Gå til innhold

Mai!🤞👶


leahr

Anbefalte innlegg

Hei!😊 Er det fleire enn meg som etter planen skal sette inn egg i mai? Eg skal forhåpentligvis ha uttak og innsett neste veke🤞👍 Ultralyd på torsdag for å sjå korleis det står til med eggene🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er eg heilt aleine i mai altså? Etter fire ekstra dagar på bemfola skal eg ta eggløysningsprøyta nå i kveld. Egguttak på onsdag og krysser fingrene for innsetting på fredag.

Me er veldig spente, men eg er ikkje så positiv. Har berre sju follikler, og berre tre av dei var av god størrelse. Og så er det jo ingen garanti at det er egg i dei!:( Veldig mange vanskelige følelser fortiden.

Endret av leahr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til! Jeg hadde innsett for snart 2 uker siden. skal ta test på onsdag selv om jeg har en veldig dårlig følelse på at det ikke går veien denne gang:(

jeg hadde forressten heller ikke mange egg å hente ut. kun 4 ble hentet ut men kun 2 ble befruktet. sier til deg som mange andre har sagt til meg: du trenger bare ett. lykke til <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!:) Greit å høyre andre som har det litt likt. Ikkje at eg ønsker det for noen, men ein føler seg så lett aleine meg slike problemer.

 

Håper følelsen din ikkje stemmer og at du får ein kjempeoverraskelse på onsdag👍👍😊  Har du hatt flere forsøk?

Endret av leahr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha innsett av blastocyst imorgen, hvis alt går etter planen😊

Tror ikke du skal bekymre deg for antall egg😊 Jeg fikk vite at jeg hadde fem egg til sammen. Men på uttaket så fikk de ut syv bare på den ene siden. Men siden uttaket var grusomt vondt så måtte jeg avbryte før de fikk ut på den andre siden. Kan trøste meg med at det «bare» var to på den siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg sleng meg på her:) Me har nett hatt vårt andre uttak kor me hadde eit mislykka forsøk i Januar. Er på rugedag 7 og venter i spenning. Har en dårlig følelse på at det ikkje har gått denne gangen heller, men prøver å holde motet oppe:) Kjenner at denne perioden kan være svært krevende og utmattende, og syns det e godt å lese andres erfaringer.  Det får en til å føle seg litt mindre aleine oppi det heile:)

Masse lykke til alle sammen, krysser alle fingrer og tær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lucia123 skrev:

Men siden uttaket var grusomt vondt så måtte jeg avbryte før de fikk ut på den andre siden.

Shit! Kjenner eg gruar meg litt til uttak😣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, leahr skrev:

Shit! Kjenner eg gruar meg litt til uttak😣 

Huff det var ikke meningen å skremme deg. Jeg har hatt uttak tidligere, som gikk mye bedre. På det første kjente jeg ingen verdens ting, på nr 2 kjente jeg litt, men ikke så mye at det gjorde noe😊det går nok veldig fint skal du se. Legen sa at vevet mitt var hardere enn normalt, det skal være mykt, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for mye. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lucia123 skrev:

Huff det var ikke meningen å skremme deg. Jeg har hatt uttak tidligere, som gikk mye bedre. På det første kjente jeg ingen verdens ting, på nr 2 kjente jeg litt, men ikke så mye at det gjorde noe😊det går nok veldig fint skal du se. Legen sa at vevet mitt var hardere enn normalt, det skal være mykt, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for mye. 

 

Det var godt å høyre😇 Skal ha uttak i morgen tidlig, så nærmer seg veldig🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, leahr skrev:

Det var godt å høyre😇 Skal ha uttak i morgen tidlig, så nærmer seg veldig🤞🤞

Lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egguttak i dag og kjente heldigvis ingenting! Der var eg heldig 👍 dei fekk ut 6 egg av dei 7 folliklane eg hadde. Det syns eg er bra, sjølv om eg helst skulle hatt dobbelt så mange. Så nå krysser eg alt eg har for at det blir befruktning og flotte embryoer👍👍👍🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2018 den 8.54, Lucia123 skrev:

Jeg skal ha innsett av blastocyst imorgen, hvis alt går etter planen😊

Tror ikke du skal bekymre deg for antall egg😊 Jeg fikk vite at jeg hadde fem egg til sammen. Men på uttaket så fikk de ut syv bare på den ene siden. Men siden uttaket var grusomt vondt så måtte jeg avbryte før de fikk ut på den andre siden. Kan trøste meg med at det «bare» var to på den siden. 

