Gå til innhold

Snart 14 dager siden fødsel av mitt 4 barn..opplever


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Att det kommer luft inni vagina når jeg foreksempel står på huk eller bøyer meg. Når jeg reiser meg opp. Har ikke opplevd dette før, er jeg ødelagt der nede? Har kjennt forsiktig med fingrene inni der og kjenner godt det strammer rundt 2 fingre. Kommer det til og endre seg? 

Anonymkode: 0ce1b...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd det med begge mine. Har gitt seg etter et par mnd. Knipeøvelser flere ganger om dagen er ikke dumt.

Anonymkode: e59f5...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flere? 

Anonymkode: 0ce1b...5c0

Bare hyggelig

Anonymkode: e59f5...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg opplevde det etter begge mine fødsler, men det gikk over. Dels strammet kroppen seg mye opp på egenhånd, og dels har jeg styrket muskulaturen med knipeøvelser. Det anbefaler jeg sterkt, det gir faktisk store resultater! (I alle fall for meg.)

Anonymkode: c624e...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker siden fødsel, skjer fremdeles. Krysser fingrene for at knipeøvelser og litt styrketrening etterhvert vil fikse det

Anonymkode: 296bc...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flere? 

Anonymkode: 0ce1b...5c0

Har hatt det sånn i perioder. Har det ikke nå mer.

Anonymkode: 0dc1b...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt. Hadde det sånn og en gang kom det en høøøøy prompelyd fra vagina.. kunne liksom ikke sibtil arbeidskollegaen min.. ehh sorry bare en fittepromp. Haha må nesten le npr jeg tenker på det.. men det var forferdelig ekkelt. Jeg kjente ingenting ved samleie og fikk innvilget operasjon som gjorde skjeden strammere. Ca ett år etter. Knipeøvelser hos meg var ikke nok. Men det pleier å være det. Har født mange barn.. var ikke slik før nr fire.. den ble tatt med vakum.. vet ikke om det kanskje har noe å si.

Anonymkode: d4427...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grusomt. Hadde det sånn og en gang kom det en høøøøy prompelyd fra vagina.. kunne liksom ikke sibtil arbeidskollegaen min.. ehh sorry bare en fittepromp. Haha må nesten le npr jeg tenker på det.. men det var forferdelig ekkelt. Jeg kjente ingenting ved samleie og fikk innvilget operasjon som gjorde skjeden strammere. Ca ett år etter. Knipeøvelser hos meg var ikke nok. Men det pleier å være det. Har født mange barn.. var ikke slik før nr fire.. den ble tatt med vakum.. vet ikke om det kanskje har noe å si.

Anonymkode: d4427...a64

Hvordan syntes du operasjon funket? 

Anonymkode: 3b3d0...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kjenner godt når jeg tar inn 1-2 fingre da. Og det strammer rundt når jeg kniper så kansje jeg bare må ta tiden til  hjelp🙈 har ikke vert noe luft igår fakktisk. 

Hi

Anonymkode: 0ce1b...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...