle starte opp med videreutdanning og måtte flytte. Hadde ikke ork eller kapasitet til å starte opp med behandling hos ny terapeut i annen by. Utrolig nok gikk det overaskende bra å "stå på egne ben", men for få dager siden kom matlysten fra helvette som lyn fra klar himmel. Jeg spiser meg fra sans og samling (bare nå har jeg spist 200 gr sjokolade, 1 pose smågodt, 1 pakke kjeks, 10 brødskiver, en stoooor porsjon pasta og kjøttsaus +++)... Og jeg har sprunget fram og tilbake mellom kjøkken og toalett for å kaste opp. Det hele startet for 3 dager siden, og nå er jeg oppriktig bekymret for at det er tilbakefall?

Jeg klarer ikke stoppe meg selv, jeg har det virkelig HELT forferdelig akkurat nå. Aner ikke hva det kan komme av, men har hatt ett par tøffe dager i praksis. Ikke at jeg finner det som en forklaring :(

Jeg vet ikke hva/hvor jeg vil med dette, men lurer oppriktig på hva jeg bør gjøre! :( Dette hadde jeg ikke ønsket eller sett for meg skulle skje etter en så lang og god periode!

Anonymkode: 097fe...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet hva du MÅ gjøre! Du må skaffe deg hjelp umiddelbart! Du vet dette er et tilbakefall, og jo raskere du får stoppet det, jo bedre er det.

I morgen tidlig ringer du terapeuten der du bodde i fjor og forteller at du har fått tilbakefall, og hør om det er en måte du kan komme raskt til en god terapeut der du bor nå, en som har erfaring med denne problematikken.

Ikke utsett dette - Ring tidligere terapeut og lege i morgen tidlig!

Anonymkode: d735c...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv 15 år med bulimi bak meg, og vært flere år i behandling. Oppsøk hjelp så fort som mulig. Tilbakefall skjer, derfor er det viktig å ta tak i det så fort som mulig.

Anonymkode: 1c152...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...