Gå til innhold

7 mnd på vei og stup trøtt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg er så trøtt at jeg nesten stuper.
Jeg har 3 barn og jobber hjemmefra ca 6 timer hver dag. Jeg jobber da 3 timer mens de to største er på skolen og så har jeg en hjemme i vent på bgh. De 3 siste timene tar jeg etter barna er lagt, ca fra 21.
Jeg tar husarbeidet selv, er ute  med minste barnet, følger opp lekser og tar vare på min mor (bor hos meg nå)

Jeg kjenner jeg brenner lyset i begge ender og aner ikke hvordan jeg skal hente meg inn før fødsel. Jeg har fryktelig bekkenløsning, går til fysio (uten at det hjelper stort)... Så hører jeg flere i familien sier at jeg er en syter. Det vil si at jeg stønner og uffer meg når jeg reiser meg opp av stol eller gulvet. Det er skikkelig smertefult og jeg tenker ikke over det.. 

Hvordan få hentet seg inn før nummer 4 kommer?

Ja jeg er alene mor, og venter nummer 4. Ikke kan jeg noe for at mannen plutselig begynte å bruke/selge dop.

Bare sliten kjenner jeg. Trenger tips til små ting som kan hjelpe meg før fødsel. Barnevakt har jeg aldri hatt, noensinne..

Anonymkode: 12c06...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første du må gjøre er å ringe legen slik at du kan få en sykemelding. Ingen tjener på at du blir utbrent allerede før 4.mann kommer. Arbeidsmoral er flott, men akkurat nå tenker jeg at du har mer enn nok med å være mamma for barna dine.

Når det gjelder at familien mener du syter; drit i det! Du har vondt, og da er det klart at det blir litt uffing når smertene slår inn. 

Sett de eldste barna i arbeid. La de hjelpe med middag, husarbeid osv. Ring barnehagen og hør om de har ledig plass (kanskje noen har flyttet slik at det har blitt en ledig plass).

Er din mor syk? Da bør du få hjelp fra hjemmesykepleien slik at det ikke er du som tar vare på henne nå. 

Anonymkode: 32e6d...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det første du må gjøre er å ringe legen slik at du kan få en sykemelding. Ingen tjener på at du blir utbrent allerede før 4.mann kommer. Arbeidsmoral er flott, men akkurat nå tenker jeg at du har mer enn nok med å være mamma for barna dine.

Når det gjelder at familien mener du syter; drit i det! Du har vondt, og da er det klart at det blir litt uffing når smertene slår inn. 

Sett de eldste barna i arbeid. La de hjelpe med middag, husarbeid osv. Ring barnehagen og hør om de har ledig plass (kanskje noen har flyttet slik at det har blitt en ledig plass).

Er din mor syk? Da bør du få hjelp fra hjemmesykepleien slik at det ikke er du som tar vare på henne nå. 

Anonymkode: 32e6d...648

Gode råd.

Hi, ikke rart du er sliten. Du burde egentlig lagt deg kl.21/22 i stede for å jobbe. 

Anonymkode: 347a9...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rett og slett ikke råd til å sykemelde meg siden jeg ikke har opparbeidet meg foreldrepenger, men kun engangs støndaden. Og driver eget så tjener ikke fett, men det var det som var løsningen når jeg fikk bekkenløsning mens jeg sto som jobbsøker.

Min mor har hatt slag men greier seg fint. Hun er litt har på flaska til tider og leter etter egen bolig.

Ja jeg forsøker å få de to eldste til å hjelpe til mest mulig :)

 

Jeg er bare så følsom for tiden og vil alle barna mine det beste. Det var jo ikke planlagt å bli gravid på prevensjon med en stut som ikke var noe å ta vare på... Men ja. I dag sovnet jeg bare midt på dagen og minste hang over meg og prøvde febrilsk å få kontakt. Jeg måtte bare gi henne ipaden og sette henne på min hoftekam for å ha litt kontrollen på henne. Min mor susa bare rundt og var oppgitt over at jeg kunne finne på å ta en hvil midt på dagen..

Takk for alle svar :) <3 

Hi

Anonymkode: 12c06...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...