Gå til innhold

Får vi aldri vite hvorfor Tim døde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor kan man tenke seg til. Men hvordan blir nok aldri offentliggjort.

Anonymkode: 34215...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som aldri har hørt om fyren før? 🙈 Så mye skriverier i avisene så man skulle tro at det var Bob Dylan eller Bruce Springsteen som er død. Selvfølgelig kjempe trist når noen dør så ung 💜 Men jeg har ikke snøring på hvem ham var. Men liker sikkert ikke musikken hans, vet ikke om jeg har hørt noe av han.

Som nevnt over så er det vel opp til familien å dele dødsårsaken.

Anonymkode: 256a6...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er jeg den eneste som aldri har hørt om fyren før? 🙈 Så mye skriverier i avisene så man skulle tro at det var Bob Dylan eller Bruce Springsteen som er død. Selvfølgelig kjempe trist når noen dør så ung 💜 Men jeg har ikke snøring på hvem ham var. Men liker sikkert ikke musikken hans, vet ikke om jeg har hørt noe av han.

Som nevnt over så er det vel opp til familien å dele dødsårsaken.

Anonymkode: 256a6...0b5

Kjenner godt til låtene. Men ante ikke hvordan han så ut. 

Anonymkode: 34215...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er jeg den eneste som aldri har hørt om fyren før? 🙈 Så mye skriverier i avisene så man skulle tro at det var Bob Dylan eller Bruce Springsteen som er død. Selvfølgelig kjempe trist når noen dør så ung 💜 Men jeg har ikke snøring på hvem ham var. Men liker sikkert ikke musikken hans, vet ikke om jeg har hørt noe av han.

Som nevnt over så er det vel opp til familien å dele dødsårsaken.

Anonymkode: 256a6...0b5

Jeg har heller aldri hørt om han, hverken som Tim eller som Avichii

Anonymkode: 88acd...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal du/vi/noen andre enn familien ha noen rett til å vite noe om hvorfor noen er døde? Kjendis eller ei? 

Anonymkode: 55082...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner godt til låtene. Men ante ikke hvordan han så ut. 

Anonymkode: 34215...773

Omg, nå googlet jeg han på youtube, fatter ikke at jeg ikke visste hvem han var. "Wake me up" og "Hey Brother" har jeg jo hørt tusen ganger, digger flere av sangene hans. Stemmen høres ut som om den tilhører en som er eldre.

Anonymkode: 88acd...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Omg, nå googlet jeg han på youtube, fatter ikke at jeg ikke visste hvem han var. "Wake me up" og "Hey Brother" har jeg jo hørt tusen ganger, digger flere av sangene hans. Stemmen høres ut som om den tilhører en som er eldre.

Anonymkode: 88acd...7f1

Det er ikke han som synger. 🙄

Anonymkode: d276c...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er ikke han som synger. 🙄

Anonymkode: d276c...b81

Aha, da var det jo ikke så rart :roll:

Anonymkode: 88acd...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige folk dere er, som ikke har hørt om den mest revolusjonerende artisten innen elektronisk musikk det siste tiåret. Vi måtte pine oss gjennom starten av årtusenet med en drøss elendig trist og umelodiøs musikk, helt til Aviici (og etter hvert Kygo, Matoma, m.fl) skjønte at folk lengtet etter noe som fenget. Han reddet min kjærlighet for musikk!!

Anonymkode: 0fe38...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aha, da var det jo ikke så rart :roll:

Anonymkode: 88acd...7f1

Men veldig fint at du fant ut at du likte låtene. Han var helt utrolig dyktig!❤

Anonymkode: d276c...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er jeg den eneste som aldri har hørt om fyren før? 🙈 Så mye skriverier i avisene så man skulle tro at det var Bob Dylan eller Bruce Springsteen som er død. Selvfølgelig kjempe trist når noen dør så ung 💜 Men jeg har ikke snøring på hvem ham var. Men liker sikkert ikke musikken hans, vet ikke om jeg har hørt noe av han.

Som nevnt over så er det vel opp til familien å dele dødsårsaken.

