Gå til innhold

Kontakt med gift mann.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet overskriften provoserer veldig mange. Men la meg fortelle litt hvordan følelsen min oppi dette er. Det er helt sikkert andre også som er i denne fæle situasjonen. 

Jeg hadde kjæreste da jeg møtte denne mannen for litt over ett år siden. Jeg gjorde det slutt fordi jeg merket en ekstrem kjemi med denne mannen. Det utviklet seg kjapt, hos begge. Vi endte med at vi traff hverandre ofte, gjerne med overnatting. (Han fortsatt gift. .) Har hele tiden håpt på han skal gå ifra, uten hell. Og jeg har innsett det. Han syntes til å begynne med at kona var kjip osv..  

Han har hele tiden gitt utrykk for at han liker meg. Vi har hverandre på Messenger, men droppet å møte hverandre. Han hadde tilslutt ikke samvittighet til dette.

Nå er han på en weekend tur med kona, men fikk mld senest ista. Spm er : har han meg i tankene fortsatt? Tenkte selv at da jeg hørte de skulle på tur - skal iallefall jeg trekke meg bort. Følelsen er vond... Han skrev på morgenen at han likte at han kunne stole på meg, med et kysstegn på slutten. 

Er han interessert i meg?? Får vondt av hele greia. Hjelper ikke å bli bannlyst. Vil helst ha ærlige ordentlige svar. (Ikke lett å glemme han, siden han fortsatt gir meg uhyrlig med oppmerksomhet..) 

 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha litt selvrespekt pg kutt mannen ut. Slett han fra sm og slett telefonnummeret han sitt

Anonymkode: 5644d...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gjort deg SUPERTILGJENGELIG ved å dumpe mannen. Han VET han kan få deg. Om han var mer interessert i deg enn å fortsette livet med kona ville han skilt seg. Så enkelt! 

Uansett hvor stas det er å p**e på deg er det ikke noe mer.  Det er ihvertfall ikke like mye som historien og alle båndene han har med kona, familiene, barna (?), økonomi, hus, felles venner osv. Er det egentlig verdt å gi opp alt dette for å bli sammen med deg? Det kan jo hende, men du må spørre deg selv om HAN vil mene det...

 

Anonymkode: 93ad2...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er ikke interessert i deg. Han tenner på deg, men han er ikke interessert i deg. Han liker at du er så dum at du er fornøyd med å være laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ned på hans prioriteringsliste og at han ikke respekterer deg. Han liker at du liker ham, for han er en så liten mann at han føler seg større når han kan ha både en kone og et harem som godtar at han leker med følelsene dine/deres.

Du har skrevet om denne mannen før. Du fortalte at du får angst av måten han stadig kontakter deg.

Du fikk enstemmig - over mange sider! - råd om å kutte ham helt ut, blokkere ham på alle måter, gi beskjed om at han skal slutte å kontakte deg (og anmeld ham for trakassering om han nekter å la deg være i fred).

Du ønsket ikke kutte kontakten med ham. Nå har du det vondt fordi han viser deg at han prioriterer kona og bare ler av deg som er fornøyd med å vite at han er romantisk med kona og at han vet at du er dum nok til å godta det uten å fortelle noen hvilken drittsekk han egentlig er.

Jeg har skrevet til deg før - oppsøk hjelp for å finne ut hvorfor du godtar å bli behandlet som en dritt av en mann som både viser deg og forteller deg rett ut at du ikke er viktig for ham, at kona er den dama som er viktig for ham, at du bare er en som han kan leke med seksuelt. Oppsøk hjelp om du ikke greier å kutte ham ut.

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er i hvert fall ikke så interessert i deg at han er villig til å gå fra kona. Og da tenker jeg at det er en ganske tydelig melding: Han vil heller fortsette å være gift med henne, som han beskrev som "kjip", enn å forlate henne til fordel for deg. Hvis du trenger hjelp til å tolke denne meldingen, så betyr det kort og godt at han gjerne vil ha både i pose og sex. Kjærlighet og stabilitet i ekteskapet og spennende forbudt sex med deg.  Så glad er han i seg selv at han driter i at han potensielt sårer både kona og deg. Han er også villig til å lyve og bedra for å oppnå det han vil.

Så da tenker jeg at han ikke har respekt verken for deg eller kona. Og da blir jo spørsmålet hvorfor i all verden du kan være så borte vekk i en fyr som ikke respekterer deg og som gladelig lyver for deg? Hvorfor unner du deg selv så lite?

