Gå til innhold

Noen som mulighet til trening i arbeidstiden og benytter seg av det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har startet i ny jobb der det er mulighet til å trene en time i uka i arbeidstiden. Dette må være i selve arbeidstiden eller i direkte forlengelse av den. Jeg har veldig lyst til å benytte meg av den, men får litt inntrykk på jobb at man utnytter godene hvis man benytter seg av den. Flere som sykler på jobb som ikke skriver time på det fordi det er å utnytte den. Flere som mener de i utgangspunktet trener mye likevel så de skriver ikke time selv om at de jobber hjem. Og så kan det ikke utløse innarbeiding av fleksitid så mange som sier de ikke rekker å bruke det selv om at de sykler/jogger til jobb. 

Så hvordan bruker dere dette? På intervju ble det snakket mye om denne goden og de oppfordret til å benytte seg av den, men i praksis føles det litt som å snylte..

Anonymkode: 021ca...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det, og jeg bruker den hver eneste uke. Det gjør også de fleste andre. 

Arbeidsgiver et tjent med ansatte som holder seg i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bruker det hver uke, andre aldri. Opp til hver enkelt. Jeg føler oftest at jeg ikke har tid, men det er bare dårlig disponering av arbeidsdagen fra min side. Hos oss er det sagt klart ifra i reglementet at det ikke er lov til å bruke sykling eller gåing til og fra jobb som trening i arbeidstida, det faller utenom.

Anonymkode: beb53...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten, er det mulig å være så selvhøytidelig. Har arbeidsgiver lagt opp til trening i arbeidstiden, så er det fordi de ØNSKER at de ansatte har muligheten. Det er ingen som tvinger dem. Dårlig kultur på jobben.

Jeg hadde det før og gikk tidligere fra jobb en dag i uken, gjorde det med god samvittighet 😊

Anonymkode: 77fba...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...