Gå til innhold

Mai!🤞👶


leahr

Anbefalte innlegg

2 timer siden, leahr skrev:

Så spennande! Det nærmer seg vel testdag og for deg? Eg har også symptomer (skikkelig ømme niplar og pupper), men det hadde eg til og med før embryoene blei satt inn;) Så det er lutinusen:/ 

Jeg har testdato neste onsdag, men jeg tviler på at jeg klarer å holde meg så lenge😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, leahr skrev:

Eg føler meg veldig "ikkje gravid". Redd for å teste. Eg føler meg litt for normal

når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.mai er dagen. Eg har kjekt stikninger nokre få gonger, og har ømme pupper, men det er lutinusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Klarte selvsagt ikke å la vær å teste før datoen😃men når dette er resultate gjør det ingenting. På rugedag 11.

Har aldri sett et hjerte banke(3 aborter)så jeg tar ikke gleden på forskudd. Men det er håp denne gangen også❤️

423E34C2-8D0A-46C0-927A-B61F111A2E20.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lucia123 skrev:

 

Klarte selvsagt ikke å la vær å teste før datoen😃men når dette er resultate gjør det ingenting. På rugedag 11.

Har aldri sett et hjerte banke(3 aborter)så jeg tar ikke gleden på forskudd. Men det er håp denne gangen også❤️

423E34C2-8D0A-46C0-927A-B61F111A2E20.jpeg

Hipp hipp hurra! Gratulera med ein så tydelig og nydelig strek! Vel unt, og eg krysser alt eg har for at du skal få sjå eit bankande hjerte denne gangen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, leahr skrev:

Hipp hipp hurra! Gratulera med ein så tydelig og nydelig strek! Vel unt, og eg krysser alt eg har for at du skal få sjå eit bankande hjerte denne gangen<3

Tusen takk❤️Det var utrolig gøy, samtidig så vet jeg at de neste ukene vil bli veldig tøffe. Men vi håper selvfølgelig på det beste denne gangen også😊

Hvordan går det med deg?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lucia123 skrev:

Tusen takk❤️Det var utrolig gøy, samtidig så vet jeg at de neste ukene vil bli veldig tøffe. Men vi håper selvfølgelig på det beste denne gangen også😊

Hvordan går det med deg?😊

Ja, nå blir det fleire bekymringar sikkert. Eg har aldri hatt ein positiv test så det veit eg ikkje så mykje om ennå. Men me får krysse alt me har for at det skal gå bra for deg denne gangen:) 

Eg vokna i dag med to heilt normale pupper. Ikkje ømme i det heile lenger, så eg prøver å forberede meg på negativ test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, leahr skrev:

Ja, nå blir det fleire bekymringar sikkert. Eg har aldri hatt ein positiv test så det veit eg ikkje så mykje om ennå. Men me får krysse alt me har for at det skal gå bra for deg denne gangen:) 

Eg vokna i dag med to heilt normale pupper. Ikkje ømme i det heile lenger, så eg prøver å forberede meg på negativ test.

Huff, det er ingen god følelelse. Men ikke gi opp håpet før testen er negativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2018 den 13.41, leahr skrev:

17.mai er dagen. Eg har kjekt stikninger nokre få gonger, og har ømme pupper, men det er lutinusen

Har du testet Leahr? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Betta123 skrev:

Har du testet Leahr? 

Negativ test + mensen. Var forventa, så har heldigvis takla det greit. Berre så kjedelig å måtte vente heilt til etter sommaren før neste forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så synd. Kanskje det ordner seg for oss begge to neste gang! Vet hvor vondt det gjør:( men vet også at det er større kjangs å lykkes andre gang❤️❤️ Tenker så mye på deg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2018 den 23.41, leahr skrev:

Negativ test + mensen. Var forventa, så har heldigvis takla det greit. Berre så kjedelig å måtte vente heilt til etter sommaren før neste forsøk

Huff, det var synd. Håper du blir gravid på neste forsøk da, selv om det er en liten stund til☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...