Gå til innhold

Deprimert men ønsker å snu det


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min aller nærmeste familie er inne i en krisesituasjon akkurat nå. Det ene barnet mitt går gjennom en fryktelig tøff periode grunnet en traumatisk opplevelse. Jeg er gått helt i kjelleren og humøret mitt styres etter hvordan hun har det. Det går bedre og bedre for henne, men jeg kjenner jeg er helt tom. Har ikke lyst eller overskudd til noe som helst. Enkelte dager kan jeg ønske å treffe venner, samtidig som det er det siste jeg vil hvis dere skjønner. Har ikke truffet venninner eller vært på jobb på tre uker nå. Og jeg føler det ikke blir bedre. Vil bare legge meg i senga og sove i hundre år. Noen råd til hvordan jeg kan komme meg ut av denne tilværelsen? Hele familien sliter.

Anonymkode: 1fbf2...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk hjelp. 

Og: stable deg på beina for din datters skyld. Du ødelegger MYE mer enn du aner ved å la hennes humør bli ditt. Du må være stabil - i alle fall mer enn hun er - ellers vil hun begynne å redigere i hva hun sier og gjør, og ta hensyn til deg og skjule ting for deg. 

Anonymkode: 2e446...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og dere må søke hjelp. Og som hun over sier, du må være den stabile for din datter. Trenger du hjelp så må du skaffe deg det. Det virker også som om hele familien trenger hjelp. Snakk med legen din og be om hjelp selv der, kontakt familievernkontoret og andre instanser som kan hjelpe din datter og dere som familie.

 

 

Er det du som har 14-åringen som ble utnyttet seksuelt av 17-åringen, så skaff hjelp til henne, deg selv og familien, og anmeld 17-åringen. Det er ofte verre når man lar være å gjøre det man vet man burde gjort. Er du denne moren så vet du at din datter ble utsatt for en straffbar handling, og det må du som mor ta tak i og sørge for at det rette blir gjort.

Anonymkode: b49f6...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...