Gå til innhold

Kontakt med gift mann.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er lavmål. Hvorfor gjør du dette mot deg selv? Han er tydeligvis ikke interessert i deg, utover sex. Hvorfor være puledukke for en gift drittsekk, når du garantert kan få noe mer, en som er glad i deg feks.

Du har andre følelser enn bare sex, ellers hadde du ikke lurt på og laget dette innlegget om han.

dropp drittsekken og finn deg heller et mannfolk.

 

Anonymkode: 53778...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke helt på at det er mulig å være fullt så teit som det HI later som, så jeg heller mot at situasjonen ikke er virkelig.

Hvis jeg tar feil: Gro deg en ryggrad, litt selvrespekt og kutt kontakten.

Så enkelt er det faktisk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her syns jeg vel strengt tatt den som er gift er den som ødelegger for kona si. Mht HI så er hun jo bare en av mange, så det blir rart å skylde på henne.

 

Anonymkode: a8857...c4b

Jada det er jo kart det også. Men når HI er klar over at han er gift og fortsetter så er hun like ille som mannen. 

Anonymkode: 8ef4f...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, April 28, 2018 den 3.15, Anonym bruker skrev:

Her syns jeg vel strengt tatt den som er gift er den som ødelegger for kona si. Mht HI så er hun jo bare en av mange, så det blir rart å skylde på henne.

 

Anonymkode: a8857...c4b

Han har ingen andre enn meg, sier han. Men jeg tror på han, han ville ha et opphold for å lette litt på samvittigheten. Han sier jeg mer enn gjerne skulle kommer til han, men tør ikke nå. Han viser tydelig at det ligger litt følelser bak. (Ikke mye nok...) tok dere i forkjøpet...

Det så nettopp et innslag i avisa om ei som ble drept av elskerens kone. Hun taklet ikke å høre om elskerinnen. Tenk at det kan gå så galt?! Man lever kanskje farlig her..  

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, April 26, 2018 den 15.20, Anonym bruker skrev:

Mannen og jeg var på weekendtur i helgen 🙀 ...

Anonymkode: 03410...7bf

Sitter du med en ekkel følelse da om at mannen holder på med andre? 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min er lykkelig gift på 10 ¨året med en mann som var gift. Det tok lang tid fra de møttes til de ble sammen. Ikke fordi han utnyttet henne, men fordi det var veldig vanskelig for han å bryte opp ekteskapet sitt. Følelsene for kona var borte for lenge siden, men han holdt igjen for barnas skyld.

Gi beskjed om at han skal ta kontakt når han er singel er mitt råd.

Anonymkode: cca35...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orker ikke lese meg gjennom hele tråden. Det jeg lurer på er, hvor er selvrespekten til deg og andre kvinner som holder på med menn i forhold? Hvordan kan dere tiltrekkes av en mann som er for feig til å skille seg hvis han har det så ille med kona? Han er jo bare en feig, ussel liten dust!

Hvordan orker dere ligge med en mann, som tar en dusj og ligger med kona når han kommer hjem? Jeg fatter det bare ikke.

Anonymkode: 489b4...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Venninnen min er lykkelig gift på 10 ¨året med en mann som var gift. Det tok lang tid fra de møttes til de ble sammen. Ikke fordi han utnyttet henne, men fordi det var veldig vanskelig for han å bryte opp ekteskapet sitt. Følelsene for kona var borte for lenge siden, men han holdt igjen for barnas skyld.

Gi beskjed om at han skal ta kontakt når han er singel er mitt råd.

Anonymkode: cca35...214

Jeg vil tro mannen til venninnen din ikke var så ustabil i sin kontakt med henne i tiden før han gikk fra kona at han ga din venninne angst og psykiske problemer og brøt henne ned psykisk? Vil tro at han heller ikke skrøyt til henne om andre damer han ønsket å ha sex med?

At det er vanskelig å bryte opp et ekteskap er én ting, å være direkte stygg og ondskapsfull, slik denne "mannen" til Hi er, det er noe helt annet.

Men enig i at det eneste fornuftige for Hi er å kutte kontakten med ham og si at hvis han blir singel får han heller ta kontakt da.

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest de andre svarene. Jeg vet bare at jeg aldri, aldri ville hatt en mann som sender meg meldinger samtidig som han er på kosetur med kona. Med det viser han at han er en person som fint klarer å se noen i øynene og samtidig bedra dem grovt. Jeg er overhodet ikke interessert i en slik mann. Neste gang er det meg han kjærtegner mens han skriver melding til elskerinnen sin. 

Anonymkode: 051b0...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...