Gå til innhold

Jeg er så drittlei av å vente!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 åring i verste «klare selv-alder»! Jeg forsøker alt jeg kan at hun skal få prøve seg selv, og at skal få bli selvstendig og alt det der. Jeg strekker meg også langt for å unngå raserianfall (for da tar jo ofte ting enda lenger tid), men jeg KAN jo ikke vente på alt!?

Og ja. Hun er min første 😉

Hva gjør dere andre? Gjerne dere med 3-5 barn. 

Anonymkode: aa945...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 2 barn, så jeg skal ikke svare 🤣 

Det er en fase. Går over. Pust. Vips, så er barna store og du savner alt.

Anonymkode: 172f9...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det som er feilen. Foreldre prøver å unngå raserianfall. La hun få! Ta det med fatning! Lykke til!

Anonymkode: 74374...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 2 barn, så jeg skal ikke svare 🤣 

Det er en fase. Går over. Pust. Vips, så er barna store og du savner alt.

Anonymkode: 172f9...70c

Du har helt rett ☺️ Takk! Men, men, det det er bare det at av og til må vi forte oss også 😅

Anonymkode: aa945...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til må du faktisk si at "nå må mamma hjelpe for vi har dårlig tid" om hun får raserianfall så kle henne "med makt", eller gå ut uten klær. Du kan ikke komme for seint på jobb pga en toåring!

Jeg har måttet jobbe overtid pga foreldre som lar barna kle seg selv uten å gripe inn når det tar for lang tid.... 

når det er sagt er det selvsagt viktig at de får øve seg, men innenfor rimelighetens grenser!

Anonymkode: 7b161...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er akkurat det som er feilen. Foreldre prøver å unngå raserianfall. La hun få! Ta det med fatning! Lykke til!

Anonymkode: 74374...2c6

Jeg vet. Jeg ser at jeg glemte å nevne det i HI. Jeg er altså ikke av typen foreldre som bare dikker og lar barnet styre alt. Men jeg forsøker å finne en balanse i alt. Jeg vil jo veldig gjerne oppdra et barn som er selvstendig, som blir hørt og sett, og som har tro på seg selv. Å raserianfall har hun rett som det er 😉 

Takk for lykkeønskninger. 

Anonymkode: aa945...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Av og til må du faktisk si at "nå må mamma hjelpe for vi har dårlig tid" om hun får raserianfall så kle henne "med makt", eller gå ut uten klær. Du kan ikke komme for seint på jobb pga en toåring!

Jeg har måttet jobbe overtid pga foreldre som lar barna kle seg selv uten å gripe inn når det tar for lang tid.... 

når det er sagt er det selvsagt viktig at de får øve seg, men innenfor rimelighetens grenser!

Anonymkode: 7b161...4ce

Enig med deg. Jeg er sjefen, og det vet hun. Jeg bryter selvsagt inn når jeg må. Av og til forklarer jeg at vi har god tid, andre ganger må vi forte oss.  

Jeg begynte å svare på innlegg nr 2, men ble avbrutt. Selvstendighet er viktig for meg. 

Men alt tar så ufattelig LANG tid!

Anonymkode: aa945...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må du bare igjenom, min 3 er verst, er 2 nå ( jente ) guttene mine som er 10 og 13 i dag var ikke i nærheten av søsteren sin, de hadde en liten periode men gikk veldig fort over,men 5-7 år trassen var verst for guttene for min del

Anonymkode: f0447...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...