(Og nå vil du sikkert protestere og si at han lyver da ikke for deg. Jo, han gjør det. Han løy for deg da han fortalte deg hvor kjip kona hans er. Han løy for deg da han ga deg håp om at han skulle forlate henne til fordel for deg.)

Og nå gir han deg masse oppmerksomhet for å holde deg der han vil ha deg. Sittende som en sulten og fastlenket hund som venter på at han i sin uendelige godhet skal belønne deg med et kjøttbein en sjelden gang. Han sender deg meldinger fordi det virker. Han vil ha deg, men bare som en skitten hemmelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, han er ikke interessert i deg. Han tenner på deg, men han er ikke interessert i deg. Han liker at du er så dum at du er fornøyd med å være laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ned på hans prioriteringsliste og at han ikke respekterer deg. Han liker at du liker ham, for han er en så liten mann at han føler seg større når han kan ha både en kone og et harem som godtar at han leker med følelsene dine/deres.

Du har skrevet om denne mannen før. Du fortalte at du får angst av måten han stadig kontakter deg.

Du fikk enstemmig - over mange sider! - råd om å kutte ham helt ut, blokkere ham på alle måter, gi beskjed om at han skal slutte å kontakte deg (og anmeld ham for trakassering om han nekter å la deg være i fred).

Du ønsket ikke kutte kontakten med ham. Nå har du det vondt fordi han viser deg at han prioriterer kona og bare ler av deg som er fornøyd med å vite at han er romantisk med kona og at han vet at du er dum nok til å godta det uten å fortelle noen hvilken drittsekk han egentlig er.

Jeg har skrevet til deg før - oppsøk hjelp for å finne ut hvorfor du godtar å bli behandlet som en dritt av en mann som både viser deg og forteller deg rett ut at du ikke er viktig for ham, at kona er den dama som er viktig for ham, at du bare er en som han kan leke med seksuelt. Oppsøk hjelp om du ikke greier å kutte ham ut.

Anonymkode: 75cbd...fe8

Det går vel an å ha følelser på to steder samtidig, sier det ikke for å ydmyke han, men det er mulig for meg og andre damer. 

Menn er vel ikke helt på det motsatte. Han trenger jo ikke være den superklisjé aktige mannen som bare vil ha oppmerksomhet fra andre damer for å føle seg vel. Kan ikke menn få følelser utenom forholdet sitt? Å vil teste ut på alle områder før man drar fra sitt. Som jeg faktisk ville gjort selv.. 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drar han på tur nå før å gjøre det godt igjen for kona? Samtidig ser jeg ikke helt den med å vil skrive med meg, samt et kyss tegn på morgenen. 

Denne mannen er rolig, men ja, han har jo vært utro. Men en fin og rolig fyr (tro det eller ei..) 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det går vel an å ha følelser på to steder samtidig, sier det ikke for å ydmyke han, men det er mulig for meg og andre damer. 

Menn er vel ikke helt på det motsatte. Han trenger jo ikke være den superklisjé aktige mannen som bare vil ha oppmerksomhet fra andre damer for å føle seg vel. Kan ikke menn få følelser utenom forholdet sitt? Å vil teste ut på alle områder før man drar fra sitt. Som jeg faktisk ville gjort selv.. 

Anonymkode: d040a...f40

Men ser du ikke hvor kynisk det er å "teste ut på alle områder før man drar"? Han bedrar den som han har lovet troskap til, den som passer barna og steller huset hans. Samtidig som han gir forhåpninger og kanskje løfter til en annen, som mest sannsynlig ikke innfris. 

Og ja, det går fint an å ha følelser for to på en gang. Men veldig mange greier da å enten holde seg til partneren eller gjøre det slutt før man gjør noe med den nye personen man har falt for. Det kalles å oppføre seg som folk og med respekt med noen man kanskje har levd med i mange år.

Anonymkode: 93ad2...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Drar han på tur nå før å gjøre det godt igjen for kona? Samtidig ser jeg ikke helt den med å vil skrive med meg, samt et kyss tegn på morgenen. 

Denne mannen er rolig, men ja, han har jo vært utro. Men en fin og rolig fyr (tro det eller ei..) 

Anonymkode: d040a...f40

En fin fyr er ikke utro. Ser du ikke det?

Anonymkode: 5644d...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det går vel an å ha følelser på to steder samtidig, sier det ikke for å ydmyke han, men det er mulig for meg og andre damer. 

