Gå til innhold

Hvor mye bruker dere totalt inkludert alt på ferie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi bruker fort 2-300.000,- på en 2-3 ukers sommerferie. Det dyreste vi har vært oppe i er rundt 500.000,-. Er familie på fem, tre av de er ungdommer.

Anonymkode: 840a5...943

Nå er jeg veldig spent på hvor dere reiser 😁 

Bruker dere å oppgradere flyturer, velge direkte fremfor mellomlanding osv? 

Anonymkode: 23bc8...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er jeg veldig spent på hvor dere reiser 😁 

Bruker dere å oppgradere flyturer, velge direkte fremfor mellomlanding osv? 

Anonymkode: 23bc8...6de

Som jeg skrev i et annet svar, vi drar ofte til USA, karibien, på cruise og Hawaii. Vi flyr direkte der det er mulig og innimellom på business. 

Anonymkode: 840a5...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker det vi har råd til, enten det er 10.000 eller 80.000 eller kanskje mer, pleier ikke å regne så mye på det.  Ferie er viktig for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som jeg skrev i et annet svar, vi drar ofte til USA, karibien, på cruise og Hawaii. Vi flyr direkte der det er mulig og innimellom på business. 

Anonymkode: 840a5...943

Vi drar også til USA og på cruise. Gjerne 4 uker til samme. Men sjelden vi bruker over 120000 læll. Og da shopper vi stort sett det vi har lyst på og bor aldri på noe annet enn 4 og 5 stjerners hotell. 

Anonymkode: 3b5bd...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker mye penger på ferie. Har god råd og det er vår luksus. Turer til Mauritsius, safari eller Filippinene kommer på rundt 200 000. Vi vil ha flotte hoteller med store rom og komfortable flyreiser. Vi er to voksne og to barn. Kan også dra på billigere turer, hytta eller Danmark. Men to rom eller stor leilighet på hotell er dyrt uansett hvor i verden du drar. Vi drar oftest på ferie i vinterferien eller påsken og er mye hjemme i sommerferien med bare en uke avgårde til utlandet og ellers mye båtkjøringa og hytteturer.

Anonymkode: 22ebb...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det to uker til Kreta i juni. 23.000 kr for reisen, så kommer lommepenger og mat utenom. Vi er to voksne og to barn. 

Anonymkode: 2a32a...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi bruker mye penger på ferie. Har god råd og det er vår luksus. Turer til Mauritsius, safari eller Filippinene kommer på rundt 200 000. Vi vil ha flotte hoteller med store rom og komfortable flyreiser. Vi er to voksne og to barn. Kan også dra på billigere turer, hytta eller Danmark. Men to rom eller stor leilighet på hotell er dyrt uansett hvor i verden du drar. Vi drar oftest på ferie i vinterferien eller påsken og er mye hjemme i sommerferien med bare en uke avgårde til utlandet og ellers mye båtkjøringa og hytteturer.

Anonymkode: 22ebb...d51

Men du klarer ikke skrive navnet på reisemålet riktig. Har du virkelig vært der?

Anonymkode: 09da8...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker i syden og 2 uker på bilferie. Blir vel rundt 80-90 000 for oss fire.

Anonymkode: 40f7a...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du klarer ikke skrive navnet på reisemålet riktig. Har du virkelig vært der?

Anonymkode: 09da8...b3a

Man kan fint ha vært der uten å kunne stave navnet, men mye tyder på at det er mannen i huset som sørger for inntekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HeiteH skrev:

Man kan fint ha vært der uten å kunne stave navnet, men mye tyder på at det er mannen i huset som sørger for inntekten.

Han er hjernen mener du? 😂😂😂

Anonymkode: 09da8...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HeiteH skrev:

Man kan fint ha vært der uten å kunne stave navnet, men mye tyder på at det er mannen i huset som sørger for inntekten.

😂😂😂

Anonymkode: 3b5bd...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn cirka 1 til 2 millioner. Jeg vet at ikke alle har slik rikdom, men spørsmålet ditt var hvor mye vi brukte.

Anonymkode: a89c6...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Dorey skrev:

Vi skal en uke til Rhodos i juni med SunVing Inclusive; To voksne og to barn. Dette kommer på 36.000 kr, men vi må sikkert regne 5-6000 til. Ellers blir det hjemmesommer med telttur til Hunderfossen, Sommarland i Bø og Dyreparken (2000 kr i Kaptein Sabeltann-billetter + 3000 kr for inngang i parken m/morgensafari, bestilt plass på Hakkebakkeskogentoget m.m). Pengene flyr ;)

Hvor teltet dere i krsand?

Anonymkode: c6727...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, HeiteH skrev:

Man kan fint ha vært der uten å kunne stave navnet, men mye tyder på at det er mannen i huset som sørger for inntekten.

😂

Anonymkode: 45144...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor teltet dere i krsand?

Anonymkode: c6727...7c6

Vi pleier å bruke Hamresanden Camping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men du klarer ikke skrive navnet på reisemålet riktig. Har du virkelig vært der?

Anonymkode: 09da8...b3a

La merke til det samme..... :laugh:

Anonymkode: b1b5a...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare greit å svare hvis man bruker lite på ferie? Og hvis man svarer helt ærlig at man bruker mye, skal man hetses? 

Jeg leste HI som om hun lurte på hvor mye folk bruker. Ikke at hun lurer på hvem som besitter sannheten om hva som er det rette beløpet. 

Anonymkode: f17a1...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70000/80000 kanskje. Det er en sydentur for meg og ett av barna i mars.

En uke til typisk sydensted i sommer (32000)og en ukesferie til et eller annet sted senere i sommer.

Så skal mannen på guttetur i august og jeg tar kanskje en tur et sted til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men du klarer ikke skrive navnet på reisemålet riktig. Har du virkelig vært der?

Anonymkode: 09da8...b3a

Oi, der var det en skrivefeil! Fantastisk humor her inne😂😂 Ja, helt rett, mannen tjener de fleste pengene hos oss. Min inntekt går med på å holde meg selv velpleid og velkledd, må sørge for å holde meg pen når hjernen mangler 😁 

 

Anonymkode: 22ebb...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Dorey skrev:

Vi pleier å bruke Hamresanden Camping :)

Takk

Må dere betale noe, hvor mye evt? Booker dere plass på forhånd? 

Anonymkode: c6727...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 67000 inklusive lommepenger. 3 uker i USA med hus og leiebil.2 voksne og 2 barn

Anonymkode: cd56b...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk

Må dere betale noe, hvor mye evt? Booker dere plass på forhånd? 

Anonymkode: c6727...7c6

Tror vi har betalt 300 kr natten uten strøm for en teltplass.  Man booker ikke på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...