Gå til innhold

Slanker meg, men går ikke ned over puppene😖


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Før fødselen brukte jeg str 70D. Nå er det 1,5 år siden jeg sluttet å amme, og jeg må fortsatt bruke 70H😨 Mangler 3-4 kg før jeg når førgravid vekt, men puppene minker ikke i det hele tatt. Jeg er helt uproporsonert, og ser vulgær ut i nesten alt. Prøver å finne passende kjoler, bluser og topper, men det er jo helt umulig. Enten slenger det rundt livet, eller så sprenges tøyet over puppene. Andre som har eller har hatt samme problem? Vil det gå vekk etterhvert?

Anonymkode: be046...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det som deg. Hadde 70C før graviditetene, og nå, 3 år etter sistemann, har jeg 75H. Møkk lei puppene, og vurderer brystreduksjon. Problemet er bare at jeg får så stygge arr at jeg ikke vet om jeg tør.

Anonymkode: c4f88...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har det som deg. Hadde 70C før graviditetene, og nå, 3 år etter sistemann, har jeg 75H. Møkk lei puppene, og vurderer brystreduksjon. Problemet er bare at jeg får så stygge arr at jeg ikke vet om jeg tør.

Anonymkode: c4f88...425

Jeg vurderer det samme. Blir så sliten i skuldre og rygg, og det er klamt og ubehagelig. Blir det virkelig så stygge arr? Egentlig er jeg kommet dit at jeg ikke bryr meg om arrene. Vil bare ha disse ballongene bort.  

Hi

Anonymkode: be046...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vurderer det samme. Blir så sliten i skuldre og rygg, og det er klamt og ubehagelig. Blir det virkelig så stygge arr? Egentlig er jeg kommet dit at jeg ikke bryr meg om arrene. Vil bare ha disse ballongene bort.  

Hi

Anonymkode: be046...ff2

Hvordan arrene blir, varierer fra person til person. Mine arr blir stygge. Egentlig bryr jeg meg ikke så mye om det jeg heller, men fordi jeg har to stygge arr etter keisersnitt, pluss ett på hofta, er jeg litt lei av alle arrene på kroppen min. Men mye tyder på at jeg likevel kommer til å gjennomføre en brystreduksjon. Jeg orker ikke disse tunge melonene på fronten lenger.

Anonymkode: c4f88...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble puppene flate som beverhaler etter vektreduksjon og tynt skrukkete skinn. Klarer å rulle de ned i en C-cup nå. Hadde F cup før..

Men forstår det er tungt med så store, pluss at proporsjonene blir feil i forhold til resten av kroppen..

Punktslanking er desverre ikke mulig, skulle ønske jeg kunne kommet med råd..

Anonymkode: df78f...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har store puppar når eg er tjukk, og forstår absolutt problemet, når eg går ned blir dei til laushud, så vurderar brystfiksing, mykje henging og slenging her og, og umogleg å finne fine bh-ar fordi innholdet liksom flyt over kanten... Men å ha så store som du er no rett og slett farleg for rygg og nakke, så eg hadde gjett katten i arra. Om du ikkje har tenkt å få fleire born, veit ikkje korleis brystreduksjon påverka amming? 

Anonymkode: 451fb...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk fra 80F før graviditet og amming til 80H etter første, til 80M etter andre. Er tilbake til startvekt, men bruker fortsatt 80J. Det blir helt klart brystreduksjon i løpet av det neste året.

Anonymkode: 21a99...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...