Menn er vel ikke helt på det motsatte. Han trenger jo ikke være den superklisjé aktige mannen som bare vil ha oppmerksomhet fra andre damer for å føle seg vel. Kan ikke menn få følelser utenom forholdet sitt? Å vil teste ut på alle områder før man drar fra sitt. Som jeg faktisk ville gjort selv.. 

Anonymkode: d040a...f40

Åh, ja... deg glemte jeg... du bruker enhver anledning og ethvert minste lille usynlige halmstrå til å innbilde deg at han eeeeeeegentlig vil ha deg likevel og at han er verdt å vente på. For du nekter å innse at han ikke er glad nok i deg, at det ikke er deg han velger. Dvs. han velger deg til å ha rollen som hans skitne hemmelighet, men det er også alt han er villig til å "gi" deg. Han takker deg til og med for at du godtar det.

Jada... det er fullt mulig å få følelser for flere. Det ene poenget du nekter å innse er at denne mannen har langt, langt mer følelser for sin kone, at det er sin kone han ønsker og velger å dele livet med, at det er sin kone han ønsker å dra på romantiske turer med.

Det andre poenget - og egentlig det viktigste - er at hvis han VIRKELIG var glad i deg så hadde han ønsket deg alt det beste. Han hadde ønsket at du skulle være lykkelig, at du skulle ha det godt. Hadde han virkelig vært glad i deg så hadde han respektert deg. Men denne mannen viser deg det stikk motsatte. Han driter i at du blir lei deg. Han driter i at du har det vanskelig. Han driter i at han ripper opp i dine følelser hver gang han tar kontakt med deg. Han driter i at du får angst av all usikkerheten. Han unner ikke deg å være lykkelig. Han er ikke glad nok i det til å slippe taket slik at du kan finne en mann som faktisk elsker deg slik du fortjener. For han vil ha kontroll på deg. Han liker at du er den skitne elskerinnen som ingen kan finne ut av, for da føler han seg som en større mann. At du ødelegges i prosessen driter han i.

Om han virkelig elsket deg eller var glad i deg hadde han gått fra kona for lenge siden.

Men... det har ingen hensikt å svare deg mer, for du nekter å innse både det han forteller deg og viser deg, og det at vi bekrefter det samme som han allerede har gjort til deg utallige ganger.

Fortsett å ødelegge deg selv - du gjør dessverre en god jobb med det.

Igjen - du trenger hjelp til å ta riktigere valg for deg selv, til å begynne å tro at du faktisk fortjener bedre enn den dritten denne mannen kaster til deg. Men du kan ikke være særlig glad i deg selv når du lar deg behandle som en dritt. Søk hjelp!

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville det vært annerledes da om jeg var gift selv. Altså med måten han holder på, alle sier her han "leker" med meg 

Hvordan hadde det stillt seg om jeg også var gift? Da hadde begge vært like dårlige, å han ville kanskje ventet med å gå fra før jeg hadde dratt. 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere begge var gift ville dere vørt likesrilte i den forstand at ibgen av dere stod med lua i hånda og ventet på å bli valgt.

Anonymkode: 93ad2...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han «liker at han kan stole på deg»?! Selv om verken kona, barna eller elskerinnen kan stole et sekund på ham. 

Oh, the irony!! 😆

Han elsker følelsen du gir ham av å være ettertraktet. Finn en som kan elske DEG. 

Anonymkode: 7f9ac...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har gjort deg SUPERTILGJENGELIG ved å dumpe mannen. Han VET han kan få deg. Om han var mer interessert i deg enn å fortsette livet med kona ville han skilt seg. Så enkelt! 

Uansett hvor stas det er å p**e på deg er det ikke noe mer.  Det er ihvertfall ikke like mye som historien og alle båndene han har med kona, familiene, barna (?), økonomi, hus, felles venner osv. Er det egentlig verdt å gi opp alt dette for å bli sammen med deg? Det kan jo hende, men du må spørre deg selv om HAN vil mene det...

 

Anonymkode: 93ad2...7f7

Hvorfor går faktisk så mange fra hverandre da...? 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen er en heldiggris som får både i pose og smekk!

Han kommer ikke til å gå fra kona. Han har det kjempefint med to damer.

Anonymkode: ae832...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ville det vært annerledes da om jeg var gift selv. Altså med måten han holder på, alle sier her han "leker" med meg 

Hvordan hadde det stillt seg om jeg også var gift? Da hadde begge vært like dårlige, å han ville kanskje ventet med å gå fra før jeg hadde dratt. 

Anonymkode: d040a...f40

Det er helt irrelevant - du er ikke gift.

