Gå til innhold

Får vi aldri vite hvorfor Tim døde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Cybele skrev:

Kan godt ta meg en bolle og innrømme at kommentaren var døll. Budskapet står jeg for: Kan ikke vi bare droppe å nære denne tråden? Det er respektløst å grave i hvorfor noen døde når familien har sgat at de ikke vil fortelle det, og i etterkant mene noe om et selvmord, når familien kommer ut med det. Spis boller sjæl. DIB er topp men forumet taper seg sånn i sånne tråder som dette, så hva med å ta kollektivt avsnar å bare droppe å skrive mer. det var det jeg prøvde å si på en sikkert bollete måte (det er jo rimelig vankelig å uttrykke noe som helst her inne uten å bliknerta da;-))

Jeg graver ikke i hvorfor noen døde. Og ja, det ville ha vært respektløst.

Jeg lurer på om folk som deg, som omtaler folk de åpenbart ikke har noe forhold til ved fornavn, vet den minste ting om dem, antagelig fra tmz eller annet medium og ellers oppfører seg som om dette er ens beste venner, ikke har et liv med ordentlige mennesker. Hva er det som får dere til å omtale ekte mennesker som dere ikke kjenner som gode venner?

Egentlig lurer jeg vel litt på hva som er galt med dere, men det er kanskje en annen tråd.

Du bidrar naturligvis selv til å holde tråden levende, men jeg antar at det er unntak for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer dessverre aldri overraskende på meg når kjendiser, spesielt artister, viser seg å ha problemer med dop, psykiske problemer, og når de velger å ta livet sitt.

 

Jeg husker allerede da jeg var liten hadde alle venninnene mine lyst å bli kjendiser og helst artister. Ikke jeg. Jeg har alltid synes det virker som et på mange måter trist og ensomt liv. Som får en til å føle seg annerledes enn andre. Mange ender opp med narsissistisk personlighetsforstyrrelse, borderline, bipolar, angst, kutter seg, må gjøre meg og mer for å få oppmerksomhet fordi de blir avhengig av det. Ikke har de langvarige eller lykkelige forhold heller.

Det er bare trist...

Anonymkode: 0fc70...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snakk om å dra feil konklusjon. Hva vet du om meg? Ingenting. Nada. 

Jo, jeg syns faktisk det er trist. Det er tragisk. Han, som så mange så opp til, hyllet og forgudet, klarte ikke lenger å leve med seg selv. Det er grusomt. Og så kan du jo kalle meg gribb og sensasjonslysten og alt det andre du gulpet opp. 

Anonymkode: 7b157...0e4

Ja, det står jeg for. Gribb.

Anonymkode: 6a2c1...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som bør skamme seg så er det faen meg deg! Hvem tror du at du er? Tror du at du er noe bedre når du sitter å tramper ned på en som faktisk tar dette tungt og dømmer henne?? Dumme kvinnfolk. Du burde virkelig skjerpe deg og begynne å behandle folk med respekt. Håper ikke du har barn for sånne holdninger er synd å videreføre neste generasjon.

Anonymkode: f8e0a...e76

Jeg tror ikke på at hun tok det tungt. Jeg tror hun er en skvaldrekjerring som nøt å få være den første som skrev det i denne tråden. 

Anonymkode: 6a2c1...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det står jeg for. Gribb.

Anonymkode: 6a2c1...661

Stor bamseklem til deg. Du trenger det.

❤️

Anonymkode: 7b157...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, gale damen skrev:

Jeg graver ikke i hvorfor noen døde. Og ja, det ville ha vært respektløst.

Jeg lurer på om folk som deg, som omtaler folk de åpenbart ikke har noe forhold til ved fornavn, vet den minste ting om dem, antagelig fra tmz eller annet medium og ellers oppfører seg som om dette er ens beste venner, ikke har et liv med ordentlige mennesker. Hva er det som får dere til å omtale ekte mennesker som dere ikke kjenner som gode venner?

Egentlig lurer jeg vel litt på hva som er galt med dere, men det er kanskje en annen tråd.

Du bidrar naturligvis selv til å holde tråden levende, men jeg antar at det er unntak for deg.

Jeg lurer på hva som er galt meg folk som deg som gidder å henge seg opp i om noen her har skrevet "Tim"? Meld deg inn i røde kors, bli blodgiver, selg lodd, gjør noe med mening hvis du har så mye tid til over i livet til å sitte å sture og irriteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det ute, familiem har selv offentliggjort det i et brev. Det var som mange har trodd; selvmord. Han taklet dessverre ikke rampelyset, var overarbeidet pga for høye krav til seg selv og hadde slitt lenge pga dette.

 

Anonymkode: a25f9...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2018 den 19.21, Anonym bruker skrev:

Har du hørt om Simon Rattel?

Eller Franzl Lang? 

Jeg har så vidt lest navnet hans og ikke hørt musikken hans. Det ER mulig å ikke få med seg når sjangeren er totalt uinteressant for deg. 

Anonymkode: a935c...cfe

Nå var det snakk om at en bruker her inne skrev at en annen bruker har snever omgangskrets fordi alle visste hvem han var.

Du sier jo du har hørt om han, selv om du ikke liker sjangeren? Det blir vel litt motstridende?

 

Anyway!

 

La nå denne tråden brenne ut ..

Anonymkode: bc190...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nå var det snakk om at en bruker her inne skrev at en annen bruker har snever omgangskrets fordi alle visste hvem han var.

Du sier jo du har hørt om han, selv om du ikke liker sjangeren? Det blir vel litt motstridende?

 

Anyway!

 

La nå denne tråden brenne ut ..

Anonymkode: bc190...aa9

Hvorfor i himmelens navn dro du denne opp igjen etter 5 timer hvis du ønsker at den skal brenne ut? Du bare måtte si meningen din først, så skal den brenne ut........:klaske:

Anonymkode: 88acd...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det står jeg for. Gribb.

Anonymkode: 6a2c1...661

Hyene, pleier jeg å si.

Anonymkode: a6395...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Cybele skrev:

Jeg lurer på hva som er galt meg folk som deg som gidder å henge seg opp i om noen her har skrevet "Tim"? Meld deg inn i røde kors, bli blodgiver, selg lodd, gjør noe med mening hvis du har så mye tid til over i livet til å sitte å sture og irriteres.

Oh, snap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...