Gå til innhold

Inspirert. Har du opplevd at noen ser ned på deg som skal ha hjemmeferie? Er det egentlig et press?


FruTusenfryd

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hørt om noen som har sagt noe negativt eller sett ned på andre som er hjemme. Her er det egentlig omvendt ! Her er det mest stas å si at man skal være hjemme. Det å "bare" være hjemme er luksus her.  Ja, noen skal på fjellet eller til Syden, men ingen er negative til det ene eller det andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke opplevd det noen gang. Vi har ofte hjemmeferie, vi, og det er aldri noen som har sagt noe som helst nedsettende om det. Vi koser oss og slapper av når vi er hjemme og har fri, og vi gir ungene opplevelser i nærområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke. Har hatt hjemmeferie flere ganger. 

Bor i Oslo vest. 

Anonymkode: 00dce...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg aldri opplevd. Og hadde noen sett ned på meg/oss for det så hadde jeg gitt blanke f...! En deilig ting med å bli voksen er å kunne bry seg i ryggen om hva andre mener og synes.

Anonymkode: bcabf...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke som jeg har merket, men det kan jo godt hende folk bare later som de synes det er helt greit for alt jeg vet. Bryr meg egentlig veldig lite. ;)

Anonymkode: 97082...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk reagerer på at vi bare reise på ferie i norge.Men det er det enkleste når vi ikke har bil og økonomisk sett siden jeg er alenemamma. Vi koser oss på ferie i Norge vi :)

Anonymkode: cf650...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at de som føler mest på det å ha hjemmeferie er kjipt er de som kanskje ikke har noe valg økonomisk sett, at de som har råd, men velger bort store ferier, syns det er greit siden det er av egen fri vilje. Bare en teori da

Anonymkode: c6ead...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om at noen reagerer på andres ferier med noe annet enn: «så gøy» eller «så spennende, dit har jeg alltid hatt lyst til å dra» eller «så deilig det høres ut å ta det med ro hjemme» eller noe annet udelt positivt. Disse menneskene det skrives om her inne som «reagerer» på alt mulig, har jeg til gode å møte. Eller, jeg vil jo ikke møte dem 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri oppleves det selv, men tror det føles sånn for de som ikke har et valg. Og det føles nok annerledes for de som velger hjemmeferie et år sammenlignet med de som aldri har hatt råd til å gi ungene sine annet. 

Anonymkode: 3df13...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...