Gå til innhold

Hva gir dere i dåpsgave? Gutt.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Pris ca. Er søsken barnet til samboeren min som har fått barn. 

Anonymkode: 9e678...80c

søskenbarnet**

Anonymkode: 9e678...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein gong gav eg eit samla sett med Thorbjørn Egner bøker. Sikkert rundt 500,-. Og ein annen gang gav eg ein god barnehagesekk+den store Knerten boka. Då var me fadderar. Ca 7-800,-. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mer og mer sansen for bruksting som barne-bestikk og servise, sovepose, liten spikkekniv osv.

Pynteting og smykker har lett for å bare bli plassert i skuffer og skap.

Til et dåpsbarn jeg ikke er fadder på hadde jeg nok lagt meg på 3-500 kr. 

Anonymkode: 8bfb4...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsket oss litt forskjellig. Bhg-sekk er supert! 12 l Bergans-sekk koster rundt 250 kr på XXL tror jeg, de er helt topp. 

Den fineste gaven vi fikk til vår gutt var inngravert slipsnål, det var oppfinnsomt synes jeg 😊 Vi fikk også noen hjemmelagde gaver som var helt topp, et flott strikket teppe og et heklet kosedyr med navn. Det er minst like flott som sølv og smykker ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte du rette skrivefeilen for å bevise at du kan rettskrivning, på et anonymforum? Når du poster anonymt tom? 

 

Anonymkode: 82fec...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Måtte du rette skrivefeilen for å bevise at du kan rettskrivning, på et anonymforum? Når du poster anonymt tom? 

 

Anonymkode: 82fec...a08

Jeg rettet fordi jeg selv irriterer meg over mine egne skrivefeil. Spesielt sånne skrivefeil. 

Anonymkode: 9e678...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker, lekebil (slike for å sitte på), trehjulsykkel, sekk, drikkeflaske, matboks, sangkort, evnt andre leker som holder lenge osv

Anonymkode: 3bcb5...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gitt 17.mai sløyfe i sølv, bunadssølje til barn, barnebestikk, samlede verker fra Asbjørnsen og Moe feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi ga en bergans sekk og 17 mai klær ( som min kone strikket, matross dress, de ble så glad ), vi er fadder til denne gutten også, jeg er Kusine til faren hans og er veldig god venner og alltid vert det, så ble en gave verdi på ca 1200 kr, mens søsteren som vi ikke var fadder til fikk en bergans sekk til 249 og et gavekort på 500

Anonymkode: df732...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...