Han er helt klar og tydelig med deg. Han foretrekker kona, han ønsker å dele livet sitt med kona. Ikke deg.

Eneste måten du ev. kan få ham til å ta et endelig standpunkt er hvis du kutter kontakten med ham og forteller ham at han kan ta kontakt med deg hvis han blir singel en gang, og så får han se da om du er singel lenger eller ikke, men at inntil det så kommer du til å leve som om han ikke eksisterer, for du har ikke tenkt å kaste bort mer tid på en mann som ikke vil ha deg annet enn som en skitten hemmelighet/elskerinne.

Kutter du kontakten 100 %, da får han kjenne på et ev. savn og om han skulle kjenne at han er mer glad i deg så går han så fra kona raskt fordi han er redd for å miste deg. Men du har jo sagt før at du ikke vil kutte kontakten med ham på denne måten, og eneste grunnen til det er at du egentlig vet innerst inne at han aldri vil velge deg. Og så velger du å heller ødelegge deg selv med å fortsette å være hans skitne hemmelighet og du blir sittende alene i årevis mens han lever livet med sin kone og familie.

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vil ha en desperat/patetisk kjæreste. Men for en gift mann er du perfekt. Du holder dette hemmelig fordi Du ikke vil miste han.

Anonymkode: 42833...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om dere begge var gift ville dere vørt likesrilte i den forstand at ibgen av dere stod med lua i hånda og ventet på å bli valgt.

Anonymkode: 93ad2...7f7

Grunnen til at jeg spør er fordi da jeg hadde kjæreste så han at han var misunnelig på min kjæreste. Så han gjerne ville vært i hans fotspor. 

Likte dårlig at jeg skulle ut osv.. Han viste at han kunne bli engstelig. 

Har han hatt følelse i bildet eller?

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor går faktisk så mange fra hverandre da...? 

Anonymkode: d040a...f40

Tror du undervurderer hvor mange som IKKE går... veldig mange menn går ikke før de blir avslørt. Valget blir tatt for de ved at kona kaster ut mannen etter å ha avslørt sviket. Rent økonomisk er det et dragsug å skille seg, noe mange vegrer seg for. Deretter er det jo at man ikke får se barna sine hver dag. 

Anonymkode: 93ad2...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor går faktisk så mange fra hverandre da...? 

Anonymkode: d040a...f40

Spiller ingen rolle - DENNE mannen har fortalt deg flere ganger at han IKKE vil gå fra kona!

Nå er han til og med stygg nok til å sende deg meldinger når han vet at du vet han er på romantisk tur med kona. Det er ikke bare stygt, det er ekstremt manipulerende og kontrollerende av ham. Og du godtar det.

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grunnen til at jeg spør er fordi da jeg hadde kjæreste så han at han var misunnelig på min kjæreste. Så han gjerne ville vært i hans fotspor. 

Likte dårlig at jeg skulle ut osv.. Han viste at han kunne bli engstelig. 

Har han hatt følelse i bildet eller?

Anonymkode: d040a...f40

Nei, han ville bare pule på deg. Derfor spilte han på dine følelser og fortsette å bryte deg ned psykisk.

Han har ingen respekt for deg. Han har ingen planer om noengang dele livet med deg. For han foretrekker kona.

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som i det hele tatt har gått ifra kona til fordel for "elskerinnen"?

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grunnen til at jeg spør er fordi da jeg hadde kjæreste så han at han var misunnelig på min kjæreste. Så han gjerne ville vært i hans fotspor. 

Likte dårlig at jeg skulle ut osv.. Han viste at han kunne bli engstelig. 

Har han hatt følelse i bildet eller?

Anonymkode: d040a...f40

Selvfølgelig gjorde han det, han ville ha deg for seg selv. Du er et enkelt ligg, that`s it

Anonymkode: 5644d...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som i det hele tatt har gått ifra kona til fordel for "elskerinnen"?

Anonymkode: d040a...f40

Selvfølgelig er det noen som også gjør det, men det er også irrelevant - for DENNE MANNEN har fortalt deg at det han ønsker er å bli hos sin kone, ikke deg.

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Drar han på tur nå før å gjøre det godt igjen for kona? Samtidig ser jeg ikke helt den med å vil skrive med meg, samt et kyss tegn på morgenen. 

Denne mannen er rolig, men ja, han har jo vært utro. Men en fin og rolig fyr (tro det eller ei..) 

Anonymkode: d040a...f40

Det kyssetegnet er bare for å ha deg på kroken. 

Anonymkode: a3fed...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...