Gå til innhold

Liker absolutt alle makroner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vondt! Skjønner ikke helt konseptet og at alle er så hekta

Anonymkode: 07770...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de ser så uappetittelige ut at jeg faktisk ikke har smakt enda. Om jeg måtte kunne jeg kanskje spist en som er naturlig sjokoladefarget, men alle disse som er i all verdens ekle pastellfarger... jeg grøsser ved tanken. Pussig igrunn, for jeg er ellers kanskje den minst kresne jeg vet om.

Anonymkode: 6e754...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ok makroner en gang, som regel er de bare søte og ekle. Selv de makronene som var gode var ikke bedre enn at jeg heller ville hatt en bolle eller en skive formkake.

Makroner er oppskrytt og overpriset.

Anonymkode: ff0b0...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri smakt makroner. Men jeg synes ikke de ser så fristende ut at jeg blir fristet til å smake heller, synes de ser ganske kjedelige ut.

Anonymkode: fd075...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyre, overprisede, og smaker langtfra godt. Kjøpte en del flotte makroner på et bakeri, men ble så skuffet. Søtt og kvalmende. De ble liggende i kjøleskapet til vi heiv dem. Ikke engang min sukkerelskede unge likte dem. 

Anonymkode: 0076c...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker marsipan, så jeg synes også at makroner er godt (hvis de er laget med stor mengde mandler, ikke bare sukker), men skjønner ikke den store hypen. Antar det har å gjøre med at de ser fine ut med friske farger, men de er jo overhodet ikke verdt prisen. 25 kroner for en bitte liten kake/kjeks er jo bare tullete!

Anonymkode: 6e1bb...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker makroner, så lenge de har et godt fyll. Gjerne bringebær eller pistasj, eller salt karamell. Makronen i seg selv smaker jo bare som en veldig søt marsipan, så syrlige bringebær eller salte pistasjer og karamell er veldig godt! Men jeg synes det er for dyrt, så jeg lager mine selv. 

Synes også de ser innbydende ut. 

Anonymkode: 704cf...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tidligere kollega som lager kjempegode makroner! Spesielt de med salt karamell er herlige.

Anonymkode: aade4...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pistasjmakroner er kjempegode. Og vanilje. Mindre begeistret for sjokolade o bær-smaker. Sitron er også god

Anonymkode: fe6cf...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle liker makroner! Akkurat som alle liker oliven og å lese bøker og å bade i havet. For det finnes så mange ting i verden alle liker! Du liker det du også. Selv om du ikke tror det. ;) 

Anonymkode: 91675...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...