Anonymkode: 256a6...0b5

For denne tid er han Bob Dylan eller Bruce Springsteen. Han bare fikk ikke leve et langt liv og bidra med musikk gjennom mange tiår.  

Du har garantert hørt flere av låtene hans. Garantert. Selv er jeg ingen sto fan fordi jeg ikke er så glad i EDM, men herregud, fyren er virkelig verdensberømt! ALLE store utenlandske nettaviser har skrevet om dette det siste døgnet. Det sier vel litt om hvor kjent han faktisk er. 

Når det gjelder dødsårsak så har vi jo ingen rett til å vite. Det lekker vel ut med tiden, men stygt å grafse i det nå rett etter. Bra at media viser respekt for familiens ønsker.

Anonymkode: ee256...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor kan man tenke seg til. Men hvordan blir nok aldri offentliggjort.

Anonymkode: 34215...773

Hva tenker du, da? 😭

Anonymkode: d276c...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal du/vi/noen andre enn familien ha noen rett til å vite noe om hvorfor noen er døde? Kjendis eller ei? 

Anonymkode: 55082...047

Fordi jeg blir uendelig trist og nysgjerrig når et av mine største musikalske forbilder plutselig dør før fylte 30. Låtene hans har betydd så mye for så mange. Uvirkelig at han er borte.

Anonymkode: d276c...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker du, da? 😭

Anonymkode: d276c...b81

Det hjelper ikke å pøse på med krokodilletårer for å liksom skjule at du bare er ute etter å grave etter sladder. 

De som trenger å vite, vet. Gribb! 

Anonymkode: 55438...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hjelper ikke å pøse på med krokodilletårer for å liksom skjule at du bare er ute etter å grave etter sladder. 

De som trenger å vite, vet. Gribb! 

Anonymkode: 55438...fe5

Takk....

Anonymkode: d276c...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg blir uendelig trist og nysgjerrig når et av mine største musikalske forbilder plutselig dør før fylte 30. Låtene hans har betydd så mye for så mange. Uvirkelig at han er borte.

Anonymkode: d276c...b81

Men det er ingen som har rett på å vite noe om det

Anonymkode: 88acd...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker du, da? 😭

Anonymkode: d276c...b81

Slutt å forsøke å grafse i andres tragedie! Spekulasjoner er ikke lov på forumet!

Anonymkode: 2b927...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er ingen som har rett på å vite noe om det

Anonymkode: 88acd...7f1

Du har rett. Nå som sjokket begynner å legge seg innser jeg at du har helt rett. Vi må bare lytte til musikken slik at han kan leve evig 'i oss'.

Anonymkode: d276c...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å forsøke å grafse i andres tragedie! Spekulasjoner er ikke lov på forumet!

Anonymkode: 2b927...ad8

Jeg vil ikke grafse :( unnskyld. 

Anonymkode: d276c...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger vel ikke å vite.

Dette er en personlig ting og dette er noe familien vil holde for dem selv. 

Han slet vissnok litt. 

Jeg må innrømme at jeg ikke har hørt om fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Merkelige folk dere er, som ikke har hørt om den mest revolusjonerende artisten innen elektronisk musikk det siste tiåret. Vi måtte pine oss gjennom starten av årtusenet med en drøss elendig trist og umelodiøs musikk, helt til Aviici (og etter hvert Kygo, Matoma, m.fl) skjønte at folk lengtet etter noe som fenget. Han reddet min kjærlighet for musikk!!

Anonymkode: 0fe38...80d

De som liker elektronisk musikk har sikkert hørt om  han, men en veldig stor del av jordas befolkning har null interesse av en musikktype som dette og da er mannen totalt ukjent.

Anonymkode: 8596e...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

De som liker elektronisk musikk har sikkert hørt om  han, men en veldig stor del av jordas befolkning har null interesse av en musikktype som dette og da er mannen totalt ukjent.

Anonymkode: 8596e...516

Det er mange sjangre jeg ikke liker, men vet da hvem de største artistene innenfor sjangrene er.

Hvor gamle er dere, egentlig?

Anonymkode: 89ab7...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...