Gå til innhold

26 år og hvitt hår?!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har i det siste fått mange hvite hår (er brunette). Mister sykt mye hår (har lavt stoffskifte, slitt met hårtap i mange år). Mange av de nye hårene som kommer ut er kritthvit!! Hjelp... ser for meg at om 10 år er jeg helt grå😩😩 er det noe som kan være feil? Eller må jeg bare godta dette å etterhvert begynne å farge det?

småpanisk her...

Anonymkode: b9534...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det så krise? 🤔

 

Noen blir grå tidlig, andre ikke før de er på livets høst. 

Anonymkode: 351c5...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mister man hår ved lavt stoffskifte?

 

Anonymkode: 4bcb6...72d

Det visste ikke jeg heller

Anonymkode: 979a8...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hvite hår da jeg var 24 år. Har farget håret siden. Er nå 44 og ville nok sett 20 år eldre ut hvis jeg ikke hadde farget, da jeg nesten er helt hvit over det hele nå. Ingen krise, jeg lever godt med det 😊

Anonymkode: 62dcd...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre sier, noen får grå hår lenge før andre, og det kan man gjøre selv om det ikke er noe galt.

Siden du har lavt stoffskifte også kan du godt be legen sjekke kobber og sink på deg neste gang du likevel skal ta blodprøver. Kobberproblematikk kan hos noen gi lavt stoffskifte... og for tidlig grått hår.

Ellers er det virkelig ingen krise å bli grå. Jeg fikk mitt første grå da jeg var 19 år. Holdt seg til noen få i flere år, så fikk jeg plutselig ganske mange til, det stabiliserte seg noen få år, og så ble jeg brått veldig grå. Jeg har best erfaring med å stripe håret når det begynner å bli grått, da vil det som er grått skli inn som en del av fargespillet i håret slik at det ikke oppfattes som grått. I tillegg trenger man heller ikke etterfarge like ofte som man må om man fullfarger håret.

Anonymkode: dfdf1...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det så krise? 🤔

 

Noen blir grå tidlig, andre ikke før de er på livets høst. 

Anonymkode: 351c5...2f5

Jeg skjønner om hi syns det er krise. Er ett år eldre enn hi, og hadde blitt oppriktig lei meg om jeg hadde fått grå eller hvite hår allerede nå. 

Forrige uke møtte jeg ei venninne jeg ikke har sett på nærmere seks måneder. Hun er bare noen få år eldre enn meg og har blitt veldig grå. Hun så jo ti år eldre ut en hun er. Det ønsker ikke jeg. Får litt panikk bare tanken.

Anonymkode: f7356...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokser de ut hvite over hele hodet eller kun fremme ved hårfestet? Er selv 27 og har mye hvitt hår ved hårfestet. Men det har jeg alltid hatt og dette er vel mer dun enn hår. Selv om de kan bli lange er de tynnere og mykere enn resten.

Anonymkode: 8907e...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som andre sier, noen får grå hår lenge før andre, og det kan man gjøre selv om det ikke er noe galt.

Siden du har lavt stoffskifte også kan du godt be legen sjekke kobber og sink på deg neste gang du likevel skal ta blodprøver. Kobberproblematikk kan hos noen gi lavt stoffskifte... og for tidlig grått hår.

Ellers er det virkelig ingen krise å bli grå. Jeg fikk mitt første grå da jeg var 19 år. Holdt seg til noen få i flere år, så fikk jeg plutselig ganske mange til, det stabiliserte seg noen få år, og så ble jeg brått veldig grå. Jeg har best erfaring med å stripe håret når det begynner å bli grått, da vil det som er grått skli inn som en del av fargespillet i håret slik at det ikke oppfattes som grått. I tillegg trenger man heller ikke etterfarge like ofte som man må om man fullfarger håret.

Anonymkode: dfdf1...17c

Jeg har lavt stoffskifte, er 38 år og gravid og har mistet mye hår i det siste nemlig... underdosert kanskje?

Oppdaget nettopp mitt første gråe hår...

Anonymkode: 4bcb6...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk hvite hår da jeg var 24 år. Har farget håret siden. Er nå 44 og ville nok sett 20 år eldre ut hvis jeg ikke hadde farget, da jeg nesten er helt hvit over det hele nå. Ingen krise, jeg lever godt med det 😊

Anonymkode: 62dcd...b37

Samme her, fikk mine første hvite strå da jeg var 25 , nå er jeg 44 og etterveksten er kvitthvit, så her er det bare til å kjøre på med hårfarge 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...