Gå til innhold

Hadde gift elsker og kuttet ham ut til fordel for annen mann


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tjener ganske godt. Jeg tjener ca 1 mill i året men det er hardt arbeid. Jeg hadde en gift elsker lenge og jeg liker ham fortsatt. Vi har kontakt men jeg kuttet da jeg traff meg en ny, singel mann. Han er arbeidsledig. Vi drog til New york forrige helg. Jeg betalte flybilletter, samt fikk jeg låne en penthouse leilighet i gratis. Jeg betalte alle middager på de fineste restauranter i New York. Drikke og mat. Daten min var enig i at vi skulle reise men bidro ingenting økonomisk på reisen. Vel, han skaffet sjåfør til og fra flyplassen. Jeg har 2 små barn å forsørge, skal betale mitt lån samt syntes det var gøy å kunne foreta en reise som ble ganske luksuriøs. Han var med og spiste 3 dyre middager og lunsjer med tilbehør og det hele. Ikke et eneste tilbud om å dekke noe som helst. Da vi skulle reise hjem lørdag i forrige uke gikk vi på en billig restaurant og kjøpte egg og bacon. Det kostet 20 $. Heller ikke denne gang dro han frem kortet sitt. Jeg spurte ham hva han tenkte på og etter mye om og men betalte han denne frokosten, etter oppfordirng fra meg. Jeg ble ganske sur. Jeg har nå tatt kontakt med elskeren min, for han er ihvertfall god i senga. Men han er gift. Hva synes dere? Gå tilbake til dusten som er elendig i senga, eller skal jeg heller ha kontakt med han som er gift men dyrisk og ikke så nerd?

Anonymkode: 1e6dc...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, hvordan forventer du at en arbeidsledig mann skal kunne betale en hel haug på en luksuriøs reise????

Anonymkode: 710bf...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er leggetid til og med for trollmor...

Og om du mot formodning er alvorlig - om du er voksen nok til både å være mor og å ha en jobb som du har, da vil jeg tro at du også er moden nok til å ikke la andres mening styre deg.

Din nye mann er arbeidsledig, hvordan tror du han skulle ha råd til å følge din millionlønn på dyre turer?

Mtt beste råd er å bli moden nok til å ha en ryggrad, begynne å respektere andre - og ikke minst lære deg å kommunisere. Et forhold uten kommunikasjon har ingen fremtid. Du og kjæresten kommuniserer ikke. Du vil aldri få respekt fra menn før du begynner å respektere både deg selv og andre bedre.

Jeg synes egentlig at du er like stor dust enn mennene tilsammen, om jeg skal være ærlig. Men jeg synes også at dette virker så dumt at jeg tror du er et troll som kjeder deg i natten...

Anonymkode: 627c2...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun disse to som er aktuelle for deg, altså? Enten han som er gift eller han som trenger en sugar-mommy?

Anonymkode: c096b...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, hvordan forventer du at en arbeidsledig mann skal kunne betale en hel haug på en luksuriøs reise????

Anonymkode: 710bf...daa

En hel haug? Han valgte å reise. Jeg skaffet gratis opphold, det var etter at jeg hadde betalt flybillettene. Er det slik at han skal betale mindre enn det koster å være hjemme? Måtte krangle meg til 30 $? Uansett, jeg tenner ikke på slik. Og nei, det er ikke kun disse to som tenner meg, nå er det faktisk bare en som tenner meg og det er ikke han som er arb ledig, for å si det slik. Ønsker heller å være med en som er gøy, er god i senga og som samtidig ikke sitter ved siden av meg hver kveld og forstyrrer meg mens jeg ser på tv. Herligere alene. 

Anonymkode: 1e6dc...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

En hel haug? Han valgte å reise. Jeg skaffet gratis opphold, det var etter at jeg hadde betalt flybillettene. Er det slik at han skal betale mindre enn det koster å være hjemme? Måtte krangle meg til 30 $? Uansett, jeg tenner ikke på slik. Og nei, det er ikke kun disse to som tenner meg, nå er det faktisk bare en som tenner meg og det er ikke han som er arb ledig, for å si det slik. Ønsker heller å være med en som er gøy, er god i senga og som samtidig ikke sitter ved siden av meg hver kveld og forstyrrer meg mens jeg ser på tv. Herligere alene. 