Korleis gjekk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk bra 😊er nå ruger av ett stykk balstocyst👍Fikk ingen på frys. Håper på positiv test om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lucia123 skrev:

Det gikk bra 😊er nå ruger av ett stykk balstocyst👍Fikk ingen på frys. Håper på positiv test om noen uker.

Spennande!:)

Eg har nett fått telefon om at 3 av dei 6 egga mine er befrukta. Kjenner at eg er så redd for at ingen overlever til i morgen. Skikkelig lei følelse:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, leahr skrev:

Spennande!:)

Eg har nett fått telefon om at 3 av dei 6 egga mine er befrukta. Kjenner at eg er så redd for at ingen overlever til i morgen. Skikkelig lei følelse:/

Det tror jeg går bra😊men skjønner det er nervepirende.Det var 3 som ble befruktet  hos oss også. Vi får bare krysse fingrene for  dette går veien for alle😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 overlevde, men ingen av dei var perfekte. Dei valgte å sette inn begge to. Eg syns eg følte dei renne ut før eg rakk å gå ut at sjukehuset... Er det mulig? Nå begynner ventingen!

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, leahr skrev:

2 overlevde, men ingen av dei var perfekte. Dei valgte å sette inn begge to. Eg syns eg følte dei renne ut før eg rakk å gå ut at sjukehuset... Er det mulig? Nå begynner ventingen!

image.jpeg

image.jpeg

Velkommen som ruger😊de kan ikke renne ut, så det er nok noe annet du kjente da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Lucia123 skrev:

Velkommen som ruger😊de kan ikke renne ut, så det er nok noe annet du kjente da. 

Takk og lov! Takk for at du er så god å prate med:) Det er gull verdt. Krysser fingrene for oss alle!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, leahr skrev:

Takk og lov! Takk for at du er så god å prate med:) Det er gull verdt. Krysser fingrene for oss alle!:)

Bare hyggelig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere?😊Kjenner det er psykisk tungt denne gangen, går å kjenner etter tegn på graviditet hele tiden. Er så redd for å bli skuffet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lucia123 skrev:

Hvordan går det med dere?😊Kjenner det er psykisk tungt denne gangen, går å kjenner etter tegn på graviditet hele tiden. Er så redd for å bli skuffet igjen.

For meg er det første ganger, så eg er meir positiv enn eg har vore på ei veldig lang tid. Samtidig så veit eg at sjansen er liten for at det går. Og så er eg trøtt og utslitt. Første dag på jobb etter ei veke med sjukemelding, og eg kjenner at energien strekker ikkje heilt til. Men det er vel lutinusen som bidrar sikkert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, leahr skrev:

For meg er det første ganger, så eg er meir positiv enn eg har vore på ei veldig lang tid. Samtidig så veit eg at sjansen er liten for at det går. Og så er eg trøtt og utslitt. Første dag på jobb etter ei veke med sjukemelding, og eg kjenner at energien strekker ikkje heilt til. Men det er vel lutinusen som bidrar sikkert;)

Så bra du klarer å tenke positivt😊håpet er der, og kanskje vil de utvikle seg som de skal. Men skjønner også at du har lave forventninger. 

Jeg har masse murringer og stikkinger. I det ene øyeblikket får jeg et håp om at det kanskje går veien, men så kommer murringene og de vanlige menssmertene. Men alt dette kan også være progrestronstøtten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lucia123 skrev:

Så bra du klarer å tenke positivt😊håpet er der, og kanskje vil de utvikle seg som de skal. Men skjønner også at du har lave forventninger. 

Jeg har masse murringer og stikkinger. I det ene øyeblikket får jeg et håp om at det kanskje går veien, men så kommer murringene og de vanlige menssmertene. Men alt dette kan også være progrestronstøtten. 

Så spennande! Det nærmer seg vel testdag og for deg? Eg har også symptomer (skikkelig ømme niplar og pupper), men det hadde eg til og med før embryoene blei satt inn;) Så det er lutinusen:/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1. mai 2018 den 10.24, *Vinterdrøm* skrev:

Eg sleng meg på her:) Me har nett hatt vårt andre uttak kor me hadde eit mislykka forsøk i Januar. Er på rugedag 7 og venter i spenning. Har en dårlig følelse på at det ikkje har gått denne gangen heller, men prøver å holde motet oppe:) Kjenner at denne perioden kan være svært krevende og utmattende, og syns det e godt å lese andres erfaringer.  Det får en til å føle seg litt mindre aleine oppi det heile:)

Masse lykke til alle sammen, krysser alle fingrer og tær:)

Korleis gjekk det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...