Gå til innhold

Hvor mye bruker dere totalt inkludert alt på ferie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er 2 voksne+1barn, og planlegger å bruke ca 45000 på ferie i år. Det inkluderer 2 uker til varmere strøk med fly+hotell.

Anonymkode: daadd...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 2 voksne og 2 barn. 10 000 på flybilletter, bor gratis. Regner med rundt 5000 på mat, kommer til å lage mye selv hjemme siden vi har en baby og ei på 2.5 år uten ro i ræva 😅 Så tenker jeg rundt 5000 i lommepenger, det bør holde lenge. Vi skal 2.5 uker til Portugal.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker sikkert 10.000 i transport.  Bor og spiser gratis, men prøver å bidra så mye vi får lov til. Så blir noen tusenlapper i mat og i ferieting, kanskje omtrent som vårt matbudsjett om vi var hjemme. 

Skal besøke svigers i Frankrike, blir sikkert et par-tre uker.  

Er fem stykker. 

Anonymkode: a8252...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker fort 2-300.000,- på en 2-3 ukers sommerferie. Det dyreste vi har vært oppe i er rundt 500.000,-. Er familie på fem, tre av de er ungdommer.

Anonymkode: 840a5...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en familie på 4 og har så langt brukt 2500 på sommerferien i år og det dekker alt untatt mat drikke og shopping, vi skal bo gratis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi bruker fort 2-300.000,- på en 2-3 ukers sommerferie. Det dyreste vi har vært oppe i er rundt 500.000,-. Er familie på fem, tre av de er ungdommer.

Anonymkode: 840a5...943

😱😱

Anonymkode: 97c08...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😱😱

Anonymkode: 97c08...f4c

Nesten like mye som jeg har utbetalt i året😱

Anonymkode: 45144...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi bruker fort 2-300.000,- på en 2-3 ukers sommerferie. Det dyreste vi har vært oppe i er rundt 500.000,-. Er familie på fem, tre av de er ungdommer.

Anonymkode: 840a5...943

Det er det villeste jeg har hørt, for en unødvendig sløsing

Anonymkode: a772d...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nesten like mye som jeg har utbetalt i året😱

Anonymkode: 45144...055

Det er mer enn jeg har

Anonymkode: a772d...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel rundt 90 000 i år, syden tur og sørlandsferie for 2 voksne og 3 barn fra 8-14 år. 

Anonymkode: caad4...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 50.000 totalt vil jeg tro, men det inkluderer fast campingplass som vi bruker fra april-oktober. 

Anonymkode: a8112...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til Kroatia 14 dager. Den turen kommer på ca 14 000 for to voksne og ett barn. Har ikke satt noe budsjett for forbruk der nede, men vet sv erfaring at det går ca 10 000+ til mat og div.

I tillegg så skal vi to uker på hytta. Da pleier vi å bruke den som base, og ta noen dagsturer derfra. Så kanskje 5000,- i tillegg til det vi ville brukt hjemme tenker jeg. Så runder jeg opp til 30 000 for 4 uker så tipper jeg at det blir riktig.

Anonymkode: 6453e...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal en uke til Rhodos i juni med SunVing Inclusive; To voksne og to barn. Dette kommer på 36.000 kr, men vi må sikkert regne 5-6000 til. Ellers blir det hjemmesommer med telttur til Hunderfossen, Sommarland i Bø og Dyreparken (2000 kr i Kaptein Sabeltann-billetter + 3000 kr for inngang i parken m/morgensafari, bestilt plass på Hakkebakkeskogentoget m.m). Pengene flyr ;)

Endret av Dorey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker i Kreta. 2 voksne og 2 barn. Ferien kosta vel 48 000. Spart opp 70 000, så har til forbruk nedi der å. Blir en campingferie i tillegg. Det koster i underkant av 2000 kr, men koster jo litt i drivstoff og mat osv der da. Men hovedferien har vi spart til, så da kan vi sette feriepengene på sparekonto 👏👏

Anonymkode: eca99...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hus, flybilletter og leiebil i Spania i to uker koster ca 35.000 kr.  Resten av ferien er vi gratis på hytta pluss en helgetur hvor mine foreldre spanderer.

To voksne og to barn

Anonymkode: 95d35...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger 2-3 uker i England. Bor hos familie. 6000 i flybilletter, 5000 i leiebil og 20 000 til forbruk (mat, shopping, parker og aktiviteter). 

Anonymkode: e58ee...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leier hus på rivieraen i to uker sammen med en annen familie, vår andel er 35 000,-. Flybilletter 15 000,-. Lommepenger 40 000,- 

Anonymkode: 5a2d5...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi bruker fort 2-300.000,- på en 2-3 ukers sommerferie. Det dyreste vi har vært oppe i er rundt 500.000,-. Er familie på fem, tre av de er ungdommer.

Anonymkode: 840a5...943

En null for mye?

😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲

Anonymkode: 1aab3...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi bruker fort 2-300.000,- på en 2-3 ukers sommerferie. Det dyreste vi har vært oppe i er rundt 500.000,-. Er familie på fem, tre av de er ungdommer.

Anonymkode: 840a5...943

Om jeg kan spørre..... Hvor reiste dere da dere brukte en halv million på ferie??

Det er btw myyye mer enn jeg tjener i løpet av ett år....

Anonymkode: b1b5a...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

130000. 10 dager i Portugal  på fancy hotell. Men da er vi 12 stk da. Svigers betaler alt av tur og mat, så på oss blir det litt lommepenger bare. 

Anonymkode: 3b5bd...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

En null for mye?

😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲

Anonymkode: 1aab3...d77

Nei det er ikke en null for mye😄. 

Anonymkode: 840a5...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om jeg kan spørre..... Hvor reiste dere da dere brukte en halv million på ferie??

Det er btw myyye mer enn jeg tjener i løpet av ett år....

Anonymkode: b1b5a...9ad

Ja vet det er mye penger. Vi reiser ofte mye rundt i USA, på cruise, karibiske øyer eller Hawaii. Overnatting på hotellet blir ofte dobbelt så dyrt når man er 5 i forhold til f eks 4 personer fordi man må ha 2 rom. 

Anonymkode: 840a5...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre. Vi har god råd. Null i gjeld og tjener ca 1,2 mill i året samlet. Jeg syntes vi har sløst i år som bruker rundt 35 000,- to voksne to barn under ti. Av de 35 er 10 lommepenger. Det inkluderer også kennel på hunden. 

Anonymkode: 09da8...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...