Anonymkode: 1e6dc...18b

God sex er viktig!!! Såklart velger du den som tenner deg. Men sykt stort minus at han er gift, da. Hva er fremtidsutsiktene? (eller er du Happy med å være elskerinne?)

Anonymkode: 04e06...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

God sex er viktig!!! Såklart velger du den som tenner deg. Men sykt stort minus at han er gift, da. Hva er fremtidsutsiktene? (eller er du Happy med å være elskerinne?)

Anonymkode: 04e06...afc

Jeg er happy med å være elskerinne. Han er fantastisk og jeg vil heller være med ham en kveld i uka enn den nerden hver kveld. Ser tv og er happy med det. Elskeren min tenner meg og vi er faktisk lykkelige som det er. Prater sammen ofte og har mye felles. Han ivaretar meg og mine interesser langt bedre enn han som er singel og aldri legger an på meg. Jeg ønsker ikke å være mannen i forholdet, slik jeg er med han som er single. Kunne ha holdt det gående lenge men han interesserer meg bare ikke, dessverre. Jeg synes faktisk at det er hyggeligere å være alene og å se tv enn en småirriterende mann som sitter og jatter mens jeg ser tv.

Anonymkode: 1e6dc...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For et fattig liv du lever. 

Anonymkode: 7a83b...6e0

Jaha?

Anonymkode: 1e6dc...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er happy med å være elskerinne. Han er fantastisk og jeg vil heller være med ham en kveld i uka enn den nerden hver kveld. Ser tv og er happy med det. Elskeren min tenner meg og vi er faktisk lykkelige som det er. Prater sammen ofte og har mye felles. Han ivaretar meg og mine interesser langt bedre enn han som er singel og aldri legger an på meg. Jeg ønsker ikke å være mannen i forholdet, slik jeg er med han som er single. Kunne ha holdt det gående lenge men han interesserer meg bare ikke, dessverre. Jeg synes faktisk at det er hyggeligere å være alene og å se tv enn en småirriterende mann som sitter og jatter mens jeg ser tv.

Anonymkode: 1e6dc...18b

Men kjære deg! Hvem tvinger deg til å ha kontakt med han da? Er vel bare å kutte han ut? 

Anonymkode: 7a83b...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går du for han som tenner deg. Bare ikke invester hele lykken din i ham, fordi detcer ikke sikkert han kan gi deg mer enn det du beskriver nå. Møter du en ledig mann som tenner deg like mye, har du all rett til å gå for han. Dette må du gjøre klart for elskeren din, slik at han kan ta stilling til det.

Enig med deg i at en mann som ikke har sjarm eller tenner det, ikke bør være i livet ditt...

Anonymkode: 04e06...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da går du for han som tenner deg. Bare ikke invester hele lykken din i ham, fordi detcer ikke sikkert han kan gi deg mer enn det du beskriver nå. Møter du en ledig mann som tenner deg like mye, har du all rett til å gå for han. Dette må du gjøre klart for elskeren din, slik at han kan ta stilling til det.

Enig med deg i at en mann som ikke har sjarm eller tenner det, ikke bør være i livet ditt...

Anonymkode: 04e06...afc

Takk, elskeren min godtok seff at jeg drog til New York med denne mannen. Han ble skuffet men måtte godta. Jeg kommer selvsagt ikke til å la ham stå i veien for en bra mann men jeg orker det ikke slik det er nå. Null passion, liten....... ingen tiltak, arb ledig som lar en dame som er eneforsørger betale alt. Nei, jeg liker å gjøre som jeg vil. Mannen som var med til New York, gadd ikke engang bære baggasje uten at jeg måtte be om det også. Jeg vil heller ha en som er gift og som kan greiene sine om det så er bare to ganger i uka enn en nerd som sitter hver kveld hos meg uten å engang legge an på meg. 

Anonymkode: 1e6dc...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor beholde en som er dårlig i senga? 

Dette lyser selvsagt trolleinnlegg hele veien, men jeg svarer lell ;) 

Anonymkode: 7d8ad...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...